s-a mai intamplat cuiva?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    nu e de la mufa..acum nu mai porneste rc nici cand pun contactul

    Comment


    • #17
      du-te cu el la service chiar nu stiu ce mai are ,s-ar putea sa fie si sursa de curent din el
      "cromul este placerea mea"
      "cui nu-i place , valea"

      Comment


      • #18
        Originally posted by BOGDAN1709
        nu e de la mufa..acum nu mai porneste rc nici cand pun contactul
        De la mufa e sigur, e stricata mufa sau e cablajul taiat pe undeva. Inlocuieste mufa daca nu vrei sa te duci in service si vezi daca mai face.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #19
          Ma bag si eu in conversatie... cum se scoate RC-u? am primul model, nu asta de la blaupunkt sau ce pun ei acu.... e cumva si usor de furat?

          Mersi
          Don't touch! Never ever steal
          Unless you're in for the kill

          Comment


          • #20
            Originally posted by BOGDAN1709
            nu e de la mufa..acum nu mai porneste rc nici cand pun contactul
            nu i-ai dat de cap la rc ?
            "cromul este placerea mea"
            "cui nu-i place , valea"

            Comment


            • #21
              Originally posted by golanu
              cum se scoate RC-u? am primul model, nu asta de la blaupunkt sau ce pun ei acu.... e cumva si usor de furat?
              Philipsul se scoate cu doua sarme speciale, care nu se gasesc de cumparat.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #22
                Domnilor intentionez sa imi iau un Logan Kiss FM cu motorizare DCI 85 CP, pana aici toate bune si frumoase, m-am documentat si pot sa spun ca in suma de 10.000 ed eu nu prea ai ce sa iti iei altceva si nou si cu atatea accesorii de echipare.
                Astazi am discutat cu un taximetrist care mi-a spus ca la ei la firma deja sunt 2 cazuri de Loganuri carora la 20.000 km li s-au rupt injectoarele, sincer sa fiu m-a pus pe ganduri si mi se pare scandalos sa intampini o astfel de problema la un diesel cu un numar atat de mic la km. Poate o sa veniti si o sa spuneti ca fiind taximetristi alimentau cu motorina proasta cumparata de la te miri cine, insa eu zic ca si daca luau de la locomotive motorina care se stie ca este mai "uscata" si tot nu aveau voie sa aiba astfel de probleme.
                Am inteles ca din considerente de economie Loganul are injectoare Delphi in dauna celor Bosch si ca astfel de probleme au mai fost si la Ford Focus, mai mult de atat probabil erau cele de 70 CP, motoare care le aveti destui pe aici, asadar poate sa ma lamuresca si pe mine cineva daca are rost sa ma ingrijorez sau nu?

                Comment


                • #23
                  the_kid, chiar nu cred ca ar trebui sa-si faci probleme prea mari. Eu am cu un dci deja 50.000 si merge brici. Cred ca depinde de ce motorina ii bagi, cum ii dai talpa, cum il ingrijesti si chiar de cum AI NOROC

                  eu sunt multumit si tocmai de aceea mi-am comandat alta, noua, cu acelasi motor renault (mai multi CP)

                  Comment


                  • #24
                    help fratilor vreau sa imi scot masina de la service cine stie pe cineva de la omniasig ?

                    Comment


                    • #25
                      muta postu la discuti banateni
                      sigpic

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google