acceleratie blocata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Se desfac firele din el cate putin, pana se rupe de tot.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #62
      Bai baieti, la benzinar, nu avem clapeta motorizata! avem cablu de acceleratie care se poate gresa! si din experienta cred ca e mult mai sanatos , La DCi avem un potentiometru ,care poate sa o ia razna mai usor ca si un cablu de acceleratie!Avantaj DCi poti folosi regulator si limitator de viteza!
      Si mie ca am cablu, imi mai ramine accelerat din cauza presului!..si numai cind "rup" pedala... doar din cauza asta!
      Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

      Comment


      • #63
        azi ar fi trebuit sa vina cablu de acceleratie de la pitesti ,,,surpriza ...nu l au adus .Mai dureaza pina la urmatorul TIR care vine joi ,probabil,si asa indura romanul nostru,,,,.firma serioasa!! culmea ,ca ma suna de la Pitesti,sa ma intrebe daca am fost multumit,de cei de la service ul local,cum mi au facut reparatia ,vineri cica ...mai astept ,si conduc cu grija fara sa apas pedala tare ,ca ramane iar blocata ...va urez bafta ,poate sunteti mai norocosi
        Asa e la Logan,,,cind apesi pedala ,,se rupe cablul,,fir cu fir ...in loc sa rupa asfaltul ,,sa zicem plastic,,,

        Comment


        • #64
          Presupun ca ai fost la Caremil, dupa cum au descurs lucrurile.
          Dar mai bine mergeai in Vaslui, ca acolo era lucrarea terminata de mult, nu mai stateai atat.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #65
            Originally posted by RSX View Post
            a gasit cineva vreo solutie la problema enuntata mai sus?
            eu chiar nu mai suport, vreau pedala TARE in mama masii
            eu am pus un arc de aceleratie de Dacie 1300
            am atasat o "poze" cu locul de unde se agata arcul (am incercuit cu rosu,e o gaurica acolo de care se poate agata), la capatul celalalt se agata cu "un soricel deala de plastic" de suportul de pe galerie care tine filtrul de aer
            trebe demostat tot plasticul ala cu filtrul (dureaza 5 min montarea)

            o sa pun si poza facuta la masina mea
            se simte altfel aceleratia, e mai "prompta" si tine cablul intins
            pe viitor mai urmeaza un arc (pus contra la asta care il am) la pedala
            Attached Files
            "Fara femei, motoarele nu pornesc!" - Enzo Ferrari

            Comment


            • #66
              poate era mai bine la Vaslui dar erau cam cca.200km dus intors...sper sa o rezolv aici ,,,mai am 14 luni de garantie extinsa....numai probleme cu loganul asta cel mai ieftin,,,,blocul de lumini cam la 6 luni,apoi pompa de apa cam la 12 luni amu cablu de acceleratie ,,,am sa cumpar alta masina ,,o vind dupa ce iese din garantie ,ca m am saturat .plus zgomote in bord pe care le au rezolvat meseriasii.sper sa fie bine ,va urez bafta voua !

              Comment


              • #67
                Nici dupa 14 zile nu mi au adus cablu de acceleratie de la Pitesti.....trageti concluziile ,,,am sunat la vc,si mi au zis ca rezolva ei ,si de atunci astept ,,,pina cind?Ei stiu,merg usor pina in 2500 ture sa nu ramina iar blokata,mai dau cu ulei si sper sa nu se mai rupa o spira din el.....traim in Romania si asta ne okupa tot timpul,,,vorba lui Badea

                Comment


                • #68
                  Mai suna o data la VC si zi-le, ca aia de la Caremil n-o sa se miste deloc repede.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #69
                    In sfirsit ,au inlocuit cablul de acceleratie dupa 14 zile de asteptare,de la uzina era problema am inteles de la vc.a durat 20 minute schimbarea lui,au reglat ceva pe acolo in sensul ca pedala de acceleratie e mai tare si parca e mai nervoasa,

                    Comment


                    • #70
                      Inuman sa nu aibe pe stoc consumabile de genu' asta (cablu, sonde, la Arad toate sunt pe stoc).
                      Bine ca ai rezolvat-o. La mine e alta problema, e mult prea usoara acceleratia, la drum lung nici dupa 15000 km nu m-am obisnuit cu acceleratia, trebuie sa tin piciorul un pic incordat (mai ales daca se intampla sa am bocanci, at. e un chin) si ma doare tibia, serios. Cum las picioru relaxat, cum se accelereaza ca nebuna. Tot timpul tre sa gasesc o pozitie ciudata la talpa ca sa nu se duca spre podea..

                      Comment


                      • #71
                        Si la mine era usoara ,,,dar ma obisnuisem,acum au reglat o ,probabil la cablu ,e mai tare ,sa zicem ,si chiar e coool,,,a meritat mita de 20 ron .mai mult nu stiu ce sa zic ,sper ca la revizia de 2 ani si itp sa nu fie probleme .am strins si suruburile la bord ca erau cam relaxate ,si parca e noua ....cineva care are masina de 2 luni e mai multumit de cum merge a mea decit a lui ,,si are tot logan de 1.4 mpi...sa mai zic ceva ,,,meseriasii lor mi au zis ca cele mai multe probleme sunt la motoarele de 1.4 ,,,,sfatuiti prietenii,,,,am un coleg ,,,la 3000 km ,,,pierde ulei pe la garnitura chiulasa ,,,nu o au pe stoc bineinteles,,,,trageti concluziile voi ...astept sandero

                        Comment


                        • #72
                          Am fost la un drum lung si va spun sincer ca imi amortea piciorul pe acceleratie , un alt mod fara sa desfac capacul de plastic care ar fi? S-o reglez , sa-i pun un arculet... cind e mai tare parca e mai bine.

                          Comment


                          • #73
                            Pune-i un arc, dar sa nu te miri daca nu mai poti sa accelerezi brusc dupa.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #74
                              Eu le-as spune la baieti (mai putin si e prima revizie) sa o regleze...dar mi-e sa nu o mestereasca sa nu mai mearga cum trebuie...

                              Comment


                              • #75
                                Motor Logan ramas turat

                                Si mie mi-a ramas acceleratia blocata in treapta 1 la vreo 6000 rpm, dupa ce am plecat de pe loc mai fortat(facea un zgomot infernal)...Am scos-o din viteza,dar fara rezultat...A trebuit sa opresc motorul. Am crezut ca a ramas cablul blocat, dar m-am uitat si cablul era la locul lui.Aceiasi chestie i s-a intamplat si sotiei acum 2 zile, care s-a saturat de "dacie".Ce imi recomandati?
                                Last edited by vali007; 28 May 2008, 20:28.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google