Motorul Nu Merge Rotund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorul Nu Merge Rotund

    salutare am si eu o problema am un laureat 1,4 si de curand am observat ca motorul nu mai merge rotund si trepideaza
    iar cand pleci de pe loc cand accelerezi sa balbaie putin si isi revine pe urma
    ce sa fie. din cauza benzinei
    va multumesc

  • #2
    Ce benzina folosesti?Cati km are masina?La ce turatie schimbi de obicei treapta de viteza?Nu se aprinde nici un martor in bord?
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #3
      schimb cam pe la 2500 de ture iar benzina de 95

      km la bord 30000 si nu mi se aprinde nici un martor la bord
      Last edited by manolache; 3 February 2009, 20:04. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        obisnuieste te cu ideea:"asa face toate".nu te speria asa face si la mine si m-am obisnuit cu ideea ca asa tre sa faca ,in fond chiar nu ma deranjeaza.bafta
        Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

        Comment


        • #5
          mai bine te-ai duce la un service specializat si ai pune-o pe diagnoza!sa nu te trezesti cu probleme mai grave!eu tot 1.4 am si nu intampin astfel de probleme!numa'bine
          "CAND VIATA E PREA GREA....LAS-O JOS!"un batran logan de 1.4!:drunk

          Comment


          • #6
            Originally posted by manolache View Post
            schimb cam pe la 2500 de ture iar benzina de 95

            km la bord 30000 si nu mi se aprinde nici un martor la bord
            Schimba la 3000 rpm si de unde bagi benzina?
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #7
              Cum debraiezi si de unde alimentezi?

              Comment


              • #8
                baga benzina din alta parte si daca persista problema fuga la service

                Comment


                • #9
                  am o masina asemanatoare si asa face si a mea
                  daca bagi benzina de la Petrom incerca cu cea de la Rompetrol

                  Comment


                  • #10
                    Baga de la petrom de 99 sau de la petromv sau omv carera 100 efixu i cea mai daunatoare motorului nu eu o spun ci unul care desface motoare si le repara.
                    Last edited by Seba; 6 February 2009, 16:22.

                    Comment


                    • #11
                      Eu de cand am luat masina am avut variaţii de turaţie vizibile pe turometru. La revizii maşina a fost pusă pe tester şi s-a constatat că nu prezenta nici o defecţiune, fiind în parametri normali. În ceea ce priveşte turaţia neuniformă, aceasta era în parametri normali pe tester. Mi-au schimbat bujii, fişe, alternator,etc., mi-au pus alta baterie - toate noi desigilate în prezenţa mea şi tot aşa făcea. Mecanicii cei destoinici nu au ezitat să-mi transmită deja cunoscuta replică ,,aşa face la toate". Deoarece şeful de acolo mi-e prieten şi mi-a spus că e OK, să nu-mi fac probleme, am lăsat-o baltă. Mă gândesc la faptul că dacă era ceva nasol, motorul ar fi consumat mai mult în primul rând, iar apoi ar fi apărut şi alte probleme pe parcurs. Au trecut deja 2 ani şi e OK.
                      Vă doresc să aveţi numai ......... SUCCESURI!!!

                      Comment


                      • #12
                        schimba treptele alea de viteza undeva mai sus si o sa vezi ca va merge mai bine masinuta
                        laureate 1.5l, albastru marin

                        Comment


                        • #13
                          nu cred ca benzina e cauza...
                          eu am avut probleme de genul celei explicate mai sus, cand la plecat de pe loc se "gatuia", mers pus pe tester, numic... aerisit... nimic, controlat tot... nimic...
                          Pana un mecanic mai bun mi-a zis ca e canistra de carbon care se afla langa rezervor. A desfacut-o si am observat ca are dreptate. respectiva cutie trebuie sa fie goala, pentru ca acolo se face amestecul vapori benzina - aer, iar fostul proprietar a alimentat mai mult de 50 de litri si ceva benzina a ajuns si acolo.
                          Am schimbat canistra si acum e perfect.
                          Gandeste-te daca ai alimentat mai mult si poate fi problema de acolo...
                          Better late than never, but never better late

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by lawmaster View Post
                            [...]canistra de carbon care se afla langa rezervor[...]. [...]pentru ca acolo se face amestecul vapori benzina - aer [...]
                            Sefu... daca la tine amestecul se face in canistra, ECU injectie il mai ai? Galerii de admisie? Eu zic sa le dai jos, mai usurezi masina... Canistra de carbon ai... ce sa mai zic.

                            On topic - ansamblul corp-clapeta? Ala mai da trepidatiile de care vorbeai si fluctuatiile de rpm.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              sefu...
                              asta mi-a zis un mecanic... de cand am schimbat aia, sa stii ca merge... nu ma dau expert, dar mie imi merge atunci... nu e vorba doar de trepidatii, omul a zis ca "cand pleci de pe loc cand accelerezi sa balbaie putin si isi revine pe urma ". Eu am zis cum s-a rezolvat la mine problema...
                              si, apropo, canistra de carbon ce rol are, daca le stii tu asa bine?
                              Better late than never, but never better late

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google