If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
mecanicul a spus ca toata "frumusetea" asta s-a intamplat dupa ce s-a rupt pana la pinionul axului cu came care a dus in continuare la restul actiunii
asta crede mecanicul, eu spun "sa traiasca dacia"
E prima oara cand aud ca s-a rupt o pana la un arbore...la un autoturism
Ciudat...pentru ca aceea nu se rupe cu una cu doua, decat poate daca a existat o forta contrara ce a forfecat-o...
Ma asteptam la mai multe detalii despre piesele si starea lor, dupa dezmembrare.
de obicei se rupe cureaua de distributie dar daca e veche sau a fost fortata la porniri - trasa impinsa...... am patito io cu un fiat regata aveam vreo 60 km/h si sa oprit motoril in mers am oprit si am dat la mcheie in nestire pina na mai vrut.......consecinte ..axul came rupt la mijloc tacheti sparti si supape indoite,piston 1 spart sa izbit de supapa am inteles ca numai la diesel sunt asemenea consecinte la benzina scapi putin mai ieftin de aia e bine de verificat pe riodic distributia dar la o pana rupta chir nu te astepti si nici nu prevezi...
mecanicul a venit cu o varianta care pare mai plauzibila. s-a rupt prima data prizonul care prinde fulia axului cu came. motorul a mers in continuare deoarece fulia nu a cazut. cand s-a dat la automat a sarit si s-a rupt si pana.
nici eu nu credeam ca se putea rupe pana deoarece materialul din care este facuta fulia este dintr-un material solid. deci prma data s-a rupt prizonul.
important este ca masina merge foarte bine, consumul a ramas identic, porneste la fel de bine si motorul suna la fel ca inainte
nu avea cum decat in urma unui soc mecanic smuncituri ,tras,impins...masina ca doar piesele ale nus de guma poate intrun final ai sa afli adevarul si nil spui si noua
m-a costat o caciula de bani aprox 25mil .
masina merge bine acum si nu am sesizat nicio diferenta in functionarea motorului
repet a nu stiu cata oare ca masina nu a fost trasa pt a fi pornita.a fost probabil o pisa slaba sau altceva dar m-am linistit cand am vazut la service un opel vectra din 2005 cu un piston crapat
am facut ieri revizia la 40000. dupa orice pornire a motorului timp de 5 - 10 secunde se aude un tiuit, nu f tare, un sunet asemanator cu cel ce se aude de la aeroterma cand e in functiune, numai ca mai ascutit. Am impresia ca se aude de undeva din dreapta bordului, poate vine din interiorul masini. Am incercat sa ascult sa vad daca vine de la motor, dar dispare pana deschid eu capota. Ce ar putea fi?
am facut ieri revizia la 40000. dupa orice pornire a motorului timp de 5 - 10 secunde se aude un tiuit, nu f tare, un sunet asemanator cu cel ce se aude de la aeroterma cand e in functiune, numai ca mai ascutit. Am impresia ca se aude de undeva din dreapta bordului, poate vine din interiorul masini. Am incercat sa ascult sa vad daca vine de la motor, dar dispare pana deschid eu capota. Ce ar putea fi?
Si la mine sa auzit dupa ce am facut revizia de 30000km dar numai pentru cateva zile,a disparut intre timp zgomotul.
la mine se aude inca dar rar, uneori la pornire, uneori in mers (e mai greu de auzit), as merge cu ea la service, dar daca se aude cand vrea el .... sunt f convins ca inainte de revizie nu se auzea. sa fie ceva de la filrul de aer.... ca la cel de motorina sau ulei nu cred ca ar avea ce.
nu stiu unde sa postez am postat si eu unde am apucat!!!
mai fratilor!;m-am saturat de toti inteligentii ce au postat referitor la injectoarele de pe 1.5 dci. mentionez ca am un clio second hand cu care mi-am luat teapa vietii da asta ee!!
