If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cum zicea si colegul mai sus poti incerca sa o incarci,dar sa ai grija cum ca e pericol. Daca e pe degeaba da ,dar daca nu mai bine iei una mai ieftina decit sa risti.
Cind sunt bani putini un lucru de cirpeala poate sa devina in timp prea scump.. Eu stiu cum e ca sunt patit.
am un logan 1.4 de 3.5 ani totul a mers brici, in ultimul timp nu mai pornea chiar la cheie..din 10 incercari, una era ratata!
cand am schimbat uleiul, am verificat bujiile - ok, senzorul de pornire - curat, martorul bateriei un verzui "stins"
astazi am mers pana la mol a pornit la cheie de 4 ori(pornit - mers-oprit pe distante scurte!)....am ajuns acasa si am zis sa parchez masina mai bine... am pus contactul totul ok, cand am dat la cheie a dat un tacanit, s-au aprins martorii, s-a auzit pompa de benzina cum s-a dezamorsat!
am ridicat capota martorul verde de la baterie nu se mai vedea deloc!....brusc si irecuperabil! mai pot face ceva? ...sau schimb pur si simplu bateria?
Macar pe tine te-a anuntat.Pe mine m-a lasat la mare fara preaviz,cind am masurat-o avea 6 volti.Am pus alta si gata.Poti incerca o resuscitare dar sa stii sa te pregatesti de una noua.Dute si vezi totusi si cum incarca deoarece am avut prieten care a avut nu stiu care relee de incarcare defecte si baga aiurea.
am fost la cobalcescu pe cobalceascu ptr a verifica incarcarea alternatorului....masina fiind in garantie.
am venit un nene cu un aparat de masaura analog de tabla...avea vro 30 cm lungime si era cu albastru si alb.
pune clestii la borne si tine apratul in mana...incarca bine...in fractine de secunda nu stiu ce dracu a facut dar a reusit sa faca un scurt de s a orpit si motorul...un poccc foarte mare...un fel de petarda mica.
m am speriat tare si am timpat la el: ba esti prost dracu ))...m am dus la sefsu si am facut gura mare(auzise si el de pocnet) si am intrebat unde pot sa fac reclamatie...
a zis ca o putem rezolva cu un schimb de ulei gratis !!..mi a dat 5 l de ulei elf, filtru aer, filtru ulei si am plecat.
masina era de firma...ma doare undeva de ea, dar m am enervat cat de prost poate sa fie un kkt de om care iti nenoroceste masina care poate propietarul la masina de langa mine a luat o in rate pe 10 ani.
Bine ca te-au lasat sa vezi ca de obicei astia te tin departe.Ca sa am garantie la baterie a trebuit sa ma duc la iei sa verifice cum incarca,consumul in gol si in sarcina(am fost la serus si am vazut). Acolo un nene in virsta cu un aparat chinezesc vine sa faca verificarea.Saracul mai avea si un MAVO 35(ASTA E APARATL DE VRE0 30CM)cabluri.A pus aparatul si arata 17 volti incarcare(pentru asta nu se da garantie)dar el a zis ca e bine.Nu a verificat nimic altceva si eu aveam instalatie xenon defecta,casetofonul era atirnat in fire ca ma jucasem la el,la cruise control toate firele erau vraiste.Pentru tot ce am spus nu se dadea garantie dar ce sa stie meseriasii din service.
Ori cunosti un electriciam bun ori iti faci singur ca astia te omoara cu zile.
nu este cablu ..este un furtunas care daca fierbe bateria lasa acidu sa iasa pe acolo daca e prea mult in baterie ...ca sa nu puste bateria...si sa nu se creeze presiune in ea
La ce a spus Loganar in primul post treaba e foarte clara , a montat bornele invers sau a pus cablutile de pornire invers , nu se pot arde sigurante daca faceti scurt inaintea lor ci ele se ard daca faceti scurt dupa ele ,logic ... (ps mare atentie cand schimbati bateria ca la logan bateria se poate pune si invers si se poate monta bornele invers) .
Un test de baterie puteti face singuri foarte simplu, daca bateria e descarcata incarcati bateria si dupa ce s-a incarcat la cam 30 min dupa ce a-ti deconectat bateria de la redresor , masurati-o si ea trebuie sa aibe o tensiune de aproximativ 12.5 V, dupa care o puteti monta pe masina si o puteti lasata cu faruile aprinse timp de 10 minute si bateria nu trebuie sa coboare sub pragul de 11,9 V , daca a coborat trebuie schimbata.
Consumatorii loganului nu trebuie sa depaseasca 0,8A decat daca are casetofonul legat pe plus permanent si nu pe acc sau daca are sistem de monitorizare prin gps.
Am si eu o intrebare pentru toti posesorii de logan de 1,4 pe benzina. Fratilor daca las masina acum pe frigurile astea fara baterie cateva zile se intampla ceva la masina? Exista vreun pericol? Pentru ca dupa 3 ani de zile si aproape 60.000 de km la bod m-a lasat bateria si am pus-o o seara pe redresor si dimineata a pornit dar pentru ca nu fac multe drumuri prin oras zilele acestea cu masina pot sa o las FARA baterie pe ea? Se reseteaza ceva in ea? Nu ma pricep. Va rog un raspuns. Multumesc mult. Inca nu am bani de o baterie noua si ma carpesc cu ce am.
Vreau sa o las fara baterie pe masina pentru ca nu am bani de o baterie noua momentan cateva zile si mai stau asa cateva zile fara masina. Oricum nu fac drumuri prin oras decat o data pe saptamana si atunci drumuri scurte. Cineva (care nu are logan) mi-a spus ca fara baterie nu stiu ce se reseteaza in ea la bord la caluclatorul de bord etc. E adevarat?
Last edited by luciandumitrescu05; 28 February 2011, 10:31.
Reason: Automerged Doublepost
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment