Troncanit Pe Fata La Denivelari

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hmm... interesant pentru ca troncaniturile infundate imi dau impresia ca vin de la un ansamblu longitudinal nu transversal.
    Tot ca observatie, dupa ce am schimbat capetii de bara si bieletele la acel ansamblu cremaliera este prezent un joc la mana cu un zgomot specific, nesesizabil ochiului . Eu am dedus ca e normal sa aiba un mic joc un asemenea ansamblu deoarece roata melcata +cremaliera nu pot fi fixe in mintea mea

    Comment


    • Mai pot apare zgomote suspecte si de la palierul amortizorului.Spuneai ca masina face ca o barca,deci recomand verificarea amortizoarelor .

      Comment


      • Sunt schimbate toate acum, amortizoarele vb.
        Dupa o tura prin oras parca zgomotele s au accentuat si din troncaneli infundate acum aud un soi de scrasnituri cu usor iz metalic .
        Foarye prezente la schimbarile de treapta 1 ~2 si 2~1 cand franez incet si cum ziceam parca intra in rezonanta. Am curatat franele cu spray, nu e de acolo

        Flansele de la amortizor erau OK ochiometric, rulmentii la fel, bas ca i am spalat si am bagat vaselina in ei de nor avut de la mama lor. Bucsile barii de stabilizare nu le am schimbat, la levier nu miscau si iarasi ochiometric erau OK comparativ cu bieletele barii stabiliz.
        Cum am tot facut teste mai nou, rar, pocneste ceva in capatul rotilor. De data asta la rt dr. Cu viraj mare catre stg.
        Pocniturile noi parca se simt si in volan motiv pt care la testele volanului se aude asaTroncaneli caseta directie Logan???: http://youtu.be/jlCcxB0M91E
        Last edited by raoulserban; 28 June 2014, 10:12. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Am banuit bieleta antirasturnare pt simptomele tr1 catre 2 si incetinire...insa ochiometric parea in mintiel ei cea de pe masina. am schimbat-o si pe aia. maia m putin si am amsina noua pe dedesubt din cauza zgomotelor astea

          Comment


          • Salut la toti! De ceva vreme am auzit zgomote(troncaneli) la rotile fata.Fuga la service si inlocuit 2 buc. bielete antiruliu.Atat au gasit mecanicii.banuiam capul de bara dreapta unde am burduful rupt.Au tras de roti si nu au dat de nimic suspect.Am trecut cu bine si ITP-ul.Zgomotul ciudat apare in momentul in care cobor cu rotile fata o denivelare mai accentuata.Este o troncaneala infundata.Se aude mai exact in momentul cand partea fata se aseaza mai serios pe articulatie.Un mecanic a suspendat masina si a impins de roti spre in sus(nu stiu ce a testat) si mai apoi celebrul tras de roti.Nimic.Poate fi vorba de flansele de cauciuc ale amortizoarelor?Sunt cele din fabrica(2006).Multumesc!

            Comment


            • Cu sigurant... flanse sau rulment

              Comment


              • Eu aveam un troncanit la denivelari scurte pe stanga cu iz metalic.Am schimbat tot ce se putea pe partea respectiva.Au tras de roti si nimic.Tot trancanea.Am zis sa schimb bratul cu tot cu pivot.Surpriza!Pivotul avea joc mare pe inaltime.Dupa ce l-am schimbat am scapat de troncanit.
                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                Comment


                • @danyel iti propun sa schimbi BUCSE BARA STABILIZATOARE. eu am gasit "de origine" cu 17lei/buc. daca nu le-ai schimbat de acolo pleaca trancaneala infundata.
                  http://www.auplod.com/u/poudal5a95e.png

                  Comment


                  • Multumesc dragi colegi! Incep cu bucsile barii stabilizatoare...deh....mai subtirel ca pret si daca persista merg pe fir.Drumuri bune!

                    Comment


                    • Nu stiu cat se merita sa cumperi brat fara pivot si bucse. La 100ron gasesti brat complet echipat de origine, pe forum.

                      Comment


                      • Nu am zis nimic de brat.Bucsile barii stabilizatoare sunt altceva.Probabil e vorba de o neintelegere.

                        Comment


                        • Ar fi bine dacă ai scăpa numai cu bucşele de la bara stabilizatoare.
                          Baftă!

                          Comment


                          • Bucsele alea le schimbi degeba.Daca nu ai vazut ca sunt crapate sau efectiv lipsesc, degeaba le schimbi.Verifica pivotii si vezi pe ce parte bat.Un test simplu:pui doua lemne de circa 5cm inaltime ,dispuse la 50 cm unul fata de altul
                            treci cu masina peste ele cu viteza mica ,cu partea stanga ,respectiv cu partea dreapta.
                            Imposibil sa nu-ti dai seama pe care parte face zgomot.Eu asa am depistat pivotul.

                            ps:probabil ca unii o sa zica ca sunt nebun sau altfel.eu asa am aflat pe ce parte am o problema.
                            Last edited by margelatu; 5 July 2014, 21:31.
                            Welcome to the Club, We Have Jackets !

                            Comment


                            • o chestie de tinut minte
                              „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

                              Comment


                              • Deja acum stiu foarte bine zgomotul distinct al unui pivot dus, cum se manifesta un capat de bara si el kaput. Nu e o chestie destul de complicata.
                                Cel mai bine testati in viraj maxim, suprafata denivelata, rulaj incet, cu tr I.
                                Capatul de bara dus are o bataie, insa e mai mult o zdranganeala in comparatie cu pivotul bratului inferior (bascula). Daca dai roata jos, pui mana pe capatul de bara si incerci sa il rotesti, misti. Unul in buna regula nu va permite miscarea aceasta.
                                Zgomotul pivotului basculei este realmente urat, zici ca loveste cineva cu barosul in sasiu. E distinct.
                                Daca nu ai urechea formata in asemenea sunete, cel mai bine este sa suspenzi masina (toata puntea fata) si sa incerci sa misti, bascula dinspre fuzeta, ori dinspre bucsi. Sau lovituri scurte cu pumnul.
                                Daca incerci sa faci testul asta, fara a ridica ambele roti, bara de torsiune va presa bascule, nefiind la aceleasi cote (unghiuri) cele doua brate.
                                Caz concret patit la masina tatalui meu.
                                Stiind zgomotul, neputand fi altceva decat pivotul, am introdus levier in acel spatiu si atunci s-a observat jocul pivotului.
                                Cand am demontat bascula, am ramas uimit de cum se prezenta: pur si simplu flencanea, se misca in bataia vantului. Era un pivot presat, nu am vazut nici un semn de particularizare.
                                Acum s-a montat bascula "de origine" cu pivot Lemforder.
                                Asa cum au precizat colegi mai sus, bucsile barei stabilizatoare, mai rar produc acele zgomote, doar daca s-au stangulat, incat atinge fier de fier...Ori s-au rupt...
                                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google