dupa achizitionare scotea fum ca o raba; dau fuga la auto-bilal unde mi-am luat prima teapa!!mecanicii pun diagnosticul scapa ulei pe la turbosuflanta sii trebuie neaparat schimbata; buuun!! cumpar una aproape noua avea vreo 5000km de pe un logan busit si o schimb (cost manopera+turbosuflanta=25mil). ok. zic!! pornesc la drum la fel scotea fum!! dau fuga inapoi si ce-mi zic mecanici?? iesi pe autostrada si dai talpa ca e catalizatorul imbacsit de ulei!! zis si facut dau talpa pana la lehliu ajung pe la 170 la ora, sii deodata se opreste motoru in mers??? ma uit in oglinda sii scotea fum ca la formula 1 stiti la aia de le explodeaza motoru!!! ajunge pe la 100/ora reporneste motoru??? ma gandesc daca opresc masina aici raman; deci ma intorc usurel cu ea la mecanicii aia experti de la bilal(sa nu va duceti niciodata la ei) o testeaza ei sii ii dau verdictul nu mai tine pistonul 1 presiunea(nu facea presiunea de 18-20 de bari) ok. zic au ceddat segmentii. ma ia un mecanic deoparte si imi spune mai in soapta"iati frate masina de aici si duo in alta parte ca astia sunt carpaci" si asta dupa ce am dat 20mil. bun!! o tractez si ajung intradevar la meseriasi; ii dau baietii chiuloasa jos ce sa vezi!! pistonul 1 topit de se vedea primul segment!!! cost reparatii ce include segmentare+rectificare vibrochen si chiuloasa+schimbat cuzineti+piston+garnitura chiuloasa+alte garnituri+manopera=1200 euro. masina gata intr-o saptamana. cand vine ziua cea mare ma duc s-o iau. o pornesc si ce credeti??? fum ca la inceput. baietii dau verdictul pe loc ; injectoarele de vina. ok zic cat costa?? 10mil bucat zice unu!! am crezut ca glumeste!! el zice ca nu!! sii intradevar nu glumea spre surprinderea mea!! deci pana acum am bagat 68 mil ca sa mearga nu ca sa o fac racheta sau altceva!! ramas fara bani pa pun pe studiat fenomenul acesta (injectoare 1.5 dci marea provocare) sii am ajuns la urmatoarele concluzii: pe ce sa dau eu 10 mil??? pe doua arculete?!?!?! ati desfacut vreodata un injector?? cu astea se dau cele mai mari tepe!! sunt 2 la numar defectiunile care apar la ele.
1 depunere de calamina in diuza(cea cu 5 orificii pe unde pulverizeaza motorina) sii asta din cauza prafului ce patrunde in motor(filtru de aer imbacsit);
2 decalibrarea arcului ce se gaseste in capul cuiului care intra in diuza+decalibrarea arcului din partea superioara a injectorului punct.
terminati cu codurile scrise in calc. sau alte tampenii!!
am fost la turcu (langa autogara filaret) e doctor in injectoare tin sa mentionez.
mi-a inlocuit injectoarele mele cu altele normal second si mi-a turat motorul de am crezut ca- sar pistoanele rezultatul??!! niciun pic de fum!! nu a scris nimic in calc nu a facut altceva decat sa-mi schimbe toate injectoarele. asta e nu am putut sa le achizitionez ca cerea 600 euro pe ele cu garantie 1 an; da de unde sa mai am bani??sii asa am ramas cu ale mele da le-am rezolvat !!mai scoate putin fum da numai daca o turez peste 3000 deocamdata sunt multumit(singur le-am curatat de calamina si am mai intins umpic de arcuri) si merge !! pe perioda de criza ce nu face romanu nu???!!! concluzia fratilor= nu aruncati cu banii nu voi platiti 10 mil pe doua arculete??
eu am fost patit dupa cum vedeti nu cu injectoarele daa cu altele
siii mare atentie; nu mai exista mecanici adevarati in tara!! au mai ramas cativa da greu ii gasesti sii multi bani dai pana ajugi la ei; cum am patit eu
bafta tuturor sii cam ata am avut de zis
Salut baieti.am un prieten cu un logan 1.5 dci si se aude un zgomot jenant pe la aeroterma,aeratorul de sub parbriz(dezaburirea)aveti idee ce ar putea fi ?multumesc.astept raspuns
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment