Masina Ramane Turata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Masina Ramane Turata

    Nu stiu cati dintre voi aveti problema asta la masina,eu o am de ceva vreme,si am mai auzit pe cativa ca se plangeau .Am gasit pe pe youtube aceasi problema la un mahindra logan
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

  • #2
    cristi ar cam fi doua variante din cate stiu eu :
    1) verifica cablul de acceleratie sa nu fie rupt,exfoliat sau alte alea.....
    2) motorasul pas cu pas care iti regleaza turatia si aerul care intra....
    Acum mai multe nu prea stiu sa-ti spun.
    sigpic
    The MVP

    Comment


    • #3
      CABLU DE ACCELERATIE LA 1.4 MPI, cel putin la primele modele a fost cu probleme. Dar lucrul acesta se stie si se remediaza in service gratuit.
      sigpic

      Comment


      • #4
        doar la 1.4 ? la 1.6 nu ?
        daca ar fi probleme cu mpp atunci nu mi-ar porni deloc la rece,ori cat au fost -10 grade a pornit din prima si a ramas pornita. M-am gandit sa fie cablul de vina,intrucat problema o pateam de multe ori doar cand acceleram un pic.O alta varianta ar fi clapeta de acceleratie,sa trabuiasca curatita.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          Cristi cablul de acceleratie cred ca este, o problema asemanatoare am avut si eu si o data cu schimbarea cablului s-a rezolvat pentru ca era exfoliat.......
          sigpicRenault megane 2 1.6 16V si Opel Bertone 2.2 16V

          Comment


          • #6
            E MPP-ul combinat cu senzorul de turatie.
            daca ar fi cablul ar ramne si la alte turatii nu doar pe la 1500-2000 de ture.
            Fuarte Nervos !!!

            Comment


            • #7
              pai mai depinde si portiunea unde este cablul cel mai uzat...

              Comment


              • #8
                ai la mine mi s-a intmaplat o data dar asta datorita faptului ca am tinut-o numai in forja din vitan pana in baneasa
                Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Cristi_Xp View Post
                  doar la 1.4 ? la 1.6 nu ?
                  ...................... M-am gandit sa fie cablul de vina,intrucat problema o pateam de multe ori doar cand acceleram un pic.O alta varianta ar fi clapeta de acceleratie,sa trabuiasca curatita.
                  Si eu cred ca e doar o probl de mecanica si nu electronica.
                  Curata/greseaza cablu de acc si curata clapeta.

                  PS: eventual cu motorul oprit fa curse multe (cap-coada si rapid) cu pedala de acceleratie, poate isi mai da drumu'.

                  Comment


                  • #10
                    Daca ar fi cablul de vina,eu zic ca ar urca in turatii intr-una nu s-ar opri undeva.Eu am patit asta o singura data,mergeam eram in a 4-a ajung la semafor,si cand o scot pe liber imi ramasese turata undeva la 2500.Am accelerat-o tare de tot,si si-a revenit.Acum eu stiu....
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      asa si la mine dar sigur nu este din cablu este ceva din softul masinii pentru ca eu nu am atins acceleratia, statea la 800-900 si m-am jucat putin cu ea numai din ambreiaj dupa ce m-am potolit si am lasat-o normal i-au venit piticii pe creier de mi-a ramas turata la 1500-1600, si am crezut ca o fi de la acceleratie am accelerat un pic dar se accelera cu incetinitorul am oprit motorul l-am pornit si mergea perfect...
                      laureate 1.5l, albastru marin

                      Comment


                      • #12
                        Daca nu e de la cablul de acceleratie, e de la corpul clapeta, mai exact motorasul pas cu pas. Daca e de la el, nu neaparat se manifesta la pornire, poate porni bine si sa faca "figuri" in mers.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          Da andrei cred ca de la clapeta e.Mie mi-a facut figuri in mers.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Verifica si covorasul, poate sa ramana blocata si din cauza lui...
                            niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

                            Comment


                            • #15
                              Daca ramane blocat din cauza covorasului,nu ramane la o anumita turatie,ci creste in continuare.Aici ramane la 2000 rot/min.Deci nu e din cauza acceleratiei,ca asa a patit cineva i-a ramas cablul acceleratiei blocat si se tura pana in cap,dar nu ramanea turata undeva anume.
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google