Nu trage nici batuta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    iti dau dreptate .. ajunge si un diesel de 70cp + chip
    Its just a car ...

    Comment


    • #47
      Originally posted by irinel View Post
      A mea este cu Ac si sa stii ca merge de zbarnaie . Plus de asta am facut remapare si este mai tafnoasa . Iar acum nici AC nu il mai simte la pornire . Tacaitul ala care il facea nu il mai face . Duce mai bine acum tot ce are pe ea . Deci ...
      Remapare? Adica?... Intreb deoarece am o problema cu AC-ul si cu zgomotul la relanti...

      Comment


      • #48
        Oricum doresc sa multumesc pe aceasta celui care a pus informatia cu scosul bornei si dupa forja putina,am testat-o mai indelung in aceasta seara si pur si simplu masina urca mult mai rapid in turatie,parca e cu totul alta,inainte ma facea la demaraj si un trabant in marchariere,acum pare alta masina

        Comment


        • #49
          @irinel: te rog sa-mi explici detaliat ce si cum se intampla la cuplarea a/c, ca sa inteleg si eu cum o resoftare in ecu injectie schimba functionarea unui ambreiaj electromagnetic cu craboti...
          @ ceilalti cu probleme de zgomot a/c si ralanti: nu va asteptati sa dispara dupa remapare...eventual sa se diminueze un pic sau dimpotriva, sa se accentueze un pic zgomotul la ralanti.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #50
            poate ma lamureste si pe mine cineva...
            de cand mama dracu' un calculator de injectie site sa faca minuni de astea si sa tina minte parametrii de functionare ca sa se adapteze la stilul soferului?
            povestile astea sa le spuneti cand vine vorba de masini cu automate sau secventiale, unde intr-adevar sunt monitorizate o gramada de chestii ca sa raspunda in functie de sofer, daca e maniac la volan sau pensionar....cum explicati atunci ca merg 200 de km in afara bucurestiului, mai 3000 rpm, mai 5000 rpm si trage de mananca asfalt?
            intru in bucuresti si dupa 3-4 km zici ca are gaz de lampa in rezervor...??? te rogi de ea sa ajunga intr-a doua la 5000???
            basme de astea cu ecu face, ecu drege....

            Comment


            • #51
              in sfarsit o parere obiectiva
              ca am citit basme destul!!! inteleg chestia cu "puiu' de cioara" si loganu ...desteapta masina...dar totusi...
              Last edited by SSO; 23 February 2009, 13:08.
              http://forum-lines.ru/rez/ab95552.gif
              жалюзи плиссе

              Comment


              • #52
                Tocmai despre atenuare vorbeam in ce priveste AC dar ati inteles ce ati vrut voi . Nu se mai simte cum cupleaza din greu asta ziceam nu ca are legatura cu ambreiaujul..
                1.2 TSI

                Comment


                • #53
                  deci sa inteleg ca daca dau borna jos si o pun la loc castig vreo 2 -3 cai? )
                  si daca o dau jos de mai multe ori castig si mai multi.,.......hahaha

                  Comment


                  • #54
                    @ irinel...
                    omul se referea la ambreiajul compresorului...ouuuupsss...nu ti-a spus nimeni ca ai asa ceva...?
                    vezi ce scrie acolo?
                    ambreiaj electromagnetic...daca nu stii nu te mai baga

                    Comment


                    • #55
                      @skd_ozenel: Ca sa nu zici ca vorbim prostii, intreaba si tu cativa dacoteci cum sta treaba cu parametrii dinamici.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #56
                        @skd_ozenel: documenteaza-te pe google despre ecu-urile de injectie, in speta siemens sirius 31/32. am mai explicat nu o data cum se face adaptarea. cutia de viteze secventiala sau automata are de-a face cu ecu de injectie cat prefectura cu coada vacii. cutiile alea au ecu lor propriu...si ala nu se adapteaza, tot ecu injectie o face si tot dupa hartile de injectie, din care-si da seama de sarcina si de stilul soferului. in fine, vorba lui andrei, intreaba la un service...daca vor sti sa-ti spuna ce parametrii se scriu in procesor, ce se scrie in flash si ce in serial eprom, ce in memoria ram a ecu-ului, cum se "degradeaza" o harta de injectie agresiva cu un stil de mers am-boulea (in anumite limite, evident, dar se degradeaza) si atunci mai vorbim. pana atunci, unii preferam sa spunem "basme"...apropo, n-a zis nimeni ca motorul nu mai prinde turatia maxima sau ca in loc de 100 de cai va avea 90, tot aia vor fi, doar ca se dispune altfel de ei. ia mergi tu 200km in bucuresti, "lejereanu" si apoi incearca sa-i dai in gura. o sa observi ca de-abia dupa 20km isi revine la cum era inainte de a incepe "cura" de mers economic. asteptam sa ne lamuresti de ce nu functioneaza ecu injectie cu logica fuzzy...
                        Last edited by Seba; 23 February 2009, 20:06.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #57
                          @ andrei , @ seba
                          Aveti dreptate... mea culpa, injectia se adapteaza la stiul de condus.
                          Mi-e rusine de mine.
                          seba - este o legatura intre ECU injectie si CVA. adevarat ca CVA are calculatorul ei, dar primeste o gramada de comenzi si informatii de la injectie si in acelasi timp si pe langa asta acolo chiar se modifica parametrii la fiecare luare de contact. Ai bagat cheia si ai dat cu piciorul in gaz ca nesimtitul, atunci injectia da maxim ce poate sa dea si CVA schimba treptele dupa alte harti si modifica si timpii pe care ii petrece intre trepte.
                          si asta nu are legatura doar cu senzorul de pedala (kick-down-ul)

                          imi pun cenusa in cap si ma trag prin pene cu smoala.

                          Comment


                          • #58

                            la cva sunt 2-3 moduri de lucru presetate, pe cand la ecu injectie modul de lucru e adaptiv.
                            nu tre sa-ti pui cenusa in cap, ca atunci ar trebui si eu; nu de alta, dal la inceput, pana sa ma documentez, aveam aceeasi parere ca si tine. asa ca relax...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #59
                              si CVT-ul?
                              ;)

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by skd_ozenel View Post
                                @ irinel...
                                omul se referea la ambreiajul compresorului...ouuuupsss...nu ti-a spus nimeni ca ai asa ceva...?
                                vezi ce scrie acolo?
                                ambreiaj electromagnetic...daca nu stii nu te mai baga
                                Of man ... De asta cititi voi forumul sa va bagati in discutiile altora fara sa stiti ce vorbesc ... Stiu prea bine ce spuneam ...Oricum eu ma refeream la faptul ca in momentul cuplarii AC-ului , acum cu 7 cai in plus se simte altfel. Probabil ca duce mai bine ce are pe el motorul in plus fata de cele fara AC ...
                                Sper ca acum am dat o explicatie pe intelesul tuturor.
                                1.2 TSI

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google