Masina Ramane Turata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    In 99% din cazuri e din cablul de acceleratie. Il desfaci, bagi niste degresant, de preferinta ceva bun si n-ai sa mai ai probleme.Si eu am patit-o destul de rau cu 1.4: imi ramasese turata pe la 5000 si am tras pe dreapta de-am oprit-o!!!

    Mare e gradina Ta Doamne;
    Poarta e deschisa, dar toti sar gardul.

    Comment


    • #32
      problema e probabil de la mpp cum s-a mai zis. e stricat mecanismul lui si nu se mai poate pozitiona corect si lasa prea mult aer sa intre in motor. cand nu porneste masina mpp-ul e blocat in extrema cealalta, adica nu intra aer deloc.
      problemele cu mpp-ul se manifesta in multe feluri: la mine reactiona incet si la deceleratii bruste scadea turatia motorului de tot.
      Last edited by loganar; 30 January 2009, 15:01.
      Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

      Comment


      • #33
        daca era cablul nu cred ca ramanea fix in 1500 rpm .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #34
          ast aincerc sa-i spun lui xp de o grmada de timp...da nu vrea sa ma asculte. e de la MPP sau potentiometrul<senzor> de la clapeta de acceleratie.
          Fuarte Nervos !!!

          Comment


          • #35
            mai baieti normal ca daca ramane cablul blocat ramane si clapeta e logica treaba

            Comment


            • #36
              al dracu;lui el cablu cum fara sa-l atingi sau cu masina blana se agata de fiecare data fix la 1500rpm turatie ce coincide cu corectia maxima ce-o poate face mpp-ul...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                chiar daca ar fi cablul blocat si ar tine clapeta deschisa la 1500 rpm, dupa 3-4 porniri mpp-ul ar face corectia si relanti-ul la cald ar revenii la 750.

                mpp-ul e capabil de corectii mai mari de 1500 rpm, cand am montat mpp-ul nou la prima cheie motorul urla la 3500 rpm, dupa 5-6 cicluri de pus/luat contactul pentru 10 sec. s-a pozitionat la normal.
                Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

                Comment


                • #38
                  am si eu o problema la fel mi se tureaza la 1800trm
                  am curatat mpp si sa vad acum

                  am filtru aer sport de ceva vreme si nu mi s-a intamplat, dar de o saptamana cateodata se ridica la 1800 trm, am desfacut am curtat mizeria
                  Last edited by Seba; 4 February 2009, 12:15. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by loganar View Post
                    chiar daca ar fi cablul blocat si ar tine clapeta deschisa la 1500 rpm, dupa 3-4 porniri mpp-ul ar face corectia si relanti-ul la cald ar revenii la 750.

                    mpp-ul e capabil de corectii mai mari de 1500 rpm, cand am montat mpp-ul nou la prima cheie motorul urla la 3500 rpm, dupa 5-6 cicluri de pus/luat contactul pentru 10 sec. s-a pozitionat la normal.
                    pozitia de "repaus" la noul mpp poate nu a fost invatata de ecu decat dupa primele 6 porniri, nu inseamna ca in mod normal ala face corectii mai mari de 1500rpm
                    apropo, mpp faca corectia daca poate (fizic, clapeta sa nu fie pe limitatorul de cursa) sau daca i se "ordona" (mufa de la ecu sa fie ok si ecu sa "stie" exact pozitia mpp si a clapetei, sa faca o corelare intre cele 2)
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by wizard24 View Post
                      Si la mine sa intamplat chesti aasta de vre-o 2 ori de cand am masina sa ramana turata pe la 1500asa, dar la mine ma e o chestie interesanta, de ex ma duc cu ea normal si dau sa iau o curba frumos calc ambreajul bag in treapta inferioara si cand am ambreajul calcat ea se tureaza un pic pe loc singura se ridica un pic acul de la turometru(nu la 2000 de ture ca si in clip dar...) ,am fost cu ea in service cu problema asta si au pus-o si pe tester si nu le-a aparut nimica!Au gresat ei ceva pe acolo si tot asa imi face,dar numa cand o apuca nu tot timpul !
                      Cam acelasi lucru e si la mine,ai gasit vreo rezolvare?

                      Comment


                      • #41
                        de la clapeta de admisie a aerului pt ca se depune mizerie amestecata cu ulei

                        Comment


                        • #42
                          100% corect,am deschis carcasa la filtru,am sters cu o laveta acolo in gura clapetei,era ceva mizerie acolo,si sincer chiar merge altfel motorul.

                          Comment


                          • #43
                            Salut! Detin un logan laureat din aprilie 2007 motorizare 1.5 diesel ,33.000 km si de cand am schimbat uleiul , castrol 10w40, a inceput sa varieze relantiul ...... problema nu o aveam inainte desi este posibil sa fi existat si sa nu o observ eu(sanse foarte mici) ....... Am observat ca s-a mai discutat despre aceasta problema insa tind sa cred ca la mine este alceva, posibil sa fie de la ulei..... ar putea avea legatura cu filtrul de motorina (este singurul care inca nu l-am schimbat)?
                            Relantiul variaza destul de mult de la 750 de rotatii cat are normal pana la 1000 poate chiar mai mult insa nu tine mult si este destul de brusc. Nu face de fiecare data asa , de exemplu, cateodata cand mai schimb vitezele si stau cu ambreajul mai mult calcat se intampla , apoi trag pe dreapta sa aud mai bine motorul si problema dispare aproape instantaneu. Am facut cam 500 km de la ultimul schimb.
                            Masina o am de la 30.000 km, si imediat dupa ce am schimbat uleiul a inceput sa persiste problema . Inca ceva la insistentele lu' tata am pus dura lube in ulei.

                            Comment


                            • #44
                              1-cablul poate sa fie cauza,daca se exfoliaza ramine fix intr-o anumita turatie,trebuie sa tragi cu piciorul de pedala sa scada
                              2-corp clapeta poate fi si ea o cauza
                              3-senzor turatie(nu cel de pe carcasa cutiei de viteza),care de multe ori o mai ia razna si uita ca relantiul trebuie sa fie intre750-850(depinde de masina)
                              o verificare pe calculator a tuturor factorilor ce tin de acceleratie,daca ala nu zice nimic si ca totul e ok,vocea clientului amenintari,injurii si trebuie sa va cheme si sa rezolve problema celui afectat(propietarul masinii)
                              tind sa cred ca e o problema electronica si nu una mecanica ce am vazut in filmuletul lui cristi_xp
                              sigpic
                              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                              Comment


                              • #45
                                M-ar interesa mai mult sa nu fie de la injectoare...... nu cred ca ar putea avea probleme de acum banuiesc ca nu este de la injectoare nu?????
                                Am mai iesit azi cu ea si ce pot sa zic cand face cand nu face...... de la cablul nu cred ca este deoarece nu ramane turata....... banuiesc ca este de la acel senzor de turatie (3) deoarece cand variaza turatia nu simt si motorul turat sau probabil este variatia prea mica si nu imi dau seama.......
                                In rest nici o problema porneste la cheie si cu motorul rece si cu motorul cald...... la toate testele pe care le-am facut s-a comportat ireprosabil.
                                Alimentez numai euro5 de la petrom, pentru cei care mai aveti loganuri diesel... de unde alimentati si care credeti ca ar fii cea mai buna motorina? Multumesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google