If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
salutare am si eu o problema am un laureat 1,4 si de curand am observat ca motorul nu mai merge rotund si trepideaza
iar cand pleci de pe loc cand accelerezi sa balbaie putin si isi revine pe urma
ce sa fie. din cauza benzinei
va multumesc
obisnuieste te cu ideea:"asa face toate".nu te speria asa face si la mine si m-am obisnuit cu ideea ca asa tre sa faca ,in fond chiar nu ma deranjeaza.bafta
mai bine te-ai duce la un service specializat si ai pune-o pe diagnoza!sa nu te trezesti cu probleme mai grave!eu tot 1.4 am si nu intampin astfel de probleme!numa'bine
"CAND VIATA E PREA GREA....LAS-O JOS!"un batran logan de 1.4!:drunk
Baga de la petrom de 99 sau de la petromv sau omv carera 100 efixu i cea mai daunatoare motorului nu eu o spun ci unul care desface motoare si le repara.
Eu de cand am luat masina am avut variaţii de turaţie vizibile pe turometru. La revizii maşina a fost pusă pe tester şi s-a constatat că nu prezenta nici o defecţiune, fiind în parametri normali. În ceea ce priveşte turaţia neuniformă, aceasta era în parametri normali pe tester. Mi-au schimbat bujii, fişe, alternator,etc., mi-au pus alta baterie - toate noi desigilate în prezenţa mea şi tot aşa făcea. Mecanicii cei destoinici nu au ezitat să-mi transmită deja cunoscuta replică ,,aşa face la toate". Deoarece şeful de acolo mi-e prieten şi mi-a spus că e OK, să nu-mi fac probleme, am lăsat-o baltă. Mă gândesc la faptul că dacă era ceva nasol, motorul ar fi consumat mai mult în primul rând, iar apoi ar fi apărut şi alte probleme pe parcurs. Au trecut deja 2 ani şi e OK.
Vă doresc să aveţi numai ......... SUCCESURI!!!
nu cred ca benzina e cauza...
eu am avut probleme de genul celei explicate mai sus, cand la plecat de pe loc se "gatuia", mers pus pe tester, numic... aerisit... nimic, controlat tot... nimic...
Pana un mecanic mai bun mi-a zis ca e canistra de carbon care se afla langa rezervor. A desfacut-o si am observat ca are dreptate. respectiva cutie trebuie sa fie goala, pentru ca acolo se face amestecul vapori benzina - aer, iar fostul proprietar a alimentat mai mult de 50 de litri si ceva benzina a ajuns si acolo.
Am schimbat canistra si acum e perfect.
Gandeste-te daca ai alimentat mai mult si poate fi problema de acolo...
[...]canistra de carbon care se afla langa rezervor[...]. [...]pentru ca acolo se face amestecul vapori benzina - aer [...]
Sefu... daca la tine amestecul se face in canistra, ECU injectie il mai ai? Galerii de admisie? Eu zic sa le dai jos, mai usurezi masina... Canistra de carbon ai... ce sa mai zic.
On topic - ansamblul corp-clapeta? Ala mai da trepidatiile de care vorbeai si fluctuatiile de rpm.
sefu...
asta mi-a zis un mecanic... de cand am schimbat aia, sa stii ca merge... nu ma dau expert, dar mie imi merge atunci... nu e vorba doar de trepidatii, omul a zis ca "cand pleci de pe loc cand accelerezi sa balbaie putin si isi revine pe urma ". Eu am zis cum s-a rezolvat la mine problema...
si, apropo, canistra de carbon ce rol are, daca le stii tu asa bine?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment