Atentie La Schimbarea Bateriei!!!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Postul tau anterior suna asa: "Pornitul impins are acelasi efect asupra curelei ca si demarorul".
    Si acum varianta corecta: "Nu este recomanda o astfel de pornire tocmai pentru ca supui cureau la socuri mai mari decat cel al demarorului."

    Asta am vrut sa aud.

    In afara de faptul ca "apasa pe supape", mai preia si alte forte din arborele cotit. Ca de ex: accelerari si decelerari (mai ales acum iarna cand folosesti frana de motor). In concluzie, sunt mai multe forte care actioneaza asupra curelei si sunt destul de mari chiar si in functionarea "normala" a motorului.
    Last edited by Raziel; 22 December 2009, 10:22.

    Comment


    • #77
      Oameni buni mare atentie la montarea bornelor ca daca faceti scurt nu afecteaza decat bateria dar daca puneti bornele invers se arde alternatorul din prima (se ard diodele) si chiar daca le montati corect dupa ce le montase-ti gresit alternatorul avand diodele arse va descarca bateria si se va incalzi pana va iesi fum din el chiar cu motorul oprit.
      Pe langa alternator se mai arde o siguranta de 5 A de la motor si una de la alimentarea UCH-ului dar se lai poate arde si casetofonul daca nu aveti noroc sa se arda doar siguranta iar , de asemenea se mai poate arde calculatorul de injectie si UCH-ul (unitatea centrala de habitaclu) , deci mare grija ca sunt foarte scumpe aceste componente si manopera montajului iar cel mai bine efectuati montajul la un service autorizat dacia daca nu va pricepeti , vede-ti ca puteti avea surprize si la centrele de vanzari baterii .
      Aceasi atentie sporita sa o aveti si cand luati sau dati curent cu cablurile de pornire si sa respectati polaritatile plus cu plus si minus cu minus si nu va bazati pe altcineva cum va pune cablurile si verificati voi inainte de a le pune. (am avut foarte multe cazuri din cele mentionate mai sus)

      Nu riscati niciodata sa porniti masina inpinsa pentru ca riscurile costa foarte mult...
      Last edited by ciprianeduard; 27 December 2009, 04:41. Reason: Automerged Doublepost
      sigpic

      Comment


      • #78
        Originally posted by Revulsin View Post
        Nu sare nimic, nu are cum sa sara.
        Pornitul impins are acelasi efect asupra curelei ca si demarorul, daca pornesti in viteza a doua. Daca pornesti intr-o viteza mai sus atunci risti sa suprasoliciti cureaua la socul pornirii. Se poate rupe, dar de sarit nu are cum sa sara.
        Atentie!!!!! Nu incercati sa porniti masina impinsa daca bateria este descarcata total sau este compromisa pentru ca nu veti reusi.
        Calculatorul nu lasa motorul sa porneasca daca nu are curent si tensiune suficienta.
        Asadar asigurativa ca ati dat destul curent bateriei si ca acesta nu este busita si abia apoi faceti manevra de pornire impinsa si doar pe distante scurte, fara a o solicita intens.
        Loganul nu porneste ca vechea dacie daca uiti farurile aprinse, pentru ca aprinderea este controlata de calculator.

        In general NU este recomandat sa pornesti masina impinsa, dar daca nu ai alternativa poti sa o faci, cu atentie.
        ai auzit cumva de sarit distributia cu 2,3,4 dinti ?

        Comment


        • #79
          Am Logan 1.4 MPI Preferance din oct 2004. Acum mi-a murit bateria. Rombat calciu. Am cumparat Rombat Premier cu 165 Ron de 50 sau 55 Ah. Nu am avut probleme cu bateria deloc.
          Am Opel astra H 1.4 Twinport (16V) din aug 2008, baterie GM 44Ah. Mi-a murit din prima iarna, acum s-a dus cu totul. Credeti ca o sa-mi iau varta sau bosch cu 3-4 milioane?
          Am pornit opelul impins si am bagat in a 3-a ca sa nu fortez si de fiecare data cand imi murea veneam cu loganul si ii dadeam curent.
          Parerea mea: Cea mai buna baterie este ROMBAT. Daca dau 165 ron si ma tine 3 ani (cel putin) nu ma oftic, dar sa dau 3 mil si sa imi inghete in prima iarna.........
          Socru-meu,un coleg de servici, ala care m-a impins ieri cand m-a lasat bateria la Opel, toti au avut varta si i-a lasat in prima iarna. Le-a schimbat in garantie, nu au comentat nimic ce-i drept cei de la fabrica, dar totusi.
          Acuma poate va intrebati de ce nu m-am dus cu masina cat timp era in garantie, sa vad ce are bateria, dar din experienta, un coleg a facut 3 drumuri de Brasov (pana la service) sa-i constate daca nu cumva are un consumator, daca temporizatorul (cel ce intrerupe consumatorii dupa un anumit timp) ii functioneaza, si abia dupa aia i-a schimbat bateria. Si tot baterie GM proasta i-a pus.
          Acum nu am bani de baterie, dar saptamana viitoare ROMBAT pun pe ea.

