Zgomot in jurul pompei de servo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    daca pierde ulei dar nu foarte mult mergi fara belele.eu stiu care au wv si e borita pompa de servo de ani de zile si completeaza ulei si nare nimic.merge .daca o schimba cu una noua tot asa o sa faca .sunt multi care au logan cu pompele astea care se scapa pe ele de ulei.
    Last edited by margelatu; 20 February 2009, 10:26.
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • #32
      Cand au fost perioadele acelea mai calde de acum putin timp(15-17 grade) am vazut ca nu mai face,ceea ce ma face sa cred ca este de la acumulator deoarece acesta cand este f frig ii scad din proprietati iar la pornirea motorului alternatorul trage mai greu pana il aduce la capacitatile optime,de aici rezultand acel geamat.
      KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

      Comment


      • #33
        Nu, e chiar de la pompa in combinatie cu uleiu' de servo.
        La temp scazute e clar mai vascos decat trebuie si scoate geamatu ala.


        PS: sa vezi cum face la microbuzu de la lucru cand e rece tare afara... )) haaaaa....aaaaa, adica se chinuie rau, mai ales la virare aproape pe loc. Cand se incalzeste oloiu ii trece.

        Comment


        • #34
          Originally posted by Urs View Post
          Si la mine scapa ulei pe la pompa de servodirectie. Intai am crezut ca o fi de la vreo conducta ce intra sau iese din ea si care nu e bine stransa, dar azi am dat scutul jos si am vazut ca uleiul se prelinge de undeva dispre fulie. In afara de schimbatul pompei nu este alta metoda de reparare ? Am gasit pe aici pe undeva ca e vreo 6 mil una noua (golanul meu a iesit de mult din garantie). Oare daca merg asa si urmaresc sa nu scada nivelul uleiului sub Minim e grav ? Multumesc.
          Si eu am avut problema asta, singura rezolvare este schimbarea pompei, acuma eu am avut bulan ca era inca in garantie, ca este destul de scumpa una noua. La mine curgea destul de bine, in sensul ca a scazut nivelul lichidului din bol.
          No, apoi blana
          Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
          ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

          Comment


          • #35
            D-aia e bine macar la o saptamana sa verifici nivelul lichidelor din compartimenul motor. Atata timp cat nivelul de la servo e ok, poate sa fie pompa cat vrea ea de transpirata )))
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #36
              S-ar putea sa ai dreptate, la mine e transpirata de mult timp (de pe la vreo 20000 km, ma rog, atunci am vazut-o eu), dar mi-e sa nu se complice treaba mai tarziu.
              De scazut nivelu pana acum n-a scazut nici macar un mm.
              O urmarim ...

              Comment


              • #37
                Si la mine asa a inceput, dar a ajuns sa se vada cum se prelinge oloiu pe shtutzu ala.
                No, apoi blana
                Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
                ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

                Comment


                • #38
                  ce se intampla daca iti pica pompa de servodirectie si mergi cu masina asa?
                  mai afecteaza si alte componente ale masinii ?

                  Comment


                  • #39
                    o parerea de neprofesionist ? :

                    s-ar putea sa afecteze caseta de directie. altceva n-are ce decat daca se blocheaza pompa si rupe cureaua de accesorii.

                    daca doar se umezeste si pierde f putin ulei si nu e in garantie eu as lasa-o asa ...
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • #40
                      si mie imi curge si trebuie sa completez mai mereu, cat a fost frig a curs foarte putin cand a dat caldura si reintrat in ritm.din experienta voastra cat mai tine pompa dupa ce incepe sa se prelinga ulei?
                      Eu completez cam un litru la 7000 km,si daca stiti vreun ulei de servo mai eftin care sa nu o strice mai tare, ati putea sa ne spuneti si noua astia cu uleiul in portpagaj

                      Comment


                      • #41
                        fratilor, mi se aprinde ledul de la motor din bord...
                        ce=o fii, pompa?

                        ma aude si pa mine cineva mai priceput?
                        Last edited by manuky; 6 April 2010, 13:17. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #42
                          care led mai exact???

                          Comment


                          • #43
                            Salut, poate ma ajutati cu un sfat. Pompa de servodirectie are un zgomot indiferent ca este motorul rece sau cald, cand turez motorul zgomotul se accentueaza. Ce credeti ca poate fi? Se poate repara pompa?

                            Comment


                            • #44
                              Ai verificat cum stai cu lichidul de servo? Are pierderi la pompa/instalatie?

                              Comment


                              • #45
                                buna, am o problema mai nou la masina, am observat ca atunci cand stau pe loc, si dau maxim stanga sau dreapta din volan se aude un carait de la motor. se aude doar cand ajung la punctul maxim la care pot vira si tin in pozitia aia volanul, stanga si dreapta. initial am crezut ca e lichidul de servo asa ca am umplut bidonasul cu vreo 100ml, dar tot asa face. ce poate fi?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google