Atentie La Schimbarea Bateriei!!!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by IancuMIC View Post
    Depinde in ce stadiu al duratei de viata se afla bateria; se pot intampla accidente de genul asta cu baterii aflate in exploatere de 2-3 ani, iar asta nu inseamna ca trebuie inlocuite. Verifica totusi starea densitatii electrolitului la mai mult de 24 de ore de la ultima incarcare; rezultatul poate fi un indiciu important asupra satrii bateriei.
    O sa incerc si asta.Bateria este functionala de cand am incarcat-o sa vad pana cand dar cred ca este prea veche(6 ani). Multumesc de raspuns.
    sigpic::PH 26 BYE

    Comment


    • in 7 ani jumate, sunt la a 2-a baterie. Singura problema care am avut-o cu asta, a fost cand mi-a pornit DVD-ul peste noapte, si a 2-a zi de dimineata nu se mai aprindeau nici ledurile din plafoniera. Sa nu mai vorbesc de faptul ca nici inchiderea/alarma nu mai mergea. Cu putin curent de la un prieten s-a rezolvat, si bateria e ok si acum.

      Comment


      • am uitat proiectoarele aprinse.am inchis masina si am plecat de langa ea.cand am revenit,ioc curent.am gasit pe cineva amabil sa iau o galeata de curent.cand am dat la automat,a iesit fum din alternator.verdict-inversat polaritate cabluri.cateva sigurante arse+alternator.am incarcat bateria pe redresor pana a doua zi si plecat pe baterie pana la service unde am schimbat alernatorul(grup diode ars).fiind pe la inceputurile loganului,bornele sunt dispuse invers fata de dacia 1300(bateria este pusa cu bornele spre inainte pe cand la logan spre spate)

        Comment


        • Asa se intampla la...repezeala; daca te uitai un cu atentie, ai fi vazut cu siguranta, care e plusul si care e minusul. Asta e.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • eu eram la volan.nea cu galeata de curent avea si cablurile.era obisnuit cu 1300.pe atunci loganul era ceva mai nou(2005).nu a iesit fum decat cand am dat la cheie.sigurantele sarisera,masina nu pornea,si eu calare pe cheie!

            Comment


            • De regula la alimentarea cu cabluri exterioare cu bornele inversate se duce puntea alternatorului si cu putin ghinion si cate un ecu. La montarea bateriei cu bornele inversate inca nu am intanit vreun caz in care sa nu pice cel putin un ecu si asta indiferent de marca masinii, ba chiar la cele cu multe calculatoare e si mai bogata colectia de picate.

              Comment


              • Eu nu pot sa pricep cum poti inversa bornele din moment ce cablu rosu e de + trebuie doar sa vezi si pe baterie acel + atat tot . Nu stiu cum de unii resusesc sa le puna invers.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • la tine e rosu cu plus.
                  La Peugeot 407 sunt ambele negre. Doar ca ala de plus e ceva mai stufos

                  Comment


                  • Pai parca se vorbeste de schimbarea bateriei la logan , nu la alte marci.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Inutil sa reamintesc ca bornele bateriilor au dimensiuni diferite, o incercare de montare invers (chiar si pentru cei care uita ordinea) da cu virgula, asta trebuie sa dea de gandit. Dar trebuie sa mai ai si cu ce...
                      [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                      Comment


                      • era vorba de luat curent de la alta masina.daca e si noapte nu mai vezi negru,rosu.mai ai si putin nerv,ca de tocmai tie sa ti se intample sa ramai fara curent!sunt baterii cu bornele invers,cum exista si masini cu + pe caroserie.si daca protectia muncii ar fii respectata,nu ar mai fii accidente.

                        Comment


                        • topicul are alta tema (cine este off topic?), noaptea toate pisicile sunt negre, de ce nu ti se poate intampla "chiar tie" sa ramai fara curent si unii sunt .... ca noaptea!
                          [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                          Comment


                          • Si daca totusi se intampla sa ramai fara curent e bine sa belesti bine ochii la cine si ce face cu diverse cabluri pe la masina ta. Tine un pic de cunoasterea masinii proprii, de minime cunostinte auto in general (de-aia sunt acum intrebari de mecanica la examenul pentru B...in general tampite dar unele bune) si de o minima atentie si informare: pe ambalajul cablurilor de pornire sunt scrise extrem de explicit instructiunile de folosire!
                            Daca nu le urmati si "stiti voi mai bine" ....electricieniii de-abia asteapta sa va ia ceva banuti.
                            Si pentru noapte nu e rau sa aveti vreo lanterna prin masina...o bricheta (de-aia cu bec in cur) nu sa scaparati un chibrit in compartimentul motor...sau si mai la indemana: un SMARTFON ca are destule aplicatii pentru lumina. Sunati un prieten, intrati pe net...comunicati pozitia GPS celor de la Asistenta Rutiera.
                            Dar daca grija principala este "statul calare pe cheie"...broblem!
                            Hai mai bine sa glumim un pic pe marginea pataniilor mai neplacute, sa invatam ceva din ele si sa nu mai facem astfel de greseli.....ci altele.

                            Comment


                            • am sunat la dacia asistenta.raspunsul lor-ma duce pe platforma la service cobalcescu(acolo era de noapte).ei(dacia asistenta) fac interventii minore.imi cerea destul de mult pe km,basca intorsul lor pe gol.
                              cand e sa se intample...
                              tocmai de aceea am si specificat ca bornele sunt dispuse invers fata de dacia 1310.la timpul acela 1310 era la putere.ma costat atunci la negru ,un alternator pt ac 100a 6 milioane nou +manopera.normal ca acum ma uit de 14 ori cand iau/dau curent

                              Comment


                              • se gasete separat si puntea/regulatorul.
                                de ce ai schimbat alternatorul cu totul?
                                [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google