Discuri De Frana Ovalizate.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu-mi explic cum poate "ovaliza" placuta discul, poate doar sa-l uzeze mai repde decat alta, ca doar nu ai placute de un fel pe o parte si de un alt fel pe partea ailalta a etrierului.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #32
      prin simplul fapt ca sunt mai dure, incing discul
      exemplu real, concret : fdb845 puse pe discuri pline ferodo, din 5 cazuri toate 5 s-au ovalizat, oare toti suntem atat de prosti incat sa nu stim sa franam ? 3 din exemple suntem pe forum printre care si melcu
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #33
        Salut baieti ! Am schimbat anul trecut discurile de frana la loganul meu si am pus discuri de origine , tot pline(neventilate) ! Cred ca s-au ovalizat dar nu vibreaza foarte rau volanul doar la viteze de peste 100 km/h !
        Dar mentionez ca nu se intapla mereu...de aceea cres ca uneori mi se pare sau ar putea fi de la jante! Cand le.am schimbat , butucul a fost curatat foarte bine si nu se pune problema asta !

        As vrea sa le compar bataia cu un ceas comparator dar nu stiu CE VALORI SUNT ACCEPTATE MAXIM , pt ca ele oricum au o mica bataie din ce am inteles!

        Comment


        • #34
          Dupa cum vezi, bataia maxima este de 0.07 - ambele tipuri de discuri


          Mai jos, ai toate caracteristicile care iti trebuie la frana fata si frana spate


          Cel mai important imi pare sfatul de la subsol, mai exact ca discurile nu se rectifica ci se schimba !
          Attached Files

          Comment


          • #35
            Discuri ovalizate? Ha..nu credeam să aud de aşa ceva la Renault ) Asta mi s-a întâmplat la prima mea maşină, Dacia Nova, acum x ani. Asta se întâmplă numai datorită calităţii metalului (fontei) din care sunt făcute..Din câte ştiu la aceste piese se aplică un tratament termic special..în fabrică..Dacă se ovalizează înseamnă că acel tratament nu a fost făcut cum trebuie sau nu a fost făcut deloc..ori mai poate fi cauza -compoziţia chimică a fontei necorespunzătoare..Eu pe ale mele le rectificam la strung dar se ovalizau din nou..Totuşi..nu pot să cred că la Renault se întâmplă aşa ceva..Poate tipu a vrut să scape mai ieftin şi a cumpărat ceva făcute pe la vreo "fierărie de cartier", nu originale..sau mă rog ..de firmă cunoscută

            Comment


            • #36
              Cum ziceam....am masurat discurile cu um ceas comparator si bataia este de 0.02 , maxim 0.03 ! Iar bataia tolerata cea mai mare este de 0.07 !

              Deci discurile nu au nimic....de la ce sa fie oare....cred xa de la jante ca si jantele astea de aliaj pe care le am , cand merg cu diferite viteze 90,100, 120, 130, 140 ,in anumite momete trepideaza volanul....dar in anumite momente nu are nicio trepidatie...chestia asta nu o inteleg! Nu cred ca niste pietricele intre cauciucuri fac asa mult diferenta....o sa fac o verificare la jante( daca sunt drepte) , ca de echilibrat le.am echilibrat si sunt 0.0 !

              E ciudat ca si anvelopele sunt noi, pe fata au 2 ani si pe spate au 3 ani....toate 4 sunt la fel ! Taurus 185/65/15.

              Comment


              • #37
                Păi dacă nu-s discurile atunci sigur sunt jantele. Dacă începe să-ţi vibreze volanul la viteze de peste 100 km /h sigur sunt jantele. Am uitat să te întreb dacă volanul vibra numai când pui frână, atunci erau discurile..dar în caz ca nu atunci sunt jantele..Am păţit-o şi eu la Loganul vechi (jenţi de oţel), se îndreaptă pe un strung special pe care îl au ăştia mai dotaţi de la service roţi. La alea de aliaj nu ştiu cum stă treaba, dacă se pot îndrepta..

                Comment


                • #38
                  daca ai zis taurus de 3 ani ai zis tot.
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Luciano2 View Post
                    Păi dacă nu-s discurile atunci sigur sunt jantele. Dacă începe să-ţi vibreze volanul la viteze de peste 100 km /h sigur sunt jantele. Am uitat să te întreb dacă volanul vibra numai când pui frână, atunci erau discurile..dar în caz ca nu atunci sunt jantele..Am păţit-o şi eu la Loganul vechi (jenţi de oţel), se îndreaptă pe un strung special pe care îl au ăştia mai dotaţi de la service roţi. La alea de aliaj nu ştiu cum stă treaba, dacă se pot îndrepta..

                    Volanul dupa 100 km/h are momente cand trepideaza si cand mu trepideaza....nu stiu de ce... s.ar putea sa fie jantele....o sa merg sa le indrept la un servis specializa....

                    Si discurile nu au nimic . Adica eu cred ca trepideaza la franare doar cand intra si rotile in dezechilibru, ca nu face tot timpul...

                    Problema mare cu jantele de aliaj...am mai vorbit cu un prieten si a zis si el ca de la an la an le indreapta! Si jantele mele sunt Artec ,nu sunt cine stie ce chinezarii , adca sa nu se inteleaga altceva

                    Originally posted by Costi-bc View Post
                    daca ai zis taurus de 3 ani ai zis tot.
                    Nu inteleg ,care e treaba cu anvelopele Taurus! Decat sa iau amvelope la mana a 3 a mai bine cumpar ceva nou si mai tin mai bine de 3-4 ani !

                    Mai ales ca anvelopele (doar 2) au fost puse pe jante de otel pe fata si nu aveau nici un fel de problema!
                    Last edited by Al3x4nd7u; 19 June 2017, 09:24. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #40
                      Imprumuta niste roti echilibrate de la altcineva cu Logan si vezi daca mai face.
                      Decat luai jante de aliaj, mai bine luai niste gume de calitate, nu neaparat premium, exista si Hankook, Falken, Kumho...
                      Ce conteaza ca ai luat noi, daca erau pocnitori?
                      Dar nah, daca te preocupa mai mult estetica decat functionalitatea, rezultatul poate fi nedorit, franele si gumele bune salveaza vieti.
                      Last edited by mr.K; 19 June 2017, 10:17.

                      Comment


                      • #41
                        Dacă găseşti un service roţi cu meseriaşi buni îti spun ei de unde e problema..adică jante sau cauciucuri... după ce le verifica

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google