Fluierat La Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    vitriol ,daca esti asa de destept si expirementat,ai vazut vreodata o chiulasa deformata din cauza antigelului prea concentrat?vrei sa stii si de ce se deformeaza?se supraincalzeste,fenomen ce nu e prea indicat pentru aluminiu,crede-ma eu nu vorbesc din auzite sau alte balarii,eu iti spun ce am observat din ce am lucrat si ce am reparat

    Comment


    • #47
      Dar sa revenim la fluierat: De ieri a inceput sa-mi fluiere ceva jos, in dreptul ultimului segment de toba. Cand sunt la ralanti si e liniste in jur, il aud din masina cu geamurile inchise
      Oare ce-o fi, ca mi-e jena sa ma duc la service pentru atata?
      Martinel rules!

      Comment


      • #48
        @loribob: e adevarat, chiulasa se deformeaza de la supraincalzire, dar supraincalzirea se poate datora unui termostat blocat, unui gmv defect, unui ulei foarte uzat, dar niciodata unei concentratii prea mari de antigel in lichidul de racire.

        @Ruud: daca te referi la "segmentul de toba" de la stanga spre dreapta (cum te uiti la motor cu capota deschisa), adica din galeria de evacuare, fluieratul se aude de la pompa de apa. Vezi ca nu e de joaca cu asta. Pompa de apa este antrenata de cureaua de distributie. Daca se gripeaza axul pompei de apa (de la ala se aude fluieratul), se blocheaza pompa de apa si se rupe cureaua de distributie. Mai departe nu cred ca mai e nevoie sa spun ce se intampla...

        @adyta: aia mi se mai intampla si mie (treaba cu 6 pavele timp de 2 sec) cand e foarte cald afara, deci nu-ti face griji.
        Last edited by vitriol; 28 July 2010, 02:21.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #49
          @vitriol
          Fluieratul se aude jos, sub masina, in dreptul rotilor din spate si imi pare ca vine de la toba.
          Last edited by Ruud; 29 July 2010, 00:50.
          Martinel rules!

          Comment


          • #50
            Probabil ai un por pe undeva.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #51
              God damn por Multam de ajutor!
              Martinel rules!

              Comment


              • #52
                Alarma falsa: am fost azi dimineata la revizia de 75.000 si mi-a demonstrat omul de acolo ca fluieratul in cauza este zgomotul normal al pompei de benzina, ce se aude inca de cand pui contactul.
                Ce ti-e si cu soferii astia isterici ...
                Martinel rules!

                Comment


                • #53
                  Originally posted by q_acdc View Post
                  Si la mine a inceput sa fluiere(cand am 4, liniute ,temperatura)dar a disparut dupa ce am completat cu antigel.Coincidenta?
                  Aceiasi problema am avut-o si eu, insa dupa vreo 3000 km de la completare si refacereaa concentratiei antigelului, fluieratul a reaparut . A trebuit schimbata pompa de apa care este de altfel cauza fluieratului.

                  Comment


                  • #54
                    UPDATE.-Timing belt has been loosend however noise still remains-------ive had my timing belt replaced and now it seems to be making this strange sort of noi...

                    Ca in acest video se aude si la mine , dupa ce se incalzeste motorul , doar ca este in jur de 1500 rpm. Acesta este zgomotul de la pompa de apa?

                    Comment


                    • #55
                      tot la 1500 rpm se aude si la mine, se aude ca un fluierat mai gros si tot de la cureaua de distributie. am fost in service, s-a mai detensionat cureaua, dar dupa cateva sute de km a reaparut zgomotul. de atunci au trecut peste 20.000 km. peste vreo 15.000 km schimb distributia si cred ca va disparea zgomotul odata cu inlocuirea rolei intinzatoare.
                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        Eu am 23.000 km , si se aude de la primul km. Abia de curand mi-am dat seama ca nu e chiar normal , desi la service-ul dacia din constanta ma asigura ca nu am de ce sa imi fac griji. Ce altceva pot sa zica , acum , in garantie.

                        Comment


                        • #57
                          este mai mult ca sigur o tensionre prea tare a curelei dar as banui concetratia antigelului

                          Comment


                          • #58
                            Se pare ca e pompa de apa. Se va schimba in curand pe garantie.Cred ca masina mea e un rebut total. Dupa scimbarea casetei de directie si a arcurilor pe garantie , acum urmeaza pompa de apa , kitul distributie si casetofonul. In curand nu va mai ramane nimic din fabrica in ea.

                            Comment


                            • #59
                              macar fii fericit ca nu platesti nimic

                              Comment


                              • #60
                                Deocamdata. Daca va continua in ritmul asta si dupa terminarea garantiei, ajunge la pret de limuzina.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google