Masina Ramane Turata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    da i putina blana sa mai cureti injectoarele eu ma mers saptamanile astea la turatii mici si subturata din cauza zapezii si drumului prost si acum cand s-a desfundat drumu si vroiam sa i dau tremura de o lua dracii..azi am schimbat numai la 4000 de ture si si-a revenit...daca mergi puturos cu ea se supara incearca si zi-mi cum merge..mai e si timpu asta...
    sigpic

    Comment


    • #62
      salutare....chestia cu ramasul acceleratiei blocate tocmai am patit-o si eu...era cablul de acceleratie...am fost la service si mi-au reparat-o,k e ink in garantie...

      Comment


      • #63
        si eu am patit cu cablul de acceleratie si l-am reparat.se bloca

        Comment


        • #64
          Originally posted by xxxgeoxxx View Post
          da i putina blana sa mai cureti injectoarele eu ma mers saptamanile astea la turatii mici si subturata din cauza zapezii si drumului prost si acum cand s-a desfundat drumu si vroiam sa i dau tremura de o lua dracii..azi am schimbat numai la 4000 de ture si si-a revenit...daca mergi puturos cu ea se supara incearca si zi-mi cum merge..mai e si timpu asta...
          I-am pus benzina Top Premium 99+, i-am dat sa urle pana in 4500 si intr-adevar nu mai face figuri, chiar imi place. E posibil sa fi fost si de la benzina. Inainte foloseam Efix de la Rompetrol, dar parca Top Premium e mai buna, se simte mai ales la turatii inalte, alt glas are motorul

          Comment


          • #65
            singura diferenta notabila e ca motorul toarce mai frumos...pentru cat e motoru mare diferenta de putere n-ai cum sa simti...da e bine sa i mai dai din cand in cand si altceva decat 95...cum mergi cu ea, asa se obisnuieste ;)
            sigpic

            Comment


            • #66
              Astazi am patit-o si eu ca lumea Mers in a 4-a.putin fortata acceleratia mai in scurt,in depasire si turatia a urcat in 7000 si nu a mai vrut sa coboare.Dat pe liber,franat si oprit motorul(si avariile de rigoare-in mijlocul drumului).Pornit la cheie,tot turatie direct in 7000(remapare cu limita ridicata) -pe liber.oprit si pornit din nou-de data asta turatia direct in 5000.Oprit si pornit din nou,a pornit normal.De mentionat ca la fiecare pornire am verificat cablul(manual) sub capota,si pedala de acceleratie sa nu fie blocate cumva,totul parea normal.Doar ca inainte cu 5 km i-am dat vreo 3 porniri la cheie fara sa astept stingerea martorilor de bord la pornire,tot chinuindu-ma sa tin masina oprita langa o gaura.
              Dupa toata tevatura astazi la cateva ore dupa am facut un drum dus intors Pitesti-Bucuresti(cu treburi)-masina a mers ca unsa
              Ma gandesc ca softul s-a cam zapacit pe moment si tot el a reglat problema,probabil o sa verific si mai atent cablul de acceleratie,poate si o gresare.
              A mai patit cineva?...sau poate fi de la altceva?

              Comment


              • #67
                Cunosc caz concret in care si-a schimbat cablul de acceleratie cu unul original si efectul a fost identic ca inainte. De fapt probleme era de la corpul cu clapeta, avea depunere de calamina pe pereti corpului in zona clapetei .La dat jos la spalat cu benzina si o laveta, atentie nu dati cu hirtie abraziva de nici un fel. De atunci a uitat de problemele astea si are un cablu de rezerva.
                BAFTA.

                Comment


                • #68
                  De cele mai multe ori problema provine de la clapeta de acceleratie, uneori de la depuneri, praf amestecat cu vapori de ulei/benzina. Am patit-o si eu de vreo 2 ori, dar s-a rezolvat de la sine ca mi-a fost lene sa curat zona respectiva

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google