If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ajutati-ma si pe mine.Am un logan MPI 1.4 si nu are sprint deloc
Nu vorbesc prostii il compar cu masina de servici tot logan 1,4 dar fara clima care trage de te baga in scaun.
Mentionez ca nu ma iau dupa simtul fundului in scaun am testat cele 2 masini
Nu mai merge cu ea la consum.Ia-o la un drum mai lung,si mergi 10-15 km in 5000-5500 de ture.Dupa aceea ai sa zici ca nu mai e masina ta.Asa am facut eu la un prieten,si se declara foarte multumit.
am uitat ...cu treapta inferioara,ca altfef zbori.De preferat tr.3,maxim 4.
Last edited by Vicol Gabriel; 17 February 2009, 21:59.
Reason: am omis ceva
Uite o sa incerc..daca nu-i sar draq supapele...sau pistoanele prin capota ...cei drept cea de servici baga sprinturi pana se taie alimentarea la 6000 ture
Stie cineva pana la cat e safe sa urci turatia?
Pina la 6000 ca e limitata electronic...altfel ar sari de 7000.Iti spun sigur ca nu-i nici o problema...numai sa ai rodajul facut(macar 5000 km)altfel nu garantez.
Atunci mergi cu ea tot ca pina acum,si nu te mai plinge.Motoarele Renault sunt motoare de turatie.Apar mai multe probleme la ele daca mergi subturat.S-a discutat mult pe forum despre acest subiect.Am un prieten,care acuza faptul ca nu-i mai porneste masina la prima cheie,ci la a2-a,a 3-a.In urma unei alergaturi cum am spus mai inainte,problema a disparut.Tu faci ce crezi...eu iti spun duar ce as face...si chiar am facut eu - la altii si chiar la mine(am dus dci-ul in 4700-4800 in tr a4-a)si am simtit duar inbunatatiri in comportamentul masinilor.
Si a mea era invata lenesa cand am cumparat-o(second) si a avut parte de tratament vreo cateva zile in ture,nu vedea sub 4000 si acum e ok,trage cum trebuie,la inceput nu vroia sa mearga peste 120 :|
Masina de servici e muncita,e turata,motorul e foarte elastic,suporta schimbari.Cand mergi cu ea la consum si d-abia daca schimbi peste 3000 de ture,devine lenesa puturoasa,dar daca o biciuesti un pic acolo,ia sa vezi caii aia ce galagie fac.
skynet : ia-o la talpi si o sa fie sprintena si a ta.
Nu-ti fie mila s-o duci in 5000-5500 rpm.
Asa m-am carat si eu cu Loganu unui prieten (1.4) fata de a mea era clar mai lenes, se ''intindea'' la drum, dar lenes pe acceleratie. Dupa vreo 20 km de forja, a inceput sa fie mai sprinten (ECU s-a adaptat imediat la un condus mai sportiv).
Masinile in general e bine sa fie alergate fie ele diesel sau benzina asta cu conditia de a avea rodajul facut si de a fi motorul incalzit la temperatura optima de functionare.
Si eu la inceput primii sa zicem 10 000km am mers cu ea mai incet la turatii mai mici si dupa ai si mie mi s-a parut lenesa dar dupa ce am inceput sa o alerg a mers super.
Acum ca este frig afara si nu se incalzeste foarte bine pentru ca nici nu am drumuri lungi a inceput sa fie mai puturoasa dar vine acum caldura se incinge bine si sa vezi talpi ce o sa vada de la mine.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment