Fluierat La Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Daca e cureaua prea intinsa, exista riscul sa se rupa? Cureaua si rola sunt de origine si au fost schimbate la 47000 km. Dupa inca 5000 km am schimbat pompa de apa. Cu ocazia asta, mecanicul a tensionat din nou cureaua. Mi-a spus ca a gasit-o foarte slaba...Banuiesc ca nu are cum sa se mai lase din moment ce am rulat cu ea 6000 km.
    Daca e rulmentul de alternator, cat ar costa schimbarea lui? E complicata manopera?
    Va multumesc pentru raspunsuri!

    Comment


    • #77
      adica a pus tot cureaua veche?
      Pain brings out the truth in us all...
      ...how much truth can you stand?

      Comment


      • #78
        Da, aceeasi curea. Era rulata doar 5000 km.

        Comment


        • #79
          atunci te duci la service si vezi despre ce-i vorba. Recomand sa dea jos cureaua de accesorii si sa-l pornesti asa . Daca tot mai face atunci e de la distributie sau de la pompa de apa . Daca nu mai face atunci te orientezi spre alternator si ce alte subansamble mai ai (pompa servo ,role , intinzatoare )
          Pain brings out the truth in us all...
          ...how much truth can you stand?

          Comment


          • #80
            Merci Eugen ;) Imi fac drum la service zilele astea..

            Comment


            • #81
              rezolvare

              Am rezolvat cu zgomotul respectiv. Era produs de rola presoare, din cauza intinderii excesive a curelei de distributie. Rola era pe pozitia maxima de intindere.
              Multumesc inca o data pentru raspunsuri

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google