Spuma in busonul de la ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by vitriol View Post
    Eu zic ca sunt putini cei care verifica nivelul din tigaie, iar cei care mai deschid si capacul sa se uite in motor sunt deja o specie pe cale de disparitie.
    Foarte corect.
    Originally posted by IancuMIC View Post
    Stati linistiti, ca spuma face la foarte multe masini; la unii nu face, pentru ca nu verifica acest lucru . .
    Treaba cu zecile de mii...e din categoria " povesti cu care cresti"

    Edit. Nu cred ca sunt zeci de mii de useri care controleaza daca pe buson e spuma. E clara ideea?
    Last edited by IancuMIC; 18 February 2014, 20:03.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #62
      Ai dreptate si tu Vitriol,,dar dintre cei care mai deschidem un buson de ulei sau mai scoatem o joja la verificat, sigur dadeam si de spuma aia unul. Numai la Polivalenta IARNA si nu numai iarna s-au schimbat atatea si verificat destule pe la mai toti care veneam la intalniri.

      Si mai intreb inca odata,,de unde condens pe vreme de 15-20 grade afara?
      Cine stie,,poate numai stiu eu ce este ala condens si cand se formeaza el.

      Iancu,,mai esti si moderator,,oare cati useri sunt pe acest forum? Ca mai sunt si clone,,aia este alta poveste,,dar tot raman cu miile useri pe aici.,,si astept sa imi spui si mie de unde este condens la colegul din Arad, cand pe acolo a fost vreme mai calda ca la Bucuresti!
      Last edited by Ivan Marian; 18 February 2014, 19:56.

      Comment


      • #63
        Originally posted by Ivan Marian View Post
        LOGAN CLUB ROMANIA este unul singur pe google si cert este ca de cand s-a inventat loganul nu am mai pomenit ca uleiul sa faca spuma de la condens. Dintre miile si zecile de mii de useri de pe aici, sigur se mai gaseau cativa cu problema asta de atatia ani si o expuneau aici.
        Noi aici nu vorbim de alte masini,, ci de logan.
        Asadar si prin urmare, colegul nostru este singurul cu aceasta problema pana acum si anume ca are spume pe buson si pe axa cu came fara un motiv inca plauzibil.

        Bine punctat,,pozele au fost facute recent, cand deja era si este in continuare vreme calda afara ca de primavara.
        De unde naiba condens pe vremea asta?
        Pe axa cu came n-avem de unde sa stim ca e spuma. Totusi aia e la 15 cm de busonul de umplere la motorul asta. Ar insemna sa nu primeasca ulei proaspat la axa... c'est ne pas possible...

        Spuma aia putea fi acolo de multa vreme. Ceea ce n-am facut si trebuia sa fac: Sa sterg acolo bine de tot spuma aia si sa vad daca mai reapare chiar si la temperaturile astea sensibil mai mari. Maine curat luna si bec acolo, daca apuc. Azi deja s-a intunecat si nu mai ies la masina.
        In ce priveste uleiul il donez la analiza cand il schimb...

        Comment


        • #64
          Originally posted by dr_mke View Post
          Din cate vad eu in poza, ai spuma si pe axa cu scame, sus in chiulasa. Mie nu imi miroase a bine treaba asta. Nu-ti scade nivelul la antigel ?
          Originally posted by piroman22 View Post
          Pe axa cu came n-avem de unde sa stim ca e spuma. Totusi aia e la 15 cm de busonul de umplere la motorul asta.
          O fi mai jos,,OK, dar nu am zis numai eu asta.

          Eu zic sa cureti bine de spuma acolo si sa vezi in vreo 2/3 zile daca mai reapare fenomenul.

          Comment


          • #65
            Am gasit si eu putina spuma pe buson. Uleiul e castrol magnatec si are 3000km. Nivelul la ulei e ok. Nivelul la antigel e sub maxim. Am sa completez cu putina apa sa vad daca mai scade apoi. Si cand am facut schimbul de ulei era foarte putina spume pe buson si putin ulei pe filtru de aer. Mai sunt si unii care poate gasesc spuma, dar nu vor recunoaste pe aici.

            Comment


            • #66
              Aaa, e de la uleiul prost, magnatec, clar, uleiul prost nene....
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • #67
                La urmatorul schimb pun castrol din italia cu holograma. Daca si cu ala face, merg in service si incerc cu elf.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by L3on_rgby View Post
                  Am gasit si eu putina spuma pe buson.
                  Sa fie o coincidenta ca ai si tu tot 1.2 16v pe GPL, ca,colegul Piroman?
                  Sa fie asta vreo boala la acest tip de motor alimentat cu GPL?

                  Aseara m-am uitat si eu la buson si prin motor pe acolo, nimic depuneri, nimic spume.
                  Eu fac drumuri extrem de scurte,,ca sa zic asa la genul..pornesc masina din telecomanda, pana cobor si plec trec vreo 5 minute.
                  Apoi fac vreo 600 de metri si opresc sa o las pe fimea la gradinita.
                  Dupa vreo 15 minute pornesc si plec la munca si parcurg inca vreo 4 km. Pe la ora 16 am plecat spre casa, cu oprire la gradinita si apoi casa.
                  Daca nici astea nu sunt drumuri scurte si posibile conditii pt formarea condensului..atunci care?

                  Comment


                  • #69
                    Pe vremea asta, nu se formeaza acea spuma, ci la temperaturi de cca. 3grde sub 0.
                    Vezi conditii, formare condens.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #70
                      Pai si eu ce zic,,pozele colegului au fost facute recent,,pe caldura.
                      Asa ca exclus CONDENS in cazul lui.

                      Comment


                      • #71
                        Am gasit si eu putina spuma pe buson dar nu stiu de cand e acolo.
                        Am 13000 km de la revizie iar uleiul e Dacia oil . Fara GPL .

                        Comment


                        • #72
                          m-am uitat ;i eu, si n-am spuma. elf evo 5w40
                          dar sunt sigur ca nu conteaza uleiul.
                          cat a fost frig eram troienit de nu se mai vedea masina, si n-am circulat.

                          Comment


                          • #73
                            Bah nene, astea-s apucaturi de dacioti veritabili.
                            Pa vremuri ne holbam toti dupa treizeci-patrujda mii km la stutu' de esapament sa vedem daca fumega = a dat-o pa ulei = segmentare
                            Acuma, toti posesorii de loganE, cu mecla la busonu' de ulei sa vedem daca are spumili pa el.

                            V-am lasat, ma duc jos sa verific si io busonu' ca nu l-am mai cautat de mult de spume.

                            Comment


                            • #74
                              De cand am observat ca am avut si eu spuma, o tot minitorizez. Si de cand s-a incalzit afara nu mai face spuma. La 1.2 e departe busonul de motor. S-ar putea sa fie condensul cum au spus unii colegi. Am frecat intre degete spuma aia si e uleioasa. Daca se verifica si se curata periodic, nu cred sa fie o problema.

                              Comment


                              • #75
                                la toate masinile benzinare care fac zilnic putini kilometri apare aceasta nedorita spuma,si nu influenteaza cu nimic functionarea motorului,o talpa zdravana pe DN sau pe asa-zisele autostrazi,tinut 50-60 km cu 100-120km/h face sa dispara acea spuma,care va apare imediat ce se face un drum scurt
                                spuma apare doar cand afara este frig

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google