Distanta aia e oarecum normala, se poate merge si intr-un service pentru confirmare.
Troncanit Pe Fata La Denivelari
Collapse
X
-
-
Aud si yo niste cloncaneli d-astea cand mai merg pe cate un drum cu denivelari..sincer aud si pe spate nu numai pe fata...ma gandeam sa ma duc la un mecanic sa se uite sub ea pe la bucse si bielete etc...dar daca e caseta aia de directie?..mentionez ca si yo am logan fara servo si mai zicea cineva ca la astea se intampla mai des...cam ce se face la caseta aia?se schimba,se repara,cat costa una noua...etc?sunetul e asa infundat...e greu de explicat ce naiba se intampla pe acolo pe jos...am intrebat posesori de logan si am auzit diferite variante:ba ca imi cloncane sculele din portbagaj(trusa med. triunghi...etc)/amortizoare uzate...cica e 80 lei unu nou...ma rog cre'ca pana la urma tot ma duc la un mecanic (particular nu la service) da mi-e frica de ce o sa-mi gaseasca acolo ca pe prafurile astea numai bani sa nu bagi in reparatii...si masina nu are decat 38 000 km..da de! la ce drumuri avem in tara asta ma mir ca a rezistat intreaga pana la acum
Comment
-
Originally posted by a.danut View Postla prima masina cu care am inceput topicul m-am dus la Doly pt ca acolo lucreaza cineva care a fost mecanic la Caremil si se pricepe, am urmarit tot ce face el si acum orice problema de inlocuit piese (amortizoare, bielete bucse, placute etc.) le fac eu pentr ca nu imi convine sa le dau mecanicilor bani doar sa-si spuna parerea. la prima masina am inlocuit pe rand tot ce se putea inlocui la recomandarea mecanicului, i-am dat o groaza de bani si tot nu s-a rezolvat. asa ca acum daca am vreo problema o rezolv eu. bineinteles la motor nu ma bag decat la schimbat uleiul si filtrele.
deci ca idee eu am 7 loganuri toate diesel si la 7 masini daca as plati un mecanic iti dai seama cat m-ar costa sa-mi schimbe toate chestiile. la caremil fac doar reviziile.
Am si euo intrebare: Cati km ai cu fiecare logan? Au avut vreo problema la motor, injectorare, pompa inalta, daca da ce problema si la cati km?
Comment
-
la cele 7 Loganuri diesel nu am schimbat absolut nimic la motor in afara de reviziile la fiecare 10000 km, si am asa: 1. 42.000km, 2. a mea din poza, 51.000km,3. 81.000km, 4. 85.000km, 5,6. 88.000km, 7. MCV 95.000km am schimbat 2 amortizoare ca s-au spart pt ca masinile merg doar pe drumuri de tara. acum am schimbat la cele care au ajuns la 80000km am schimbat bieletele antiruliu si bucse bara torsiune ca trancaneau, pe la 100.000 km o sa le schimb si bratele inferioare si pipele directie. amortizoarele cred ca mai merg inca vreo 30000 km.
Comment
-
salut
Revin cu noutati...am fost la RAR sa fac ITP'ul si masina a trecut proba de noxe,frane faruri...dar la "joc" s-a impotmolit...acel cloncanit de care ziceam mai devreme s-a vazut aici.. CAP BARA STANGA!! am fost la magazin (pe Dumbravei pt cine e din Pitesti) am cumparat piesa (60 lei originala Renault)(spre mirarea mea chiar scria pe ambalaj si avea si holograma)asa...am fost la service 10 min a durat si 15 lei manopera..m-am intors la ITP si l-am trecut...acu nu mai troncane...si bineinteles n-am dat spaga!!!!ca nu mai aveam nici un chior dupa mine!
Comment
-
Dupa un drum extrem de dur (aproximativ 100 km) am capatat un zgomot suspect pe undeva prin compartimentul motor la trecerea peste denivelari usoare. Nu-mi dau seama daca e pe stanga sau pe dreapta. Nu este un troncanit si pe suprafete accidentate nu apare. Suspectez scutul motor...daca nu e asta o sa iau la verificat ochiometric.
LE: Zgomotul este ca un plastic care se loveste..topaie pe ceva metalicLast edited by darksid3; 18 May 2009, 10:07.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostDupa un drum extrem de dur (aproximativ 100 km) am capatat un zgomot suspect pe undeva prin compartimentul motor la trecerea peste denivelari usoare. Nu-mi dau seama daca e pe stanga sau pe dreapta. Nu este un troncanit si pe suprafete accidentate nu apare. Suspectez scutul motor...daca nu e asta o sa iau la verificat ochiometric.
LE: Zgomotul este ca un plastic care se loveste..topaie pe ceva metalicThe future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
La Filtrul de aer mi s-au "Copt" cele doua "inele" de cauciuc care sunt indexate pe urechile de prindere ala filtrului - si cu toate ca suruburile erau stranse filtrul zdranganea linistit - am desfacut suruburile si am montat pe fiecare surub cate o rondela (shaiba) pentru a strange mai mult cauciucul (cam 1mm) si acum filtrul nu mai mishca.
La capota am inaltat tampoanele de sprijin tot cam cu 1 mm
Comment
-
@tutupiciu: Ok, dar tu vorbesti de o uzura in timp, cu care sunt perfect de acord. Rezolvarea in garantie e treaba service-ului. La darksid3 in schimb era ceva aparut dupa un drum mai aspru...The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
Nu te contrazic, dar pivotii sunt 2: inferior si de la capul de bara (superior, fuzeta e prinsa fix de telescop). Structura suspensiei e de asa maniera realizata, ca pivotul inferior moare greu, iar cel de la capul de bara, destul de greu. Mai repede poate muri rotula din capul de bara sau sa fie un joc in planetare (din cauza pierderilor de vaselina sau a stilului foarte agresiv de condus, care da jocuri in lagare). Ma opresc, deocamdata, deoarece nu stiu stilul si nici masina, ca istoric.The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
Comment