Atentie La Schimbarea Bateriei!!!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    In principiu nu trebuie schimbat alternatorul pentru ca el este conceput si calculat la nevoile masinii respective, iar bateria nu conteaza daca este mai mare ca Amperaj. O baterie de amperaj mai mare nu deranjeaza cu nimic alternatorul in functiunea lui.
    Singura problema care apare este in momentul in care descarci accidental bateria, total.
    In acel moment daca nu vii in sprijinul bateriei cu o sursa de incarcat pentru minim 15 minute, inainte de a pune demarorul in functiune si a porni motorul, necesarul de curent din baterie cumulat cu necesarul autovehiculului intrat in functiune(demaror, motor, pompa de benzina, etc) vor suprasolicita alternatorul si se va arde puntea de diode.
    Asta in cel mai fericit caz.
    Deci poti sa pui orice baterie care iti incape in suport, dar ai grija la descarcare totala sa o reincarci macar 10% inainte de a da la cheie.
    Indicat este sa o scoti si sa mergi cu ea la redresor si apoi sa o montezi la loc pe vehicul.
    Reparatia alternatorului este muuult mai scumpa decat o baterie noua.
    Last edited by Revulsin; 28 September 2009, 21:03. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #62
      ai dreptate aici.
      :smokespliff:viata e frumoasa doar daca stii s-o traiesti:dirol:

      Comment


      • #63
        si eu am o problema...sa ma ajute cineva...mie mi-au spart loganul si mi-au luat radio cd-ul....la scos din mufe si din antena...altceva nimic...apoi mi-am luat cu mp3 player lg...l-am montat..tot mufe + antena...dar este o problema...nu porneste numai cu contactul pus...adica la prima treapta..nu stie nimeni de ce?

        Comment


        • #64
          verifica sigurantele poate ai una arsa

          Comment


          • #65
            nicunicu nu mai da sfaturi daca nu ai habar. vezi pe schema de montaj ai acolo 2fire care le poti muta intre ele si astfel alegi cum sa mearga cu contactul pus sau fara...

            sigpic

            Comment


            • #66
              mai exact despre firele astea amintea Sonykel... asa trebuie cuplate ca sa ai alimentare continua. Numai bine si sper sa te descurci.
              Attached Files
              sigpic

              Comment


              • #67
                Si totusi de ce nu e bine sa o pornesti impinsa?
                sigpic
                !

                Comment


                • #68
                  Originally posted by vdmihai View Post
                  Si totusi de ce nu e bine sa o pornesti impinsa?
                  Din cauza curelei care poate sari peste pinionul canelat

                  Comment


                  • #69
                    merci mult fratilor...numai bine

                    Comment


                    • #70
                      sonykel sa ai tu bani cate sisteme audio am montat si un sfat daca cuplezi firul galben cu cel rosu daca sta masina cateva zile nepornita adio baterie, goala de curent..daca masina are contact pe accesorii(cum au toate masinile facute dupa 95) monteaza dupa schema e mai bine

                      Comment


                      • #71
                        pai daca esti uituc normal ca o sa ai probleme... in rest poate te duci si tu la un gratar si vrei sa asculti un radio in surdina... sau poate la un pescuit sau poate astepti in masina cateva ore... atunci ce faci? asculti radio cu motorul pornit? si da, stiu ca poti asculta si doar pe prima pozitie a contactului... dar mai pornesti si alti consumatori si tot la impins ajungi daca nu esti atent.
                        sigpic

                        Comment


                        • #72
                          Salut,oameni bunipoate nu stiti ca la demontarea bateriei ordinea de desfacere a cablurilor este, la demontare minusul este primul care se desface iar la montare tot minusul este ultimul montat. Din aceasta cauza evitam micile neplaceri.Sarbatori Fericite tuturor Loganisti.

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by johan View Post
                            Din cauza curelei care poate sari peste pinionul canelat
                            Nu sare nimic, nu are cum sa sara.
                            Pornitul impins are acelasi efect asupra curelei ca si demarorul, daca pornesti in viteza a doua. Daca pornesti intr-o viteza mai sus atunci risti sa suprasoliciti cureaua la socul pornirii. Se poate rupe, dar de sarit nu are cum sa sara.
                            Atentie!!!!! Nu incercati sa porniti masina impinsa daca bateria este descarcata total sau este compromisa pentru ca nu veti reusi.
                            Calculatorul nu lasa motorul sa porneasca daca nu are curent si tensiune suficienta.
                            Asadar asigurativa ca ati dat destul curent bateriei si ca acesta nu este busita si abia apoi faceti manevra de pornire impinsa si doar pe distante scurte, fara a o solicita intens.
                            Loganul nu porneste ca vechea dacie daca uiti farurile aprinse, pentru ca aprinderea este controlata de calculator.

                            In general NU este recomandat sa pornesti masina impinsa, dar daca nu ai alternativa poti sa o faci, cu atentie.

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by gigipopa View Post
                              In orice fel ai lega bornele, tot nu imi dau seama DE CE a ars sigurantele?
                              Sigur a ramas contactul pus, sau sa mai intamplat ceva despre care nu a zis nimic.
                              Parerea mea.
                              Dar partea buna e ca ia si dat de cap si nu a apelat la trasportul cu platforma.
                              Pune un amper-metru, capabil sa masoare cateva sute bune de amperi in c.c. , paralel cu bornele bateriei si ai sa vezi de ce.

                              @Revulsin: daca tu garantezi pentru afirmatia ta, de maine ma apuc sa o pornesc numai impinsa cu viteza a 2-a. Si-asa e topic de baterii, asa ca uite cum facem economii de energie electrica !

                              Acum pe bune... De ce nu este recomandata pornirea prin impingere sau tractare ?
                              Last edited by Raziel; 21 December 2009, 03:31.

                              Comment


                              • #75
                                De ce ti-ai dori sa pornesti masina impinsa daca nu ai nevoie ? Doar asa de amorul artei ?
                                Am spus ca nu se intampla nimic daca ai nevoie odata la 3 ani cand te lasa bateria sa o pornesti impinsa.
                                Nu este recomanda o astfel de pornire tocmai pentru ca supui cureau la socuri mai mari decat cel al demarorului.
                                De ce trebuie sa schimbi cureaua la 60.000 km ? De ce sa nu stai cu ea dublu daca tot nu se rupe ? Pentru ca imbatraneste si se poate rupe la socul demarorului.
                                Cureaua nu face altceva decat sa invarta axa cu came, sigurul efort fiind de a apasa pe supape.
                                Asa ca mai bine aveti grija de lumini si consumatori ca sa nu ramaneti in pana de curent.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google