Probleme Directie De Cand Am Pus Rezerva..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eventual si unghiul de alunecare ar trebui verificat.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #17
      Originally posted by cristizzi View Post
      Voi credeti ca la vulcanizari lucreaza cine stie ce genii ?
      Asta vroiam si eu sa sugerez
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #18
        va salut din nou si va spun ca am fost la alta vulcanizare, unde am repovestit problema si a schimbat rotile de pe fatza intre ele mai precis dreapta in stanga si invers,iar acum trage un pic dreapta dar nu asa tare si a zis cel de la vulcanizare ca nu e nevoie de echilibrare, acum nu mai inteleg nimic de ce e asa greu sa-mi spuna cu adevarat care e problema ca doar le platesc..fiind al doilea care zice sa merg in continuare cu rotile asa pana se mai uzeaza un pic, o sa-i ascult momentan parerea in speranta ca isi va reveni, oricum nu mai trage asa tare acum e putin sesizabil, deci nu ramane decat sa-mi doresc sa fie cum zic ei..eu va multumesc pentru sfaturi si incerc sa revin cu un raspuns final dupa o perioada..

        Comment


        • #19
          cum adica?! tot nu ti-au facut echilibrare pe jantele la care ai schimbat anvelopele? incredibil!
          sigpic

          Comment


          • #20
            Si eu am schimbat cauciucurile, iar firma unde le-a montat le-a si echilibrat. Este obligatoriu echilibrarea, deoarece chiar daca pneurile sunt din aceeasi serie de fabricatie nu sunt 100% identice intre ele. De asta exista echilibrarea. Du-te la un magazin specializat de anvelope si spune-le ca vrei sa-ti echilibreze toate rotile. Dar inainte sa-ti dea jos plumbul existent pe interiorul jantei. Nu costa mult. Asa daca mergi cu ele va duce la uzuri si forte inegale in articulatii.
            GL-22-TOF

            Comment


            • #21
              poti sa echilibrezi dinamic o anvelopa pana ametesti, daca static roata stanga e dezechilibrata fata de dreapta, masina va trage intr-o parte. static inseamna ca amabele roti echilibrate, una are 10,2kg, cealalta are 10.8kg si desi ambele sunt perfecte luate separat, ca ansamblu, vor face masina sa traga intr-o parte. ce e asa de greu de inteles ca ala de la vulcanizare i-a spus ca nu trebuie echilibrat? am zis cred ca la inceputul topicului ca o roata e mai grea decat alta si rezolvarea e sa se mute roata mai grea pe spate...
              @aditaif: cand ai timp, cantareste toate rotile, pe fata sa le pui pe alea care au valorile cele mai apropiate una de alta, indiferent ca asta inseamna sa le pui pe cele mai grele sau pe cele mai usoare. bineinteles, rotile trebuiesc echilibrate si dinamic, adica pe stand la o vulcanizare. si ca sa fii sigur ca echilibrarea e facuta corect, pune-l pe nenea de la vulcanizare sa desfaca roata, s-o intoarca 90 de grade in suport si sa ruleze din nou testul. daca ii da dezechilibru, masina lui de echilibrat e "praf", caz in care trebui sa-ti gasesti alta vulcanizare unde sa-ti echilibrezi rotile.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                Va salut..da super buna explicatia Seba, chiar acum am venit de la vulcanizare, am echilibrat roata cu probleme, dar tot trage in partea dreapta ,nu mult dar destul de enervant..iar explicatia celui de la vulcanizare a fost ca mai conteaza si data fabricatiei cauciucului pt ca nu corespund ca greutate si intr-adevar mi-a aratat ca astea cu care a venit masina echipata sunt fabricate in 2007 iar cauciucul cumparat acum e fabricat in 2006 si el sustine ca difera cauciucul ca greutate zice ca e posibil sa fie mai ,,gros in carne"..acum eu as proceda cum ai spus tu sa mut cauciucul mai greu pe spate dar difera numarul de km facuti cu ele, pt ca acum am pe fatza 2 cauciucuri noi, asa ca ori le pun pe ambele de pe fatza pe spate si cele din spate pe fatza,ori le las asa..merci oricum , o sa mai trec pe la vulcanizari ca abia m-am obisnuit

                Comment


                • #23
                  incerca sa le inversezi stinga cu dreapta. dupa cate stiu continetal-urile de pe loganuri nu au sens de rotatie. am patit si eu la fel. cauciucuri mai proaste decat continental eu nu am intalnit, dupa 40000 km am aruncat 3 cauciucuri pt ca aveau pori(fiecare cate vreo 10).

                  Comment


                  • #24
                    ia-ti kormoran, alea-s un benchmark in materie de anduranta si de aderenta eu am avut conti 41000km fara nici o problema. cred ca esti primul care se vaita de ele...dar asta se discuta pe alt topic, sa revenim la masina care trage intr-o parte...
                    aditaif, daca trasul e foarte usor, se poate sa fie din cauza drumului. incearca sa meregi un pic pe mijlocul drumului "pe cocoasa" si vezi atunci cum se comporta.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #25
                      pai nu-mi fac probleme de cauciucurile continental pt ca sunt multumit de ele,problema e ca nu se potriveste ca greutate cauciucul asta nou, deci nu e din cauza echilibrarii ca le-am echilibrat si le-am schimbat intre ele adica stanga dreapta si pe ce parte pun cauciucul cu probleme in partea aia trage,iar povestea cu inclinatia drumului o stiu deci nu se pune problema, oricum de cand le-am echilibrat nu mai trepideaza volanul... ca pe la 130 incepea sa vibreze un pic si nu mai trage asa tare intr-o parte..eu va multumesc pentru sfaturi si timpul acordat, daca mai aveti pareri le astept iar daca nu cred ca se poate inchide subiectul.

                      Comment


                      • #26
                        mut-o, mai, in spate, mama ei de anvelopa
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          inainte de a le echilibra e bine sa le rulezi 100-150km si apoi mergi si echilibreaza ambele roti,iar daca inainte nu aveai problema asta sigur dupa ce le echilibrezi o sa fie bine

                          Comment


                          • #28
                            corect ca sa se aseze cauciucul pe janta.

                            nu mai cita ultimul post!
                            Last edited by Seba; 11 February 2009, 11:26.
                            CT-97-VIPsigpic

                            Comment


                            • #29
                              am mers mai mult de 200 de km si apoi am facut echilibrarea dar tot degeaba..pe care parte pun roata cu probleme in partea aia trage..dar nu asa tare..poate chiar n-am ce sa-i fac pt ca difera greutatea cauciucurilor, chiar daca au aceeasi serie difera anul de fabricatie asa ca trebuie sa ma obisnuiesc cu ideea..sau dupa cum spun si altii in timp isi revine, poate trebuie sa fac un nr. mai mare de km cu ele.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google