Fluierat La Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    pompa mea de apa face ca o veverita ... chitzzzzz, chitzzzzzzzzz
    cine ma ajuta sa o schimb? fac cinste

    Comment


    • #17
      @margelatu: Nu cred ca e de la pompa de apa, daca nu face mereu.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #18
        La mine se aude de parca ar fi un greiere la motor.
        Mama lor de loganuri ca multe probleme mai au, bine ca nu-s chiar grave.

        Comment


        • #19
          @tomu la tine nu e pompa de apa este cureaua de la ventilator.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • #20
            eu nu cred ca sunt asa multe probleme...poate numa la ph2 ca...a fost facut mai in scarba de muncitori(greve,demisii,etc).eu o am din 2006 am 25000km merg aproape zilnic cu ea si nici o problema repet nici una. aaa ar fi una de la 140 in sus nu prea vrea sa urce .) dar asta e zici ca am un eleron imens in spate si ma opreste) defapt e aerodinamica masinii

            Comment


            • #21
              daca nu e de la pompa ce sa fie frate Andrei?
              Welcome to the Club, We Have Jackets !

              Comment


              • #22
                am si eu o problema si imi cer scuze dc am postat gresit.mi se pare k de la un timp motorul meu este mai galagios si nu mia este asa silentios asa cum era inainte tin sa spun k am aproape 45000 k ea

                Comment


                • #23
                  Poate iti bat culbutorii.

                  Comment


                  • #24
                    Imi fluiera la relanti motorul pe dacia break pe injectie e posibil sa fie de la piompa de apa?

                    Comment


                    • #25
                      fluieratul poate fi de la:-pompa de apa,aceasta fluiera din cauza prestupei prost presate si ajunge apa la rulment
                      -intinzatorul de la distributie(rulmentul)acesta rulment ramine blocat cate o data din cauza ca mansonul care il acopera e deteriorat si intra apa sau praf
                      -cutia de viteza(lipsa de valvolina)nivelul este foarte scazut astfel pinioanele si sincroanele numai stau in valvolina sau daca acesta e ok poate sa fie si de la prostul stil de a conduce,schimbat fara ambreiaj sau debraiere la jumate,caraitul indelungat poate fi iar o cauza,bruscare schimbarii vitezelor,acestea duc la uzura rulmentilor din capatul pinioanelor sau a sincroanelor care de multe ori ramin lipite de pinion
                      loganul nu e o masina pt a putea face din ea monopost,e o masina de familie cu care daca mergi elegant si te porti elegant cu ea respecta-ndui cerintele si datele tehnice o ai pt multi ani si km,e doar o parere de a mea
                      sigpic
                      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                      Comment


                      • #26
                        Mai poate fluiera si alternatorul, atunci cand se duce rulmentul dinspre fulie (si asta fluiera mai mult la ralanti).
                        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                        Comment


                        • #27
                          asa e ai mare dreptate,pe asta l-am uitat mersi ca mi-ai adus aminte,cauza se duc bucsile si ramine doar in rulmenti,rulmentii sunt cu manson si trebuie sa fii mese sa le dai jos mansoanele si sa ai ungi ca daca ai ciupit mansonul degeaba il mai pui la loc,referitor la manson pe rulment aceasta regula se aplica peste tot unde ai asa ceva rulment mansonat
                          sigpic
                          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by ioncretu47 View Post
                            e posibil sa fie de la piompa de apa?
                            Mai mult ca sigur asta e cauza.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #29
                              am si eu o problema cu un Logan Ambiance 2007 . Cateodata cand o pornesc, se aude un fluierat de la motor si dupa cateva minute de functionare nu se mai aude. Ce poate sa aiba ?
                              Faza asta nu se intampla de fiecare data cand pornesc.

                              Comment


                              • #30
                                probabil cureaua de accesorii este slabita sau prea uzata
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google