Nu Se Aprinde Martorul Baterie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Se Aprinde Martorul Baterie

    Azi am observat ca nu se mai aprinde martorul de baterie. Astept pareri
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

  • #2
    Nu se mai aprinde cand pui contactul sau cand ai bateria moarta ?

    Pentru ca nici alte marci nu se aprinde dc bateria e moarta cum ar fi normal zic eu.

    De exemplu la VW Polo aseara bateria era moarta moarta am pornit-o intr-un final cu cabluri de curent. Normal ar fi trebuit ca becu de la bateie sa ramana aprins si dupa pornirea motorului dar nu a ramas.

    Intrebare: nu ar fi normal ca atunci cand bateria este descarcata sa ramana martorul din bord sa ramana aprins indiferent de marca ?
    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

    Comment


    • #3
      Cand pun contactul nu se mai aprinde
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #4
        Intr-o perioada, la masina de la firma, nici mie nu mi se mai aprindea. Eram pe la Bacau si cand am vrut s-o iau catre casa, nu a mai pornit. Am pornit-o impinsa si am ajuns cu ea pana la Bucuresti unde am fost la un centru de baterii sa-mi verifice intalatia electrica. Ma gandeam ca nu mai incarca alternatorul si baietii de acolo mi-au zis ca bateria e pe moarte. Dupa ce au pus bateria noua, "supriza" : cand am pus contactul s-a aprins si becul de la baterie (dupa aia s-a stins cum era normal), asta dupa ce nu se mai aprinsese de mai bine de 3 luni. Nu stiu daca a fost coincidenta (adica ma avertiza ca raman fara baterie), sau atunci cand am luat bornele sa schimbe bateria s-a resetat ceva pe acolo si a inceput sa mearga.
        Asa ca ai doua solutii: -te pregatesti sa schimbi bateria (putin probabil)
        -desfaci o borna si vezi daca isi revine

        De ars nu prea vad cum, pentru ca becul ala e un led smd si alea au aproape viata vesnica.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #5
          si cred ca masina porneste nu?si sdp:parerea mea e ca nu trebuie sa stea aprins,becul se aprinde cand nu mai incarca alternatorul sau cum i-o zice ala de incarca bateria!
          Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

          Comment


          • #6
            Masina porneste normal.
            bateria n-a dat nici un semn de oboseala dar faza e ca ieri cand mi-au schimbat uleiul au scos o mufa de la alternator ca sa umble mai bine, cea din dreptul filtrului de ulei, dupa au pus-o la loc si cand am pus contactul in service s-au aprins toti martorii inclusiv cel de baterie.Azi dimineata nu s-a mai aprins si am incercat de cateva ori si deloc...martorul nu se aprinde...exista posibilitatea sa fie de la mufa aia care intra in alternator?

            PS: Bateria are un an si 6 luni..adica de cand am si masina
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #7
              normal e din vina lor...dute inapoi cu masina si spunele!doar e in garantie!si eu cred ca e de la mufa de acolo!
              Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

              Comment


              • #8
                Masina nu mai e in garantie...am scos eu mufa si am bagat-o la loc...si degeaba
                pana la urma cred ca scot o borna la baterie
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #9
                  eu patesc la fel si dupa multa bataie de cap am descoperit problema.........mufa care intra la alternator are un firisor alb, foarte fragil care face smecherii...........la mine cand nu se parinde, si nu misc de el nici indicatorul de la tripla de bricheta nu imi indica curent calumea in baterie..............si farurile stau slabite.
                  Cand mis de fir sau indes mufa klumea mi se parinde si totul e ok.
                  Pune pe cineva sa stea in masina cu contactul pus si misca pe acolo de fir si de mufa.
                  La mine asta e cauza!!!
                  Baftaaaaa!!!
                  MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                  Comment


                  • #10
                    Da mufa aia era...berbecii din service au rupt clips-ul ala si nu ma statea bine infipta...o rezolv maine cu putin izoler band. La mine doar martorul bateriei nu se aprindea in rest totul era ok
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #11
                      Ce mocofani,te duci sa-ti faca o treaba si-ti da de lucru pe alta parte.Bine ca ai rezolvat-o.
                      Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                      Comment


                      • #12
                        Da si sincer daca imi pun salopeta fac meserie mai buna decat ei...asta este...din pacate in mecanica auto sunt putini cei competenti...si cand te gandesti ca doar au schimbat uleiul...mi-e frica sa ma gandesc daca desfaceau motorul
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #13
                          Ma bucur ca ai rezlvat!!!
                          Bafta in continuare!!!
                          MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                          Comment


                          • #14
                            Bine ca s-a rezolvat usor. Tocmai ma gandeam sa nu fie oxidate contactele....
                            Poti sa cauti pe la un service o mufa, sa o schimbi cu totul. Vorbeste cu cineva de la garantii de pe la un service dacia, ca sigur gaseste o mufa prin cablajele pe care le-au schimbat.
                            GL-22-TOF

                            Comment


                            • #15
                              Mi-au rupt partea din corpul alternatorului si din cate am vazut aia nu prea am cum s-o schimb...decat sa schimb alternatorul. Mufa e ok doar ca nu are pe ce sa stea fixa...n-are rost sa mai comentez, faptele vorbesc de la sine...nu ma mir ca unii oameni ajung in service de cateva ori pentru aceeasi problema...aia e, am s-o fixez eu ..bine ca am depistat problema
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google