Atentie La Schimbarea Bateriei!!!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce treaba au masinile straine si facultatile, cu intrebarea ta??? Intrebare la care eu ti-am raspuns argumentat! N-am inteles! Sau ai vrut sa spui multumesc si nu ti-ai gasit cuvintele?

    Si nu mai da tu sfaturi cu caracter culinar pe forumuri auto, da? Rade lumea de noi! Unii chiar se straduiesc sa imbunatateasca (,) calitatea acestui forum!

    Comment


    • Si eu patit-o cu bateria! Dupa toti acesti ani bateria din fabrica micuta ca altfel nu i pot zice a murit(40A) am gasit o baterie la un prieten si cand am inlocuit-o nu pornea deloc...Ca si colegu` am luat sigurantele la verificat,2 arse in habitaclu si 2 de la tabloul de sub capota! Am schimbat toate sigurantele si....a pornit usor..m-am speriat nenea electricianu ma facuse sa tremur zicandu mi ca s-ar putea sa se fi ars calculatorul!
      CARPE DIEM!

      Comment


      • Probabil ai desfacut prima oara "+"-ul si ai facut scurtcircuit cu ceva metalic de pe masina. Se da "-"-ul prima oara jos. Ai scapat ieftin cu sigurantele alea.

        Comment


        • Da..am scapat bine! Asa este cand lasi pe altul sa puna bateria si tu sa dai cheie...le pune invers si....rezultatul este cel de mai sus! Oricum bateria din fabrica este destul de mica ca si amperaj...am trecut la una de 65A...si nu mai am niciun fel de problema!
          CARPE DIEM!

          Comment


          • se mai antampla si pe la case mari chestii care n-ar trebui sa se antample bine ca ai scapat doar cu sigurantele,dar ai verificat apoi daca alternatoru incarca ca diodele din el nu sunt protejate cu siguranta

            Comment


            • nu stiu daca s-a scris,dar orice baterie care are doape de umplere cu electrolit sau apa distilata,au un plastic in continuarea filetului dopului,care acel plastic e pus pt a stii(pt cine cunoste) cat trebuie adaugat electrolit sau apa distilata,peste acel limitator de nivel ai toate sansele sa iti corodeze bornele si alte elemente de caroserie
              bateriile sunt de 2 feluri cu intretinere(cele cu gauri de umplere) si fara intretinere(cele capsulate),mai sunt si cele cu gel,dar deja o dam in campionate de raliuri,pt ca acolo sunt folosite in general,sau pt cine isi permite
              sigpic
              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

              Comment


              • cu electrolit nu se complecteaza niciodata se pune doar apa distilata si se complecteaza doar pana la limitatoare nu mai mult
                iar cu bateria cu gel cred ca sant prea scumpe cel putin pentru mine

                Comment


                • cateva detalii despre bateriile cu gel Caracteristici si Avantaje:
                  Noua tehnologie AGM
                  Eficienta imbunatatita a masei active, printr-o mai mare absorbtie a acidului.
                  Pierdere minima de material de pe placile bateriei, cu rezultat in cresterea semnificativa a duratei de viata
                  Extrema durabilitate ciclica
                  Randament de energie mai mare.
                  Durabilitate ciclica de trei ori mai mare decat la bateriile cu tehnologie conventionala
                  Valori mai mari de pornire la rece
                  Pornire superioara, chiar la temperature scazute
                  Durata de viata mai mare
                  Bateria nu “imbatraneste” in acelasi fel ca si bateriile cu tehnologie conventionala
                  Protectie totala impotriva varsarii si scurgerii
                  Flexibilitate si siguranta completa la montare
                  Fara necesitati de intretinere
                  Consum de apa zero.
                  Durata de stocare de pana la 18 luni
                  pretu lor este intre 700 lei---1000 lei VARTA ULTRA DYNAMIC

                  Comment


                  • Mi-am luat baterie noua ca a venit iarna si a mea de 55 amperi sigur e prea mica pentru ger.Am sunat la garantie si mi-au spus ca eu trebuie sa o montez si apoi sa ma duc la iei sa completeze foaia. E normal? Nu iei tre sa faca si o verificare si apoi montajul?

                    Spun si eu ca am dat bateria de o gramada de ori jos(eu ma joc mult la instalatia electrica)si desfaceam prima data plusul. Ce-i drept aveam grija unde pun bornele.
                    O sa am grija de acum.
                    sigpicPasionat de MCV si natura

                    Comment


                    • De montat nu îți montează ei bateria. Tu trebuie să faci această operație. Ei verifică numai dacă atunci când motorul este pornit, alternatorul și releul de încărcare funcționează la parametrii normali. După aceea îți completează foaia de garanție a bateriei.

                      Comment


                      • Asa au si facut. Au masurat dar sa spun drept aveau un aparat de mai mare risul(deala chinezesc)pentru reprezentanta. Cind i l-am dat pe al meu sa masoare nu stia sa il porneasca. Vai capul lor de meseriasi.
                        sigpicPasionat de MCV si natura

                        Comment


                        • pai daca te-ai dus la ei cu tehnologie extraterestra,ia sa le fi dat un bec si o sarma ziceau ca incarca bine alternatoru

                          Comment


                          • Salut am un logan de 1.4,bateria lui din fabrica este de 40A si vreau sai pun una de 70A are ceva sau poate sa duca si mai multi amperi decat de 70 A
                            http://www.loganclub.ro/forum/ct_90_b_u_z-t57569.htmlsigpic

                            Comment


                            • Bateria mea implineste 5 anisori la inceput de ianuarie 2011. Ca tot romanul econom(sanchi, ca doar n-o sa zicem cu mijloace materiale mai modeste!), am gasit o baterie de 62 AH, data jos dupa 1 an de folosinta de pe un VW. A fost schimbata pentru ca masina aia avea consumatori suplimentari si nu mai facea fata. Bateria sta la "magazie" de 2 luni. Mai merita sa o duc la incarcat si sa o montez?
                              LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

                              Comment


                              • bateria chiar daca a fost tinuta in magazie, ea trebuia intretinuta, adica tensiunea la borne nu trebuia sa coboare sub 10,5V. scrii ca "nu mai facea fata", daca a tras de ea e posibil sa fie uzata chiar dupa un an. daca e pe degeaba poti incerca, altfel risti.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google