Va salut si as vrea sa va cer cateva pareri, poate cineva a mai patit..oricum, orice sfat e binevenit. Povestea incepe in Bucuresti, Militari.. cred ca cei de la primarie au taiat garduletzele ce imprejmuiau spatiile verzi si le-au inlocuit cu altele noi, pe care le-au amplasat la vreo 20 de cm. mai in interior,dar cioturile din fier beton de la gardurile vechi le-au lasat in asfalt, avand o lungime de aprox. 5 cm...de ajuns sa te refuze la orice vulcanizare..iar eu ajuns in buc. la 6 dimineatza,fiind inca intuneric m-am hotarat sa parchez cat mai aproape de garduletz sa nu incurc pe cineva, cum dealtfel erau si alte masini parcate,sa fiu mai precis locatia fiind undeva in spatele blocurilor pe strada Lavandei-Gorjului si normal ca am reusit in toata manevra sa trec cu rotile fatza si spate-dreapta peste acele cuie de fier beton,care aveau o distantza intre ele de eprox 1,5 m. In final am auzit sunetul acela pe care nu va doresc sa-l auziti si instant cauciucul din dreapta fatza a fost gaurit prinzand laterala din interior ceea ce a facut o ruptura de tot necazu. Mentionez ca am doar 16900km cu masina,deci cauciucurile erau destul de bune si dupa ce am intrebat la toate vulcanizarile daca se mai poate face ceva..am fost sfatuit sa-mi cumpar un continental nou, ceea ce am si facut , insa problemele au aparut dupa ce am schimbat cauciucul, in dreapta am pus rezerva care nu mai fusese folosita si cand am venit de la buc in aceeasi zi, n-am simtit nici o problema vizibila la directie dar dupa ce am pus cauciucul nou si pe roata stanga in ideea sa am 2 cauciucuri noi pe fatza..a inceput sa traga stanga, acum stau si ma gandesc oare care o fi cauza, daca chiar este o problema la directie sau este normal sa fie asa mai ales ca rezerva a stat umflata si cauciucul nou a stat in depozit, se mai lasa cumva,presiunea este arhiverificata..va multumesc ..astept cateva parei si scuze pt. povestea prea lunga.
Probleme Directie De Cand Am Pus Rezerva..
Collapse
X
-
Avand in vedere ca omu` a spus ca e rezerva masinii (probabil are rezerva normala) deci aceleasi dimensiuni . Dar fiind roata de (rezerva- depozitata) se umfla cu o presiune mai mare decat ai tu normal in celalte roti - probabil are 3 bar nu 2-2.2 cat iti trebuie in mod normal . De aici s-ar putea sa fie o diferenta .. zic eu . Sau mergi la o echilibrare cand ai "atins" tu acele garduletze sa nu fi dat din greseala si in bordura sa afecteze gen brat sau bascula1.6 MPi Icy White
Comment
-
continental continentral , da sunt la fel? tipul nu dimensiunile
sau rezerva sar putea sa fie diferita, am un coleg care are kormoran pe masina si barum rezerva.
Acuma tu sti cit de tare ai dat in cioatele de fierbeton poate ai venit in sters mai mult si a afectat si janta
fa o echilibrare si verifica unghiul
daca sunt ok bagale pe cele vechi pe fata si cele noi pe spate ,asa am auzit la ai batrini ca "rodau cauciucurile" sar putea sa fie si din cauza elasticitati diferite a cauciucului unul e nou altul e vechi, unul a stat unflat celalalt relaxatbaiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele
Comment
-
Daca presiunea e buna, dupa echilibrare nu ar trebui sa mai faca.
Acum poate a fost vant cum zice Bogdan sau drumul inclinat.
Comment
-
va salut si revin cu cateva completari pe care le-am omis si va spun ca am cumparat acelasi tip de cauciuc si aceeasi serie,loganul este un abs plus 1,4 din august 2007 deci cauciucurile nu au mai fost schimbate si am doar 17000.. iar noul cauciuc a fost montat in directia corespunzatoare de omul de la vulcanizare, presiunea a fost verificata de multe ori dar ce nu am precizat este faptul ca rezerva am pus-o in dreapta fatza iar cauciucul bulit cu janta din dreapta l-am tinut in locul rezervei, apoi am cumparat cauciucul si l-am pus in locul cauciucului bulit iar roata de pe partea stanga fatza o tin de rezerva, dar echilibrare la janta cu noul cauciuc va spun ca nu am vazut , n-am auzit si m-am dus de cateva ori sa-i spun omului de la vulcanizarea unde am schimbat cauciucul ca imi trage stanga si a tot incercat sa ma abureasca cu presiunea pe care a tot verificat-o de cateva ori si apoi a zis ca e normal pana se rodeaza un pic cauciucul...,acum inca astept sa se rodeze, sa se mai lase un pic...aaa si rezerva o am de aceleasi dimensiuni aceeasi serie no problem..iar vantul este exclus, pt ca simt asta si la viteze mici, intre blocuri..pe orice tip de strada..dar nu inteleg de ce trebuie echilibrata roata de fiecare data cand se schimba anvelopa din moment ce janta nu a patit nimic si plumbul e intact.. oricum ramane cel mai bun sfat si va multumesc tuturor celor care ati venit cu pareri..o sa revin dupa ce se rezolva problema in vreun fel,...am vazut mai sus ca a intrebat ingerulol daca am atins cumva bordura,dar eram deja pe bordura cand am intzepat cauciucul si oricum era foarte mica acea bordura, pe care doar a trebuit s-o cobor si foarte incet am facut asta,iar problema e la roata stanga oricum...dar orice parere conteaza ,revin cu noutati multumiri ciao
Comment
-
Pai cauciucul asta nou are alt centru de greutate in combinatie cu janta...deci musai trebuie sa-l echilibrezi...chiar daca era acelasi cauciuc, o data ce a fost dat jos de pe janta trebuiesc iar echilibrate. Daca si dupa echilibrare face la fel incearca sa schimbi rotile de pe fata pe spate si invers.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
multzam pt. raspuns darksid3, se pare ca ultima solutie asta ar fi , sa echilibrez roata stanga,dar ce e de mirare ca nu mi-au spus chiar cei de la vulcanizare de treaba asta si am fost de atatea ori sa le spun k trage stanga, oricum merg la alta vulcanizare zilele astea si o sa revin cu un raspuns final sper.. va salut
Comment
-
Nu ma mir la ce pot debita cei din vulcanizare sau unii mecanici...am eu memorate niste replici de te lasa masca...tine minte ca dupa orice pana facuta sau cauciuc schimbat musai se face echilibrare. BaftaIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Am patit ceva asemanator dar la mine in cazul cand am schimbat rotile de iarna cu cele de vara in primavara trecuta si-mi tragea dr,si am tot verificat presiunea dar numai in pneul in partea unde tragea,apoi am ridicat presiunea din pneuri mai mult pe ambele parti si nu a mai tras.Tu poti sa faci asta si daca nu incearca sa achimbi rotile fata-spate
Comment
-
meseriasi
Originally posted by darksid3 View PostNu ma mir la ce pot debita cei din vulcanizare sau unii mecanici...am eu memorate niste replici de te lasa masca...tine minte ca dupa orice pana facuta sau cauciuc schimbat musai se face echilibrare. Bafta
Comment
Comment