If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
La Preference-ul meu nu reusesc sa gasesc aerisitorul pompei de frana, stiu ca dupa aerisirea de la roti urmeaza aerisirea pompei.
Cum pot face acest lucru daca pompa nu are aerisitor? Multumesc.
la vechile dacii avea un aerisitor pe pompa de frana dar acesta il foloseai doar daca ramaneai fara lichid in pompa si trebuia aerisita pompa ca nu iti baga presiune in cilindri roti asa ca daca nu ai ramas fara lichid in pompa nu vad de ce ai face aerisirea acolo si chiar daca ai ramane si nu are aerisitor la pompa inseamna ca acesta isi face automat aerisirea facand pedale.
cum sa faca aerisirea dand la pedala? daca aerul a intrat in cilindrul de frana, pe unde iese, daca nu exista aerisitor? parca e circuit inchis, ermetic.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
da seba eu m-am referit la pompa de logan care a spus ca nu are aerisitor si cred ca daca ai avea aer in instalatie ar trebui sa aiba erisitoare la etriere nu ,eu am shimbat placutele dar nu m-am uitat daca are aerisitoare dar mai mult ca sigur trebuie sa existe la etriere.
V-am intrebat pentru ca la fosta masina, o dacia supernova, am fost nevoit sa schimb o conducta de frana care pleca din pompa pana-n repartitorul de la puntea spate. Dupa schimbare am aerisit la roti de 100 ori, dar numai nu aveam frane calumea. Aerisitorul de la pompa era intr-o pozitie incomoda si nu mi s-a parut important sa aerisesc si acolo. Dar in disperare am taiat o cheie in jumatate ca sa pot ajunge la el, am aerisit si gata, am avut din nou frane ca pana atunci, la calcarea pedalei dadeam cu capul de parbriz. Multumesc pentru raspunsuri, daca mai sunt si alte pareri, nu ezitati sa le scrieti
pai din pozele alea nu exista. deci se face aerisirea ca la vechea 1300, dand la pedala si lasand sa iasa aerul de la epuratorul de pe etrieri, respectiv de la cilindrii de frana de pe puntea spate.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
nu am idee unde se afla aerisitoru la pompa de frana
sal am si io o probl am o dacia super nova si n am frane bune pe ea.am vazut postul u in care se referea la pozitionarea aerisitorului la pompa de frana.eu am schimbat tot ceea ce tine de frane la dacia mea in afara de pompa si nu as vrea sa cumpar alta daca as putea sa o fac eu sa functioneze.imi explici si mie unde e aerisitoru ala pe pompa.ms mult
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment