Fluierat La Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    mari, poate fi si rola intinzatoare de la cureaua de accesorii.

    Comment


    • #32
      Originally posted by COS.T View Post
      mari, poate fi si rola intinzatoare de la cureaua de accesorii.
      MUltumesc de raspuns.
      O sa ma duc la reprezentanta sa vad ce zic .Sper sa o rezolve caci masina mai este inca in garantie extinsa.Ma gandesc ca garantia o acopera .

      Originally posted by 1.6_mpi View Post
      probabil cureaua de accesorii este slabita sau prea uzata
      Multumesc de raspuns
      Last edited by mari; 23 May 2010, 21:22. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #33
        ultimele 3-4 posturi mi-au dat peste cap toate cunostintele despre versiunile de echipare din gama logan; de cand dumnezeu are 'ambiance' curea de accesorii, habar n-am.
        si culmea ca se mai si uzeaza sau se slabeste...
        decat un raspuns care sa incurce omul, mai bine ne vedem de ale noastre, se pare ca la politica, femei si masini ne pricepem cu totii...
        a good plan today is better than a perfect plan tomorrow

        Comment


        • #34
          nu am sa merg in directia ironiilor tale, asa ca pun o captura din manualul de service
          Attached Files
          sigpic

          Comment


          • #35
            in schita e cureaua de accesorii, sau cea pentru distributie?
            curea de distributie normal ca au toate versiunile, dar cea de accesorii angreneaza sistemul pentru servodirectie si cel pentru aerul conditionat (pompa, compresor), ceea ce versiunea 'ambiance' nu are.
            referirea mea era strict referitoare la raspunsurile pentru @mari, care din start a scris ca are versiunea 'ambiance' din 2007.
            in cazul in care gresesc, accept cu seninatate orice critica.
            a good plan today is better than a perfect plan tomorrow

            Comment


            • #36
              in schita e cureaua de accesorii. toate masinile au curea de accesorii pt ca au alternator. alternatorul este invartit de cureaua de accesorii inclusiv la versiunea 'ambiance' din 2007. cureaua de distributie nu se vede. este protejata de un capac. cureaua de distributie e cea din schita urmatoare
              Attached Files
              sigpic

              Comment


              • #37
                moses,omu are dreptate ca se numeste curea de accesorii ,deoarece alternatorul este considerat accesoriu la fel cum e si pompa de servo,compresoru de AC,demarorul

                Comment


                • #38
                  Si la mine a inceput sa fluiere(cand am 4, liniute ,temperatura)dar a disparut dupa ce am completat cu antigel.Coincidenta?
                  AC/DC- RIDE ON

                  Comment


                  • #39
                    nu , daca antigelul e mai concentrat automat e mai unsuros si presetupa de la pompa de apa si-a redus din scartaiala.
                    Pain brings out the truth in us all...
                    ...how much truth can you stand?

                    Comment


                    • #40
                      Conteaza 0,2l(in2ani) ?Sa inteleg ca o sa mai apara zgomotul datorita pompei de apa?
                      AC/DC- RIDE ON

                      Comment


                      • #41
                        Off topic ! Salut, am si eu 2 intrebari : ieri am schimbat lichidul de racire si nu am asteptat sa se scurga tot lichidul din circuit pentru ca se apropia o furtuna si mi-a fost frica sa nu bata piatra , am scos aproximativ 4l lichid de racire iar de completat au fost 3l antigel glaceol si 1l apa distilata , acum intreb si eu ca sunt nedumerit 3l antigel e de bine sau de rau ? adica e ok daca e mai concentrat si daca nu a fost scos tot lichidul din motor/radiator, este problema daca l-am amestecat cu cel nou ? tin sa mentionez ca masina are 3.5 ani si 75000 km, motorizare 1.4 mpi iar culoare antigelului se schimbase din verde fosforescent in maron inchis , ruginiu .Acum este de culoare verde-galbui-rosiatic .Multumesc anticipat pentru raspunsuri si sper ca am postat unde trebuia .

                        On : dupa asa presupusa schimbare a lichidului de racire mi-a disparut si mie acel inceput de suierat !
                        Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                        Comment


                        • #42
                          tot antigelu oricum nu ai cum sa-l scoti din motor fiindca nu ai buson de golire a blocului iar 3l de antigel la 1l de apa mi se pare cam concentrat,risti sa "arzi "garnitura de chiulasa

                          Comment


                          • #43
                            Daca asta e riscul , sa se arda garnitura la chiuloasa atunci e de rau . Eu ma gandesc dat fiind faptul ca au mai ramas aproximativ 2l din antigelul cel vechi ca nu este totusi prea mare concentratia , oricum multumesc pentru raspuns . Nedumerirea inca persista ! Sa mai scot din el 1l si sa completez cu 1l de apa distilata ?
                            Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by loribob View Post
                              .................................. 3l de antigel la 1l de apa mi se pare cam concentrat,risti sa "arzi "garnitura de chiulasa
                              Rog moderatorii sa mute postul citat mai sus, la categoria "bancuri" sau la "funny", unde credeti voi ca e mai bine.
                              @adyta, stai linistit ca nu se arde nici o garnitura. Toata smecheria e ca, lichidul de racire fiind mai dens (antigelul este un lichid cu o densitate mai mare decat apa), transferul de caldura dintre motorul incins si lichidul de racire se va realiza mai greu (termodinamica de la fizica de clasa a 9 a), iar vara, motorul se va raci un pic mai greu (ca sa si traduc). Acum sa nu te gandesti ca o sa-ti fiarba.
                              Eu pana acum am completat cu un litru de antigel concentrat, pentru ca a mai scazut nivelul in vas. Probabil ca acum esti aproape de concentratia de antigel pe care o am si eu. Si nu! Nu se arde nici o garnitura de chiulasa!
                              Deci, las-o asa cum e, iar cand o sa-ti mai scada lichidul de racire din vas, completezi cu apa distilata.
                              Last edited by vitriol; 23 July 2010, 03:30.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • #45
                                Vitriol multumesc pentru raspuns, acum sa inteleg ca asta ar fi una din cauzele , pe langa caldura exagerata , aparitiei a 6 pavele la apa timp de 2 secunde cand merg bara la bara pe caldura ?
                                Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google