off-topic: Sa-i schimbe cateva zile si ovazul, sa-i dea din ala de 98-100! Pe langa forje! Succes!
Nu trage nici batuta
Collapse
X
-
nu e prea logic ca ECU sa fie setat din fabrica pentru un condus mai sportiv pentru ca nu toata lumea are acest stil de condus.
cu "laureatul" anterior (tot de 1.4) ma purtam ca si cu o fata mare, schimbam treptele la cel mult 2800 rpm, si era economica dar lenesa; in schimb, cu "kiss'-ul, am intors foaia: nu exagerez, dar am fost intrebat daca este de 1.6. trage mult mai bine si consumul este doar cu idee mai mare. se adevereste vorba ca masina iti merge asa cum o inveti.
cum au spus si alti colegi: putina forja si se rezolva.
dar nu te astepta ca asta sa se intample instantaneu...trebuie sa insisti un pic.Last edited by moses; 18 February 2009, 23:17.a good plan today is better than a perfect plan tomorrow
Comment
-
Originally posted by skynetmhmh View PostDar de ce s-ar adapta ECU asta si nu ar fi lasat din fabrica setat intr-un anume fel? Care este logica constructiei lui in asa fel incat sa se adapteze?pt o anume perioada de timp, ecu compara anumite valori date de senzori cu ce scrie in setarile de fabrica. in timp, el incepe tot mai des sa foloseasca acele valori pt injectie care nu produc detonatii, cu consum minim, etc. asta depinde mult si de sofer, care daca merge sporrtiv, nu lasa ecu sa "invete" sa reduca consumul. de aia o masina cu care s-a mers "batraneste" in primii 20km de "forja" pare moarta, dupa care isi da drumul, adica dupa un timp soferul cere maximul de performanta, ceea ce poate da motorul cu setarile de fabrica si atunci masina merge la parametrii maximi.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
intrebare? de cei de la dacia afiseaza consumuri mici la parametri optimi cum ar fi si regimuri de turatie normale..pana in 3000, daca voi spuneti ca ECU e setat din fabrica sa consume mai mult? vorbiti de turatii peste 5000...
Comment
-
ecu e setat sa consume putin si se chinuie sa invete stilul soferului, ca sa consume si mai putin. bineanteles, toate reglajele in limitele in care saracirea amestecului si modificarea avansului nu dauneaza motorului. pfff...nu am vazut curba de consum specific la motorul de logan 8v, decat o data si nu o mai gasesc niciunde; ce mi-a ramas in minte e ca seamana al dracului de bine cu cea de la motorul de dacia 1300, adica ai un minim de consum specific la 2200-2400rpm si inca unul pe la 4000-4200rpm. asta nu inseamna ca acolo motorul consuma cel mai putin, ci ca acolo produce maxim de cai raportat la benzina consumata, are randamentul cel mai bun. daca va uitati la vitezometru, in tr5 la 2500rpm aveti cam 90-95km/h, nu? acolo consuma cel mai ok masina fara sa mearga subturata. si nici nu se taraie pe drumDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by moses View Postse adevereste vorba ca masina iti merge asa cum o inveti.
Comment
-
daca sunt puturoase sa stiti ca e de la mers incet si subturat. daca mergi cu ea in forta asa o sa se comporte si ea ... cei dai asta iti da ... asa ca schimbati vitezele mai sus de 2500rpm...si lasati benzina ca nu arte legatura ..
daca vreti un cal doi in plus remapare si o sa mearga mai uns...1.2 TSI
Comment
-
Originally posted by andrei View PostSe adevereste in mintea ta poate, in realitate nu are nici o viabilitate afirmatia ta.
Fara sa supar pe nimeni, dupa toate loganurile de 1.4 cu care am mers si pe care le-am condus, imi sustin in continuare parerea, fara sa afirm deloc ceva de genul "al meu e cel mai tare".a good plan today is better than a perfect plan tomorrow
Comment
-
Daca mai ai ocazia sa mergi cu masinile alea, scoate bornele bateriei pentru 10 minute la ambele masini si incearca dupa.
Comment
-
cat invata, cat nu invata ECU nu stiu. eu cred (poate gresesc) ca daca mergi subturat mai mult timp cu masina se depune pe galeriile de admisie ceva funingine neagra (un strat foarte fin), am vazut la al meu cand am luat jos corpul clapeta. La fel pe evacuare, se imbacsesc sitele din catalizator, pe dizel e si mai rau ca se imbacseste turbina. La fel se depune ceva calamina pe bujii, injectoare. Deci... sunt multe modificari "fizice" in motor, nu doar "electronice" de la ECU.Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.
Comment
Comment