Fluierat La Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Atunci iti recomand cat mai multe "schimbari" sa previi costisitoarele reparatii de dupa garantie.

    Comment


    • #62
      si cam care ar fi acele "schimbari"?

      Comment


      • #63
        Originally posted by bogdan_1984 View Post
        tot la 1500 rpm se aude si la mine, se aude ca un fluierat mai gros si tot de la cureaua de distributie. am fost in service, s-a mai detensionat cureaua, dar dupa cateva sute de km a reaparut zgomotul. de atunci au trecut peste 20.000 km. peste vreo 15.000 km schimb distributia si cred ca va disparea zgomotul odata cu inlocuirea rolei intinzatoare.
        La mine fluieratu ala gros s-a auzit pana pe la ~20000 km, dupa care s-a facut liniste, si tot asa, pe la 1500-1700 rpm.
        N-am schimbat pompa de apa (ca de acolo venea sigurat fluieratu) si am aproape 77000 km fara probleme.

        Comment


        • #64
          suierat la motor

          de cateva zile am un suierat la motor am cam 242000km si mia zis cineva ca e de la turbo stie cineva a mai patit

          Comment


          • #65
            Daca fluiera cand accelerezi, e de le turbina (n-are nimic).

            Comment


            • #66
              am observat ca si la mine se aude de curand un suierat pe la 40\h cand nu mai accelerez si intra in frana de motor exact atunci se aude 30-40km/h.. oare de la ce sa fie?

              Comment


              • #67
                posibil sa fie din cutia de viteze

                Comment


                • #68
                  Un fluierat ascutit am si eu la un Lauretat din 2008 la relanti dar nu tot timpul. O sa merg in service sa vedem ce spun!

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by cllawdiu View Post
                    de cateva zile am un suierat la motor am cam 242000km si mia zis cineva ca e de la turbo stie cineva a mai patit


                    242 de mii de km sau 24200 km?
                    daca e 242 mii ..ce mai vrei?alte masini sunt praf si pulberi.am vazut logan dci cu 200 mii si nu avea nici o problema.interesant ,nu?
                    Welcome to the Club, We Have Jackets !

                    Comment


                    • #70
                      probleme la logan?nu prea cred.service-urile sunt pline de masini de alte marci.logan in service?in afara de faptul ca sunt prezente pe acolo pt un schimb de ulei sau un itp... nu le vad ......chiar ieri am fost cu un prieten cu mercedesul in service.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by AGENTUL NYT View Post
                        fluieratul poate fi de la:-pompa de apa,aceasta fluiera din cauza prestupei prost presate si ajunge apa la rulment
                        -intinzatorul de la distributie(rulmentul)acesta rulment ramine blocat cate o data din cauza ca mansonul care il acopera e deteriorat si intra apa sau praf
                        -cutia de viteza(lipsa de valvolina)nivelul este foarte scazut astfel pinioanele si sincroanele numai stau in valvolina sau daca acesta e ok poate sa fie si de la prostul stil de a conduce,schimbat fara ambreiaj sau debraiere la jumate,caraitul indelungat poate fi iar o cauza,bruscare schimbarii vitezelor,acestea duc la uzura rulmentilor din capatul pinioanelor sau a sincroanelor care de multe ori ramin lipite de pinion
                        loganul nu e o masina pt a putea face din ea monopost,e o masina de familie cu care daca mergi elegant si te porti elegant cu ea respecta-ndui cerintele si datele tehnice o ai pt multi ani si km,e doar o parere de a mea
                        se poate ca rulmentul intinzatorului sa faca zgomot uneori si apoi sa nu mai faca?

                        Comment


                        • #72
                          una din rolele curelei de accesorii in cazul modelelelor cu AC sau rola de accesorii in cazul modelelor fara AC dar cu directie asistata,sau tensionarea prea puternica a curelei de distributie

                          Comment


                          • #73
                            zgomot motor 1.6 MPI, la ralanti

                            Buna ziua,

                            Am capatat si eu un zgomot destul de deranjant care apare in zona distributiei. De curand am schimbat pompa de apa, antigelul si rolele de la cureaua de accesorii. Nu pierd antigel sau ulei. Ma gandesc ca n-ar trebui sa cedeze rulmentul pompei in mai putin de 500 de km de la schimbare, mai ales ca pompa e de origine.. Am atasat un filmulet in care se aude perfect "uruitul" la care ma refer. Care credeti ca e cauza?
                            Multumesc!
                            Attached Files

                            Comment


                            • #74
                              suna fi o rola,dar e posibila si tensionarea curelei,fuguta inapoi

                              Comment


                              • #75
                                poate cureaua de distributie e prea intinsa si face galagie,poate fi un rulment de la alternator o ureche de mecanic ar spune de unde este zgomotul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google