Masina Ramane Turata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by andrei View Post
    Daca nu e de la cablul de acceleratie, e de la corpul clapeta, mai exact motorasul pas cu pas. Daca e de la el, nu neaparat se manifesta la pornire, poate porni bine si sa faca "figuri" in mers.
    ala e sigur...si motivul pentru care face asa este filtrul de aer sport pe care tocmai si l-a pus cristi pe masina.
    ori a dat cu prea mult dirt retender pe el si in combinatie cu praful s-a facut un maclavais pe mpp de toata frumusetea....fie tubulatura filtrului nu e perfect etansa..
    sau cristi nu am ai da cu dirtretender pe filtru si in concluzie tot ce trece de filtru se depune pe mpp in mare parte.

    pornirea la rece in primele 5 min nu depinde de mpp sau nu il ia in calcul. mpp-ul intra in functiune dupa ce motorul se incalzeste cat de cat si turatia masinii ajunge la cea de 750-800 rot/min.
    Fuarte Nervos !!!

    Comment


    • #17
      cablu de acceleratie
      la mine sa cam imuiat pedala de acceleratie si decind cu problema asta sta pa relanti cam pe la 1000-1200 , cele doua probleme au aparut cam simultan deci in cazul meu sigur e cablu
      teoretic ar trebui sal schimb dar parca conduc mai relaxat asa
      baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

      Comment


      • #18
        mppul iti tine relantiul cand masina este rece.Nu are nici o treaba cu filtru de aer,uitate si tu ca am pus un filmulet si la aia masina e stock ...si nu sunt sigur care am problema asta.Daca mpp e defect,iti moare imediat masina la rece...pana se incalzeste un pic.Daca deconectezi mpp o sa iti porneasca tot timpu dar am impresia ca e ca si cum ti-ar tine socul tras.
        Ti-am explicat clar ca filtru era,si nu am avut ce sa curat la el.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          Deci problema e sigur de la mpp , eu am avut problema mai mult timp si imi facea faza ca nu pornea daca o lasam doua zile sau mai mult nepornita si in plus mai si subtura pana nu se incalzea bine , acum am schimbat mpp-ul si totul super normal mai am check engine in bord de care sper sa scap la o verificare pe calculator.....aaaa si eu am avut filtru de aer sport pe ea si de cand lam dat jos a inceput sa imi faca faza asta .

          Comment


          • #20
            si ce legatura are faptu ca tie nu iti pornea masina si subtura...cu faptu ca se tureaza in 1500 ?)
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #21
              Mi-e cand mi-au uns cablul de acceleratie tot asa se tura de-aiurea. Si ca rezolvare au curatat motorasul pas cu pas bine. Iar de pornit pornea normal.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • #22
                Aia e altceva.Si mie cand nu o mai pornesc cateva zile,si e frig afara,cand o pornesc e logic si normal sa stea mai turata,pana se incalzeste motorul,si revine la turatia normala,dar niciodata nu mi-a stat la peste 2000 de ture la relantiu.
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Mi-e imi raspunzi? Daca da te inseli. In primul rand temperatura motorului era optima, in al doilea rand turatia la care se ajungea era 2-3000 RPM si ramanea acolo.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • #24
                    Si la mine sa intamplat chesti aasta de vre-o 2 ori de cand am masina sa ramana turata pe la 1500asa, dar la mine ma e o chestie interesanta, de ex ma duc cu ea normal si dau sa iau o curba frumos calc ambreajul bag in treapta inferioara si cand am ambreajul calcat ea se tureaza un pic pe loc singura se ridica un pic acul de la turometru(nu la 2000 de ture ca si in clip dar...) ,am fost cu ea in service cu problema asta si au pus-o si pe tester si nu le-a aparut nimica!Au gresat ei ceva pe acolo si tot asa imi face,dar numa cand o apuca nu tot timpul !
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      deci pana la urma ai rezolvat-o cristi??
                      sigpic
                      The MVP

                      Comment


                      • #26
                        Scuze Cristi.Ma refeream la snake :P.Sorry de neintelegere,la tine am inteles problema.Ai rezolvat apropo?.Bafta.
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          n-am rezolvat ,si nici nu stiu cand face...numa cand are ea chef.O sa incerc sa curat tot ansamblu corp clapeta.Sper sa nu mai faca.Eu am facut threadul aceasta si pentru altii care intampina problema asta.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #28
                            Oricum.Ciudata problema,adica am mai auzit si eu la unul si la altul de asta,si nimeni nu a rezolvat-o sa zica bah e de la asta...
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Aceeasi problema si pe Reno.ro de vreo cativa ani la Megane-uri .
                              Megane 2 1.6 16v spunea un coleg ca el cam la 20-30 k km se duce la service , ii face o resetare de parametrii , sterge tot , reinitializeaza (probabil face o resoftare) si e bine pentru alti 20-30 . Asa am inteles de la el .
                              Am patit si eu treaba cu acceleratia o singura data pe PH1 cand avea vreo 3000km la bord dar pana la 30 n-a mai facut (totusi tata a mers mai mult cu ea acu` dar daca e ceva imi zice)
                              1.6 MPi Icy White

                              Comment


                              • #30
                                Turatia aia e de la cablu. Si mie la 1.6 16v mi-a facut de vre-o 3 ori figura. Se tura pe la 2500 - 3000 RPM si ramnanea acolo pana apasam acceleratia mai tare sa se tureze la vre-o 5000 RPM. La prima revizie le-am spus mecanicilor ce se intampla si mi-au dat cu ceva spray pe cablul de acceleratie (cred ca l-au gresat) si de atunci nu mi-a mai facut deloc figuri.
                                fara linkuri externe

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google