Masina Ramane Turata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    eu alimentez numai omv sprint diesel de cand o am,s-ar putea sa fie si de la injectoare daca ai diesel,ce culoare ai cerculetele de pe injector,unele au cercuri galbene si altele cercuri albastre,in general cele cu cerc albastru au avut si au in continuare probleme
    inca un sfat,scoate mufele care vin pe injector si bagale la loc,dar cu grija si pricepere sa nu rupi ceva,nu sunt fineturi dar daca nu te pricepi sa nu le rupi,au o clema de srama apesi masculineste pe ele si tragi sprea radiatorul masinii mufa
    si daca too le desfaci uitate sa nu fie calcinati contactii respectivi,e un spray special pt contacte electrice dai cu el si vezi ce face
    revino cu ce ai facut sa stam linistiti
    sigpic
    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

    Comment


    • #47
      B 74 NYT multumesc pentru sfaturi dar nu ma bag eu la asa ceva pentru ca nu am experienta si mie teama sa nu strica ceva. Relantiul acum este constant nu stiu ce sa zic poate s-a reparat singura , acum insa am o alta problema: Am fost cu masina la tara si probabil a sarit vreo piatra deoarece am vazut ca se scurge apa , nu stiu sigur daca e apa insa eu am pus pe limba si mi s-a parut a fii apa, dintr-o conducta situata deasupra tevii de esapament. In locul aceala sunt 2 conducte de plastic care pleaca din dreptul schimbatorului si se duce inspre motor, nu sunt conductele lichidului de frana.

      Daca ma poate lamuri si pe mine ce fac acele conducte si de e apa pe ele, un prieten si-a dat cu parerea ca schimbarea se face hidraulic si ca acela ar fii lichid hidraulic insa la schimbarea treptelor nu sesizez diferenta.

      Sa fie condensul de la aerul conditionat?
      multumesc!!!!
      Last edited by pixmas; 27 August 2009, 01:32. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #48
        Ce fel de cablu? Eu asa stiu ca astea dci nu au cablu de acceleratie ci un senzor la pedala.
        I HAVE A !sigpic
        fara linkuri externe in semnatura

        Comment


        • #49
          @pixmas-daca in rezervorul de lichid pt racire ramine apa la un nivel constant,nu e de acolo
          daca nivelul lichidului de frana la fel ramine constant,sigur nu e nici de acolo
          din cate am inteles ai aer conditionat pe masina,bv tie ciuda mie ca eu nu am ,inseamna ca e cu siguranta de acolo,in general apa de la motor daca ai si antigel in ea e dulce gustul,daca e de la lichid iar gustul nu e ca de apa si nici ca de lichid racire motor,deci stai linistit ca e condensul AC-ului
          sigpic
          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

          Comment


          • #50
            Originally posted by Pacco View Post
            Daca ar fi cablul de vina,eu zic ca ar urca in turatii intr-una nu s-ar opri undeva.Eu am patit asta o singura data,mergeam eram in a 4-a ajung la semafor,si cand o scot pe liber imi ramasese turata undeva la 2500.Am accelerat-o tare de tot,si si-a revenit.Acum eu stiu....
            the same thing si la mine...chiar azi am patit la fel. A ramas blocata la 2000 de rotatii, am scos-o la punctul mort, tot turata, am accelerat-o un pic, am bagat in viteza de vreo 2 ori si si-a revenit, dar a fost jenant

            Comment


            • #51
              Cablu pentru cei cu BENZINARE. DIESEL-ul NU ARE CABLU DE ACCELERARE!! ESTE ELECTRONIC.
              I HAVE A !sigpic
              fara linkuri externe in semnatura

              Comment


              • #52
                Am si eu o problema cu turatia la relanti,si anume relantiul in loc sa stea la 750,adica intre a 2 a si a 3 a linie,el sta la a 3 a doar,fix sub linia de 1000,am curatat motorasul pas cu pas doar cat s-a putut,nu am scos cuiul acela cu arcul,am schimbat uleiul,singura chestia ar mai fi faptul ca am schimbat si softul dar nu stiu daca are legatura,altceva ce ar mai ramane?Senzorul de turatie,sau sa schimb mpp?Ms.

