Aerisire Pompa Frana.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    pai asa nu ar curge si lichid daca pleaca direct din pompa...?
    I changed her oil , she changed my life
    sigpic

    Comment


    • #17
      Oriunde ai aerisi, oricum curge si lichid....asta e toata ideea: sa aerisesti pana la urma curge lichid pur fara bule de aer.
      Indiferent ca e la etrier, la pompa sau la cilindrii de frana, tot trebuie sa curga lichid.

      Comment


      • #18
        eu ma refeream nu curge lichid din pompa?
        I changed her oil , she changed my life
        sigpic

        Comment


        • #19
          Se desface olandezul putin numai in momentul in care se apasa pedala de frana in jos la podea. Adica in momentul in care se face presiune in circuit.
          Daca il desfaci aiurea mai rau faci.
          E nevoie de doua persoane. Unul face pedale si celalalt aeriseste.
          In momentul cand se desface surubul de aerisire sau olandezul de la pompa pedala trebuie sa fie apasat puternic in jos pentru a purja cu putere aerul din instalatie. Pedalele se fac cu cursa cat mai mare nu "iepureste".
          In momentul cand se purjeaza se pleaca apasand pedala din pozitia cea mai de sus a acesteia si se desface surubul (sau piulita) in momentul in care presiunea e cat mai mare.
          Prima data se aeriseste pompa apoi circuitul cel mai indepartat de pompa.
          Daca repartitorul este mecanic, pe spate se incarca portbagajul sau se blocheaza pozitia acestuia pe maxim deschis pentru a aerisi bine traseul din spate.
          Asa am invatat in practica si de la ceilalti mecanici mai batrani din service.
          Sper ca am putut ajuta cu ceva.
          Spor la treaba.

          Nivelul de lichid in pompa esti cu ochii pe el si completezi cand este necesar.
          Nu poti aerisi bine daca ai aer in pompa. Dupa cate vad in poze lichidul e sub minim si pompa sigur a tras aer. Lichidul trebuie sa fie aproape full.
          Last edited by lau; 30 January 2012, 18:17.

          Comment


          • #20
            azi am umblat si eu la frane , am facut un schimb de ulei prin metoda gravitationala . la ultima roata stanga fata am desfacut aerisitorul si a inceput sa curga lichid . am mai dat o tura la aerisitor ca desfacere si in citeva secunde a inceput sa curga lichid spumat cu bule de aer , strangeam putin si bulele dispareau . exista sansa ca prin desfacere mai mare sa traga aer pe linga aerisitor in etrier sau circuitul este plin de aer .

            Comment


            • #21
              Salut! Reinvii acest topic venind cu o constatare din service.. am schimbat lichidul de frana (acum ceva vreme) iar mecanicul (service mare..nu dau nume ) pur si simplu a aspirat lichidul din vas apoi a scos vasul de pe pompa. A curatat vasul (spalat interios+exterior) apoi l-a montat la loc si a completat cu lichid, aerisirea facand-o gravitational. Masina franeaza bine dar a ramas nedumerirea ca daca in momentul scoaterii vasului nu a patruns aer in pompa, aer ce nu a fost eliminat pe la aerisitoare.

              Comment


              • #22
                Stiu ei ce fac, stai linistit. A aspirat doar lichidul din vas, nu si din pompa; aceasta nu a ramas nici un moment fara lichid, ca sa intre aer.
                Asta e procedura de inlocuire a lichidului de frana in majoritatea reprezentantelor si nu e nevoie de aerisire; eu am mai bine de 2 ani de cand l-am inlocuit, prin aceasta metoda si nu ma plang de frane.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google