Demontare Corp Clapeta Si Curatare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Demontare Corp Clapeta Si Curatare

    Am deschis acest thread deoarece as ruga pe cineva care stie cum se da jos corp clapeta, cutia de plastic unde este filtru de aer (suruburile le-am desfacut dar este prins si in acea clapeta) si cum sa curat si cu ce. As vrea sa curat corp clapeta pentru ca uneori nu porneste doar cand apas acceleratia in bodea. VA MULTUMESC ANTICIPAT!!!

  • #2
    Sincer nu stiu cum arata chestia aia de pe Logan, dar banuiesc ca o poti curata cu un spray degripant si cu o pensula subtire si mica . Eu cu asa ceva am curatat la un Oltcit, si banuiesc ca este cam aceiasi poveste .
    , sunt cu ochii pe voi !
    :thumbsup:

    Comment


    • #3
      aha multumesc pentru sfat asa am sa si fac dar mai e o problema, nu stiu cum sa il dau jos. multumesc

      Comment


      • #4
        Nu ar trebui sa se tina in nimic dupa ce ai desfacut cele 4 suruburi ( doua in fata si doua in spate ). Se mai tine intr-un singur furtunas, aerul pentru relanti. Dar deja este departe de scaunul clapetei daca poti apuca acest furtun. Ceva nu ai desfacut. Ai detalii la My blue ride adica loganul meu

        Comment


        • #5
          uite eu am desfacut asa: cele 4 suruburi cum ai spus si tu 2 in fata 2 in spate am scos furtunul prin care trage aer. este tinut de clapeta aceea care cand accelerezi se deschide. cum se da jos de pe clapeta aia? daca nu mam exprimat bine sau nu ati inteles maine am sa fac poza sa va arat la ce ma refer. va multumesc

          Comment


          • #6
            Te-ai exprimat foarte bine, parerea mea si te-am inteles de asemenea. Ideea este ca nu trebuie sa se desfaca atat de greu de pe corpul clapetei. La mine am dat carcasa aia jos de cel putin 10 ori si niciodata, dar niciodata, nu mi-a facut asa cum iti face tie. Acolo este o garnitura prinsa in corpul carcasei si care intra pe clapeta. S-o fi lipit, cine stie, de face asa. Trage usor, DOAR in sus asa cum sta carcasa. Trebuie sa iasa.

            Comment


            • #7
              Acum am inteles. mie mi-a fost frica cand am tras de carcasa am vazut ca se misca si claptea aia si mi-a fost frica sa nu o rup sau sa rup ceva peacolo. si ce trebuie mai exact sa curat pe acolo ca nu prea stiu exact. iti multumesc mult de tot dau o bere cand ne intalnim (fara alcool ) )

              Comment


              • #8
                E normal sa se miste corpul clapetei. Tocmai carcasa il preseaza pe locasul din galeria de admisie. O sa vezi ca poti tine corpul clapetei in mana. Foarte mare grija ce fac, cand este descoperit spatiul clapetei. Grija mare ca ce intra pe acolo, greu mai iese. Iar de curatat, foloseste ceva nepretentios. O sa fie destul de curat, ai sa vezi.

                Comment


                • #9
                  Eu am curatat azi clapeta, logan 1.4 MPI si am observat ca este umezita in interior. E ceva normal? Umezeala era ceva uleios, oricum ca si cum ar fi ulei

                  Comment


                  • #10
                    @claudiu_buhan nu mi se pare normal sa fie umed dar uite saptamana asta mi-a promis un prieten din service dacia ca imi curata motorasul pas-cu-pas si am sa fac si un filmulet daca pot si cum se curata si tot. Sanatate

                    Comment


                    • #11
                      Umezeala e normala. Pe acolo se aspira si vapori de ulei la tipurile astea de motoare.
                      Mai este un topic asemanator http://www.loganclub.ro/forum/proble...97.html?t=6697 , unde am dat niste mici detalii despre operatiune.

                      Comment


                      • #12
                        Ok. Am citit, mai mult se vorbeste de apa in benzina. De cand am cumparat masina am alimentat doar cu carera 95 si efix 95. Ma indoiesc sa fie apa. Oricum m-am gandit si eu la benzina. Acu am priceput chestia cu umezeala de pe peretii corpului clapeta. Miercuri ma duc iar in sevice sa se uite si un mecanic la ea. Azi s-a uitat electricianul. Cea mai tare faza a fost ca a sunat pe cineva sa il intrebe ce ar putea sa aibe masina, adica de ce fluctueaza turatiile. A fost tare faza si de fata cu mine.

                        Comment


                        • #13
                          se desfac cele 4 suruburi, dupa care intre corpul cu filtru si corpul clapeta mai este o garnitura de etansare si un furtunas pentru relanti, tragi usor de corpul cu filtru, nu ai ce sa rupi/strici.
                          posibil ca, corpul clapeta sa fie prins in 2 cleme cu surub tors, ambele la baza clapetei prinse pe camera de amestec.
                          dupa ce scoti clapeta de acceleratie, bineinteles si cele 2 mufe, desfaci motorasul pas cu pas care scrie VDO pe el, si il cureti bine bine cu WD-40, lafel si toata clapeta.
                          le asamblezi la loc, si gata.
                          Bafta!
                          Poti sa-l intrebi pe DomnulK daca ai nevoie de mai multe detalii, sau vii sambata la intanlire.

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc frumos tomu cand am sa fac asta am sa si filmez si am sa pun pe forum poate ii ajuta si pe altii
                            PS: Nam cum sa vin la intalniri ca nu sunt din bucuresti Daca cumva nu te-ai referit la mine scuze

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by tomu View Post
                              se desfac cele 4 suruburi, dupa care intre corpul cu filtru si corpul clapeta .................................................. ............................
                              Daca nu este, ar fi minunat sa se faca un tutorial la sectiunea How to... si despre operatia asta

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google