Zgomot in jurul pompei de servo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot in jurul pompei de servo

    De cand cu sarbatorile astea si cu gerurile naprasnice am observat dimineata la pornirea motorului ptr 3-5 min un geamat in zona pompei servodirectie sau a alternatorului(ptr cei care au avut vechea dacie face ca atunci cand avea o dioda arsa sau rulmentii la alternator uzati).Chiar asa repede sa crape la doar 10.000 km?Mentionez ca nu am pornit masina dimineata de dimineata(o zi da, doua-trei nu) sa vad daca face in fiecare dimineata,peste zi nu mai face,sa pun totul pe seama gerului sau a unei probleme tehnice.A mai patit cineva?La service ma duc la sf lunii la rev de 1 an,dar acolo nu mai face ca e masina calda si n-au ce sa auda mecanicii.
    KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

  • #2
    Azi ma uitam la Cristi Tabara cand a plecat cu Nissan-ul Terano II si m-am minunat cat de urat facea motorul (diesel) si ce fum scotea! Acum pe frig e normal sa auzi fel de fel de zgomote dubioase si iti garantez ca foarte multe masini scot sunete ciudate cand au motoarele reci si mai ales pe ger...o vorba spune ca motorul se asculta la cald , nu la rece
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #3
      Sa te auda al de sus si a fie doar efectul gerului si nu vreun defect.
      KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

      Comment


      • #4
        Mie de exemplu dimineata imi tiuie cureaua de accesorii pt cateva secunde, am vb cu mecanicul si a zis ca rola intanzatoare e de buba dar ca nu are nici un bai. Pe gerul asta naprasnic nu ma mir ca o apuca.
        No, apoi blana
        Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
        ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

        Comment


        • #5
          Daca la cald nu se aude, nu e o problema tehnica.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            Pai da doar la rece se aude la cald nu,am intrebat si un prieten mecanic la service dacia si zicea ca nu e nicio problema.
            KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

            Comment


            • #7
              cred ca e de la alternator ca si la mine se aude.cand o pornesti la rece bateria e cam descarcata si normal ca dupa pornire alternatorul lucreaza din greu.
              Welcome to the Club, We Have Jackets !

              Comment


              • #8
                La rece (pt cine are ureche fina) toate gem )) - cel putin benzinarele.
                Fie uleiu hidraulic face asa, defapt pompa - e un pic prea vascos la -10 -15 gr C, fie pompa de ulei motor. .

                Comment


                • #9
                  Eu simt de exemplu ca si directia e mai tare pe cancerul asta, oricum, sper sa se mai incalzeasca vremea ca m-am saturat sa dau la racleta.
                  No, apoi blana
                  Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
                  ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

                  Comment


                  • #10
                    Adevarul e ca astept sa se mai incalzeasca sa vad daca mai face,daca si cand o fi cald face o duce tata la doftor ca doar are garantie,nu?
                    KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                    Comment


                    • #11
                      offtopic: eu ma intreb numa' daca geme de durere sau de placere, caz in care probabil se va f**e ceva undeva de la prea multe gemete
                      ontopic: nu am nimic de comentat
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Seba cred ca e combinatie de durere cu placere ))))))))))))))))))))))

                        Comment


                        • #13
                          De la pompa de ulei sigur nu e, in schimb e posibil sa fie de la pompa de servodirectie, din cauza vascozitatii lichidului sau a faptului ca pompei ii trebuie ceva lubrifiere.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #14
                            Ce lubrifiere?

                            Comment


                            • #15
                              @ tavi: lubrifierea lagarilor, cu ulei/lichid de servo
                              apropo, zgomotul se poate sa fie de la compresorul de clima, la care se invarte numai fulia cand nu e pornit aerul conditionat si poate aia sa scartaie...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google