          Comment


          • #80
            din cate am auzit cei de la opel au probleme mari cu bateriile GM.foarte multe mor in garantii.cat despre rombat excelenta,o am de 3 ,5 ani si nici o problema

            Comment


            • #81
              raspuns

              Originally posted by ciprianeduard View Post
              Oameni buni mare atentie la montarea bornelor ca daca faceti scurt nu afecteaza decat bateria dar daca puneti bornele invers se arde alternatorul din prima (se ard diodele) si chiar daca le montati corect dupa ce le montase-ti gresit alternatorul avand diodele arse va descarca bateria si se va incalzi pana va iesi fum din el chiar cu motorul oprit.
              Pe langa alternator se mai arde o siguranta de 5 A de la motor si una de la alimentarea UCH-ului dar se lai poate arde si casetofonul daca nu aveti noroc sa se arda doar siguranta iar , de asemenea se mai poate arde calculatorul de injectie si UCH-ul (unitatea centrala de habitaclu) , deci mare grija ca sunt foarte scumpe aceste componente si manopera montajului iar cel mai bine efectuati montajul la un service autorizat dacia daca nu va pricepeti , vede-ti ca puteti avea surprize si la centrele de vanzari baterii .
              Aceasi atentie sporita sa o aveti si cand luati sau dati curent cu cablurile de pornire si sa respectati polaritatile plus cu plus si minus cu minus si nu va bazati pe altcineva cum va pune cablurile si verificati voi inainte de a le pune. (am avut foarte multe cazuri din cele mentionate mai sus)

              Nu riscati niciodata sa porniti masina inpinsa pentru ca riscurile costa foarte mult...
              Am patit-o si eu...am montat din neatentie bateria invers, dar am scapat ieftin: siguranta de la pompa de benzina si cea a radio-cd-ului, pt. ca am scos imediat borna in momentul in care am vazut scantei. sper sa nu se intample si ce mai prezic colegii pe aici: ars diodesau altele mai grave.
              Corect ar fi ca pe cablurile de alimentare sa se monteze etichete autocolante.

              Comment


              • #82
                Bateriile au ''protectie'' , in sensul ca bornele au grosimi diferite, de regula pe borna de plus e un inel de culoare rosie si mai si scrie pe ele + si -..... in concluzie e nevoie de mult talent sa pui bornele invers...
                INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                Comment


                • #83
                  ce zice cel care a deschis threadul, ca a pus bateria invers si a ars siguranta exact asa am patit si eu, numai ca nu am fost inspirat sa ma uit la sigurante, eu am dus.o la dacia in bucuresti, nu a costat prea mult, 90 lei diagnoza si 30 lei siguranta + 50 celui care m.a tractat pana acolo (un priate si am dus.o la shufa )
                  sigpic

                  Comment


                  • #84
                    170 ron ti se par putini pentru o neatentie precum inversarea bornelor pe baterie?
                    Mai sa fie...
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by Fane-CL View Post
                      Bateriile au ''protectie'' , in sensul ca bornele au grosimi diferite
                      Borna + e mai groasa.
                      Si DA, Rombat face baterii bune. Buy Romanian !

                      Comment


                      • #86
                        Rombat chiar face baterii bune!
                        Am ales si eu Rombat - ca am fost multumit de bateria de pe fostul meu Logan (4.5 ani a tinut si apoi am vandut masina) ....
                        Deci am cumparat ieri o baterie Rombat Premier de 65Ah (265 RON de la Rombat IASI) - pentru a inlocui o baterie Panasonic 45 Ah (case a venit stock pe Accord-ul meu) - baterie care in doar 3 ani a obosit (am ramas de 2 ori fara curent, stiu... masina are atata electronica pe ea si bateria era subdimensionata).
                        Acum japoneza mea are si ceva romanesc in ea (in afara de sofer :P).

                        Comment


                        • #87
                          poi nu mi se pare prea putin, normal, daca stiam ce are scapam mult mai ieftin, dar bine ca nu a fost mai grav, ca la fel ma speriasem si eu ca am ars pompa
                          sigpic

                          Comment


                          • #88
                            Ei lasa, macar ai invatat ceva. Acum stii ca atunci cand ceva electric / electronic nu mai mere, te uiti in cutiile cu sigurante si relee, inainte de orice! Bineinteles ca recomandarea "oficiala" este sa mergi la service. Dar sa dai atatia bani pentru o siguranta de 2 lei ...
                            Maaaaaare inventie siguranta fuzibila ...

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by Fane-CL View Post
                              Bateriile au ''protectie'' , in sensul ca bornele au grosimi diferite, de regula pe borna de plus e un inel de culoare rosie si mai si scrie pe ele + si -..... in concluzie e nevoie de mult talent sa pui bornele invers...
                              A fost neatentia mea, pt ca bateria nu intra in locasul ei, desi am incercat de vreo 3-4 ori s-o "inghesuiesc" , pana am uitat sa mai tin cont de polaritate... neatentia costa...repet, eu am scapat ietin, doar cu doua sigurante arse

                              Comment


                              • #90
                                mare grija....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google