Motorul Nu Merge Rotund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Canistra carbon recupereaza vaporii de benzina din rezervor si ii baga in admisie pentru ardere.
    Motorul suge vapori din canistra (nu din rezervor) in anumite conditii (nu tot timpul) de functionare.

    Originally posted by lawmaster View Post
    Pana un mecanic mai bun mi-a zis ca e canistra de carbon care se afla langa rezervor
    Spune-i ca nu-i un mecanic deloc bun, canistra de carbon e in compartimentul motor, in partea dreapta.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #17
      Mai luati-o si voi la talpi cand tremura, sa-i mai curatati maruntaiele.
      La a mea daca merg numai in regim (oras) de 2000-2500 dupa 4-5 zile incepe sa ''prostesteze'' , un pic de talpa si apoi toarce ca o pisica (motan).

      Comment


      • #18
        Asa e Octavian...mersul mai turat am vazut ca face bine...si mie mi se parea ca tremura la inceput...pana am vazut recomandarile de pe forum...si in plus motoarele de Renault in comparatie cu altele sunt motoare cam de turatie nu?

        Comment


        • #19
          Mai nu stiu daca chiar talpi(d-alea gen Tavi) dar dupa un drum in afara cu mers relativ constant 110-120 parca-i alta masina. Motorul mormaie mai frumos si parca-i si mai fasneata. Dupa o zi de frecus prin oras iar se prosteste.
          Last edited by Cristi_LCD; 7 February 2009, 12:42.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • #20
            Asta-mi place ''dupa o zi de oras iara se prosteste'' )))

            Eu cand o curat, ii dau ciocane in freza, adica in tr II sau III o tin asa la 3500-4000 si baaang blana, las de tot pedala o sec-doua, iara baaaang blana.
            Dupa cateva tratamente de astea sa vezi ce fasneata devine, rupeee intre 3500-5500 )

            Comment


            • #21
              Originally posted by lawmaster View Post
              sefu...
              Scuze daca te'a deranjat tonul meu un pic ironic. Andrei, care e mult mai in masura ca mine, a explicat deja ce face. Eu cred ca tu ai schimbat altceva langa rezevor in nici un caz canistra de colectare retur, parca asa se numeste mai "academic".

              Apropos de dat talpa, mai ieri taicamiu a ras un pic de mine. Am explicat de ce ii mai ii dau un 5000 rpm (convingator, o faceam pentru binele masinii nu ca sa prind eu semaforul). La care omu ma intreaba senin, "da' cam cat de des tre sa ii mai desfunzi injectoarele? Cam la 4 5 sute de metrii asa?". La mine nu prea se pune problema de dat o tapla din cand in cand
              sigpic

              Comment


              • #22
                tare sunt curios sa stiu cam cati km poti face in regimul asta de turatie cu un plin de benzina de 95 de la rompetrol,ca eu am facut cu 50 l cam 470km.
                apropo de trepidatii, cand calc ambreiajul dispare zgomotul...., pe liber;

                nu da quote la postul anterior
                Last edited by darksid3; 8 February 2009, 02:07.

                Comment


                • #23
                  Contaza?
                  Vezica la tine e vorba de altceva, e un huruit care apare la debraiere.
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    @dragosss: La tine e alta problema, de la ambreiaj, nu de la motor.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      Andrei, nu baga omul in sperieti. Explica-i "ca asa face toate"
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        @dragoss: Tacanitul de la ambreiaj e "zgomot tehnic", nu te speria ca nu are nimic
                        GL-22-TOF

                        Comment


                        • #27
                          Zgomot tehnologic, mai...
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #28
                            Scuze Andrei, adica ambreiaj Valeo... tot aia este
                            GL-22-TOF

                            Comment


                            • #29
                              Ar fi bine sa citeasca threadul asta, pentru mai multe lamuriri.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #30
                                salutare,are cumva cineva idee unde naiba e filtru de benzina la logan,1.4 mpi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google