problema 1.5dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema 1.5dci

    ieri la iesirea dinspre ploiest spre brasov dintr-o data a inceput sa huruie masina ingrozitor , undeva pe sub masina si puntea fata.am sunat la asistenta non stop si m-au sfatuit sa merg incet pana la reprezentanta! si surpriza! dupa ce am pornit nu a mai facut niciun zgomot pana la intoarcere . masina este in rodaj 970km .azi ma duc sa vad ce are si va tin la curent!

  • #2
    esti sigur ca nu ai calcat cu vreo roata pe banda alba din dreapta drumului? ...
    Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
    10.000 km - 22.01.2007

    Comment


    • #3
      ) ar fi buna faza, si is sanse sa fie adevarat, si eu am patit asa o data si nam stiut ce se aude, cand am taiat o curba.

      Comment


      • #4
        Mai mult ca sigur ai calcat pe banda aia si eu am patit asa ,m-am speriat de moarte )
        Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

        Comment


        • #5
          of mjai baieti!!!! zici ca sunteti mecanicii de azi!!! zgomotul pe care l-am auzit venea de sub masina si suna de parca s-ar fi frecat ceva!! acelasi lucru l-am spus si mecanicilor si mi-au spus ce mi-ati spus si voi! mi-au ridicat masina pe elevatpor si totul parea in regula!!!!!!sper sa aveti dreptate dar am o presimtire!!!

          Comment


          • #6
            N-are ce sa se intample incat sa vibreze pe moment si imediar sa nu mai vibreze.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              Dragii mei, la mine vibreaza sub ea in fiecare zi...cand ma deplasez la lucru si inapoi. Nu trece zi fara sa nu injur vreo groapa sau denivelare. Am un traseu de rahat. Parca pe mine ma loveste. Cu Daciada 1300 nu eram asa mahnit, dar acum s-au schimbat rau treburile.

              Comment


              • #8
                acesi problema si la mine si tot in rodaj.
                acel huruit il auzeam si il simteam si in podul pedalier.
                exclus calcarea liniei sau alte io stiu ce. circulam in oras si s-a manifestat timp de vreo 15 minute. timp in care am sunat la reprezentanta si m-au programat a doua zi.
                in acelasi timp am oprit, am impins masina sa vad daca este ceva pe roti, uitat sub masina, oprit motorul, pornit din nou si absolut nimic. dupa cele 15 minute, huruitul a disparut si nu a mai reaparut decit dupa foaaarte multi km si atunci pentru doar citeva secunde.
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • #9
                  Originally posted by zack
                  ieri la iesirea dinspre ploiest spre brasov dintr-o data a inceput sa huruie masina ingrozitor , undeva pe sub masina si puntea fata.am sunat la asistenta non stop si m-au sfatuit sa merg incet pana la reprezentanta! si surpriza! dupa ce am pornit nu a mai facut niciun zgomot pana la intoarcere . masina este in rodaj 970km .azi ma duc sa vad ce are si va tin la curent!
                  mergei cu o treapta mult prea superioara turatiei... !

                  Comment


                  • #10
                    atunci tremura nu huruie...mai poate sa fie rulmentul dar la 970km facuti ma indoiesc
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Cristi_Xp
                      atunci tremura nu huruie...mai poate sa fie rulmentul dar la 970km facuti ma indoiesc
                      nu poate fi rulmentu are prea putini km c ea.cat sa fi debrait in 970 km!?

                      Comment


                      • #12
                        Problema la injector

                        Posed un logan MCV 1,5dci 7700 de km parcursi. Astazi dupa un drum de vreo 60 km m-am intors acasa, iar in oras la un moment dat a inceput masina sa nu mai traga. A mai mers asa cam 1 km si pur si simplu s-a opit si nu am mai putut sa o pornesc. Foarte suparat am sunat la Dacia asistenta (care s-au prezentat abia dupa o juma de ora desi erau cam la 5 minute de mine) au urcaat-o pe platforma si am mers la service. Tinand cont ca era seara la 11 si fara chef au spus ca se ocupa maine. Am insistat sa faca o verificare crezand ca nu e o problema grava. la tester spuneau ei a iesit un injector blocat pe inchis. Mi-au spus ca daca e apa in motorina, trebuie sa platesc daca nu il fac in garantie. De unde o sa stiu eu ca nu ma mint? Ca e apa ca nu e apa. Si cum poate s apice un injector dupa doar 7000 km? Motorina am bagat doar din petrom. Euro 4. De fapt ei mi-au recomandat sa alimentez din petrom spunand ca celelalte (Mol shel , etc)au motorina mult prea aditivata si face rau la motor. Stie cinva cat costa un injector? Si totusi e in garante. Ce vina am eu?

                        Comment


                        • #13
                          N-ai nici o vina, tine-te tare de ei, nu ceda! Doar nu era sa pui motorina din laborator...ai pus motorina de la peco la fel cum pun si ceilalti! Mai ai cumva bonurile de motorina de la Petrom? ca dovada...Apropo de apa in motorina, stie cineva cat de plin tre sa fie rezervorul iarna incat sa nu apara condens? ca in cartea tehnica nu precizeaza nimic.

                          Comment


                          • #14
                            @bogdan_meseriasu: nasoala situatie. daca ai apa in rezervor si mizerie, pierzi garantia . am inteles ca undeva pe la 160 oiro e un injector nou. uite aici un link cu pret, dar cred ca e second acel injector.
                            trebuie sa ai un senzor la bord care detecteaza apa in motorina! deci poti sa dai vina pe dacia! pe mine m-au chemat in garantie sa imi rezolve acea problema cu detectorul de apa din motorina!
                            @nik: celor de la garantie nu le pasa de unde ai pus mtorina! atita timp cit are impuritati, e vina ta. daca ai apa in motorina sau mizerie, dai statia peco in judecata.
                            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                            Comment


                            • #15
                              Imi vine sa-mi trag cu bata-n cap ! Daca motorina are imputitati, e vina mea. Masina noua...Deci sub nici o forma nu trebuie sa cedezi si sa te porti cu manusi cu ei. Nici n-as discuta cu ciumetii aia din service, as merge mai sus daca n-am izbanda. Eu mi-am spus (doamne fere) ca daca am vreo probl. pe garantie si ei fac nazuri, las masina acolo, ii dau foc in fata reprezentantei...Daca nu faci pe nebunu', atata te invart si te sucesc ca iti vine pana la urma sa scoti banii din buzunar numai sa o vezi ok.
                              Am mai spus ce a patit frate-meu cand s-a dus la 8000-8500 km sa schimbe uleiu, chiar daca n-are legatura cu sbiectu', n-au vrut sa il schimbe, trei ''meseriasi'' s-au pus pe capu' lui. Pana la urma a vrut sa se duca direct la sefu' mare sa faca mizerie si s-au calmat baietii imediat: ''stati atunci...ca o facem altcumva''...frate-meu: ''pai nu, o faceti cum va spun eu!'' si pana la urma s-a rezolvat...Deci in concluzie, sa-ti pastrezi cumpatu' si sa nu cedezi in fata lor, ca sunt niste marlani.
                              Last edited by Octavian; 26 September 2007, 10:33.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google