Nu trage nici batuta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu trage nici batuta

    Ajutati-ma si pe mine.Am un logan MPI 1.4 si nu are sprint deloc
    Nu vorbesc prostii il compar cu masina de servici tot logan 1,4 dar fara clima care trage de te baga in scaun.
    Mentionez ca nu ma iau dupa simtul fundului in scaun am testat cele 2 masini

  • #2
    Vezi aici alt caz dar cu 2 Logane diesel.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Nu mai merge cu ea la consum.Ia-o la un drum mai lung,si mergi 10-15 km in 5000-5500 de ture.Dupa aceea ai sa zici ca nu mai e masina ta.Asa am facut eu la un prieten,si se declara foarte multumit.
      am uitat ...cu treapta inferioara,ca altfef zbori.De preferat tr.3,maxim 4.
      Last edited by Vicol Gabriel; 17 February 2009, 21:59. Reason: am omis ceva

      Comment


      • #4
        Uite o sa incerc..daca nu-i sar draq supapele...sau pistoanele prin capota ...cei drept cea de servici baga sprinturi pana se taie alimentarea la 6000 ture
        Stie cineva pana la cat e safe sa urci turatia?

        Comment


        • #5
          poi si atunci ce mai vrei?
          incearca faza aia cu deconectatul bateriei si dupaia calcaie
          MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

          Comment


          • #6
            Pina la 6000 ca e limitata electronic...altfel ar sari de 7000.Iti spun sigur ca nu-i nici o problema...numai sa ai rodajul facut(macar 5000 km)altfel nu garantez.

            Comment


            • #7
              si asa garantezi?

              Comment


              • #8
                Scuzati-mi reticenta sunt sofer format pe Dacie old style cu care am fost o data la mare cu 140km/h si motorul era tot plin de sange(ulei)

                Comment


                • #9
                  Nu are nici o legatura motorul de berlina cu motorul actual de pe Logan.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #10
                    Atunci mergi cu ea tot ca pina acum,si nu te mai plinge.Motoarele Renault sunt motoare de turatie.Apar mai multe probleme la ele daca mergi subturat.S-a discutat mult pe forum despre acest subiect.Am un prieten,care acuza faptul ca nu-i mai porneste masina la prima cheie,ci la a2-a,a 3-a.In urma unei alergaturi cum am spus mai inainte,problema a disparut.Tu faci ce crezi...eu iti spun duar ce as face...si chiar am facut eu - la altii si chiar la mine(am dus dci-ul in 4700-4800 in tr a4-a)si am simtit duar inbunatatiri in comportamentul masinilor.

                    Comment


                    • #11
                      Am patit si eu ceva asemanator, nu mai tragea saraca deloc, tot model 1.4. Cum am schimbat filtrul de aer s-a schimbat si masina!

                      Comment


                      • #12
                        Si a mea era invata lenesa cand am cumparat-o(second) si a avut parte de tratament vreo cateva zile in ture,nu vedea sub 4000 si acum e ok,trage cum trebuie,la inceput nu vroia sa mearga peste 120 :|
                        1 point 6 litre 8 vsigpic

                        Comment


                        • #13
                          Masina de servici e muncita,e turata,motorul e foarte elastic,suporta schimbari.Cand mergi cu ea la consum si d-abia daca schimbi peste 3000 de ture,devine lenesa puturoasa,dar daca o biciuesti un pic acolo,ia sa vezi caii aia ce galagie fac.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            skynet : ia-o la talpi si o sa fie sprintena si a ta.
                            Nu-ti fie mila s-o duci in 5000-5500 rpm.
                            Asa m-am carat si eu cu Loganu unui prieten (1.4) fata de a mea era clar mai lenes, se ''intindea'' la drum, dar lenes pe acceleratie. Dupa vreo 20 km de forja, a inceput sa fie mai sprinten (ECU s-a adaptat imediat la un condus mai sportiv).

                            Comment


                            • #15
                              Masinile in general e bine sa fie alergate fie ele diesel sau benzina asta cu conditia de a avea rodajul facut si de a fi motorul incalzit la temperatura optima de functionare.

                              Si eu la inceput primii sa zicem 10 000km am mers cu ea mai incet la turatii mai mici si dupa ai si mie mi s-a parut lenesa dar dupa ce am inceput sa o alerg a mers super.

                              Acum ca este frig afara si nu se incalzeste foarte bine pentru ca nici nu am drumuri lungi a inceput sa fie mai puturoasa dar vine acum caldura se incinge bine si sa vezi talpi ce o sa vada de la mine.
                              sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google