                Comment


                • #53
                  exact aceiasi problema am avut eu....dupa 2000 de km a inceput sa imi faca asa...adica sa ramana turata la 1500 de RPM, uneori chiar si la 2500 de RPM.
                  Am fost la meridian vest de unde am luat masina si m-au tinut aproape 2 luni pana sa mi-o faca...decate ori mergeam la ei nu mai facea...avea toane :P, prima oara mi-au schimbat vana de relanti, dar dupa o saptamana a inceput sa faca din nou....nu stiau ce are...."meseriasii" de la meridian....i-au facut raport si l-au trimis la pitesti...si aia au zis sa le i-a prin eliminare....mi-au schimbat corpul clapeta...mi-au pus unul de pe o masina de drive test de a lor.....si surpriza...a inceput sa ramana a lor turata :P....deci concluzia e ca de la corpul clapeta e sigur!
                  Probabil ca Cristi_XP si-a rezolvat deja problema...dar am postat pt cei care veti intampina pe viitor aceasta problema
                  A...si ceva foarte tare mi s-a parut faptul ca mi-au zis ca nu au mai intalnit niciodata pana acum problema asta de 1.6 16V...cica asa au zis aia de la pitesti :P eu unul sincer nu cred.....m-au tinut 2 luni cu masina asa....iar datorita faptului ca am mers cu ea asa...turata...acum cand calc pedala de ambreaj...se aude un trosc...ei zic ca e uzura placii (masina are 7000 de km)...asa de repede se uzeaza placa???

                  Comment


                  • #54
                    Am si eu o problema cu pedala de acceleratir, in sensul ca la prima apasare merge mai greu. Trebuie sa apas mai tare si atunci zvacneste pentru ca se duce mai jos. Nu stiu daca sunt prea clar, cert e ca nu mai are cursa la fel de lina ca inainte, ci e sacadata (cursa). Trebuie uns ceva? Am inteles ca cele pe benzina au cablu, trebuie uns?

                    Comment


                    • #55
                      Am patit si eu acelasi lucru dupa ce era sa ma izbesc cu un taxi. am franat brusc si dupa aceea cand o porneam imi stateam turata...si am fost la service si aveam sarite mufele de la canistra de carbon..intai si mie mi au zis ca e de la cablu si mi a turat o ingineru pana s a aprins becu de anti poluare in bord...statea numai la 2000 rpm si cobora/urca greu in ture...nu strica sa te uiti totusi.
                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        La mine nu e problema de ramas turata, ci de faptul ca pedala nu mai actioneaza la fel de lin ca inainte.

                        Comment


                        • #57
                          chi79 eu patesc asta inca de cand am masina...cei de la reprezentanta zic ca asa tre sa fie, depinde si prin ce zone circuli..eu patesc treaba asta doar merg mult in cozi si in aglomeratie multa cand tre sa franez si sa plec iar...nu cred k e vreo problema, tinand cont ca e totusi pe cablu si nu e ceva algoritm electronic k sa corecteze in functie de situatie.
                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            Eu cred ca am probleme cu mpp-ul. Azi dupa ce am pornit-o..si am plecat cu ea, motorul cald, 4 linii la apa, am accelerat-o intr-a doua si gafaia, parca ii strangula cineva conducta de benzina. Altadata cum am postat mai sus mi-a ramas intepenita la 2000 de ture. Sa fie cablul de acceleratie nu prea as crede, mai degraba mpp-ul pt ca mi s-a mai intamplat sa-mi "gafaie" cand o acceleram ca si cum ar fi strangulata alimentarea... Voi stiti mai bine, eu doar imi dau cu parerea

                            Comment


                            • #59
                              Depinde si cum conduci. Poate sa fie cum ai zis tu "gatuita alimentarea" . Mergi cu masina constant la vre-o 4000 ture si vezi daca tot asa "gafaie" si nu accelera brusc la 2000 ture ca sigur o sa gafaie.
                              Chestia cu blocatul turatiei la 2000 sau mai sus e sigur de la cablul de acceleratie ca si mie mi s-a intamplat.
                              fara linkuri externe

                              Comment


                              • #60
                                De condus, conduc relativ decent, schimb la 2500 de ture, nu prea ma dau la ea... Mai am si momente cand schimb pe la 3000-4000, conduc mai agresiv, dar momente din astea sunt rare sau in oras cand vreau sa-i iau fata la unu Benzina ii dau EFIX de la Rompetrol sau Carerra 95 de la Petrom V

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google