Mici Zgomote In Urma Remaparii

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mici Zgomote In Urma Remaparii

    Stiu ca s-a mai discutat problema acelor paraituri metalice care apar in urma remaparii si ca trebuie pusa benzina de la 98 in sus, numai ca as vrea sa intreb daca pun filtru sport si apoi pun benzina 95 care are cifra octanica mai mica, datorita debitului de aer marit voi avea o ardere mai buna si cu benzina 95,astfel disparand si acele zgomote?

    Inca ceva, cand am motorul rece pana sa fac 2 liniute la apa, nu am probleme cu acele zgomote metalice,pot sa o forjez blana, nu se aude nimic, dar dupa cateva minute cand se incalzeste si apas pedala de acelaratie mai tare apar zgomotele, daca o accelerez mai batraneste nui problema, care e explicatia? (numai cu CO 95)

    Astept raspunsul vostru
    Last edited by florian; 20 February 2009, 15:47.

  • #2
    unde gasesti tu benzina de 95 cu cifra octanica mai mare? nici de 98 nu gasesti. nicaieri nu am vazut 2 pompe una langa alta sa aibe cifre octanice diferite, si nici n-am auzit asa ceva.
    Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

    Comment


    • #3
      Floriane, poti sa fi un pic mai explicit , adica cum "paraituri metalice"?
      Putem vorbi si pe PM, sau daca vi la intalnire Duminica , vorbim acolo, ok?
      , sunt cu ochii pe voi !
      :thumbsup:

      Comment


      • #4
        @alindrgn am corectat era un detaliu, in sensul ca CO95 mai mic fata de CO98 sa zicem. Oricum benzina de 95 de pe piata nu are CO de 95 are mai putin si deasemeni valabil si pentru celelalte categorii.

        @FLORYN eu am mai venit pe la intalniri, cei drept de 3-4 ori, poate ne stim.
        Problema este mai veche, de cand am remapato, chestia e ca prin remapare din cate stiu iti mareste avansul si benzina cu CO mai mic numai are timp sa arda cum trebuie si astfel apar acele zgomote metalice, de asta am si intrebat daca prin montarea unui filtru sport rezolv problema, ca nu bag mereu benzina cu CO 98-99 sau 100.
        Last edited by florian; 20 February 2009, 15:53.

        Comment


        • #5
          @alin: lasa mistoul. Mai bine te-ai documenta, inainte sa faci afirmatii gratuite.
          Unde ai facut remaparea?

          Comment


          • #6
            Remaparea am facut-o la userul @Leon TDI, sper sa nu se supere ca i-am postat identitatea de pe forum, ca de altfel omul e de treaba. Stiu ca am intrebat atunci cine face mapele, am retinut ceva de "Turbo..." si numai stiu cum.

            Comment


            • #7
              Pai tu spui "paraituri metalice", si sincer ma gandesc sa nu fie acele zgomote facute de galeria de evacuare atunci cand se incinge (dilata). Deasta te intrebam , cam care-i treaba cu ele. De unde vin, ca zona , se aud tare ?
              , sunt cu ochii pe voi !
              :thumbsup:

              Comment


              • #8
                Nu se aud tare, daca am muzica data mai tare nu aud nimic, iar de auzit se aud din spate, ca si cum ar iesi pe toba de esapament, ori chiar pe acolo se aud.

                Comment


                • #9
                  fratelo scuza ma ca ma bag si eu in seama si sper sa nu te superi dar zgomotul ala metalic este intre scaun si volan
                  si on topic:este de la toba este normal cand ii dai ture.....stima
                  Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                  Comment


                  • #10
                    @razvanypo imi pare rau sa-ti zic ca nu ai fost atent la ce am scris mai sus, daca alimentez cu benzina CO98 sau 99 nu am treaba cu acele zgomote, ce treaba are scaunul cu volanul? Iar de la turatii mari nu este, atunci nici numai fac diferenta daca se aud s-au nu, zgomotele apar numai cand bag piciorul mai agresiv in pedala de acceleratie in timpul asta motorul fiind turat sub 2500Rpm.
                    Last edited by florian; 20 February 2009, 16:30.

                    Comment


                    • #11
                      ai preaprinderi, adica benzina ia foc inainte sa intre in cilindru. E de la avansul schimbat in urma remaparii.Cu o benzina cu cifra octanica mai mare aceste preaprinderi nu mai au loc deoarece are indicele antidetonatie mai mare, deci arde mai controlat
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by florian View Post
                        @razvanypo imi pare rau sa-ti zic ca nu ai fost atent la ce am scris mai sus, daca alimentez cu benzina CO98 sau 99 nu am treaba cu acele zgomote, ce treaba are scaunul cu volanul? Iar de la turatii mari nu este, atunci nici numai fac diferenta daca se aud s-au nu, zgomotele apar numai cand bag piciorul mai agresiv in pedala de acceleratie in timpul asta motorul fiind turat sub 2500Rpm.
                        nu are treaba scaunul si volanul ) ci cel din mijloc are )
                        pai daca ai zis ca daca bagi benzina 98 sau 99 si nu mai face zgomote atunci baga i numai benzina asta si gata
                        Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                        Comment


                        • #13
                          Asta ziceam si eu @darksid3, acuma revin la prima intrebare din topic, daca pun filtru sport ajut la arderea benzinei cu CO mai mica?

                          @razvanypo asa este, stiu ca trebuie sa pun de la 98 in sus si am inteles ca ai glumit , dar cum am spus, nu se poate corecta aceasta problema cu un filtru de aer sport? Nu de alta dar benzina de 95 e mai eftina.
                          Last edited by florian; 20 February 2009, 16:35.

                          Comment


                          • #14
                            Nu ... ce treaba are filtrul sport ?.. Crezi ca'i creste cifra octanica la benzina ?.. Sau crezi ca'i da mai mult debit de aer ?... Ai vrut remapare... acum bagi benzina de 98/100.

                            Amestecul de aer/benzina nu'l face filtrul sport ... ci ECU. Filtrul sport are rolul de a filtra ... mai sunt unele "low cost" care se sugrama .. nu pot sa asigure aerul pe care'l cere ECU.

                            Comment


                            • #15
                              N-are treaba filtrul sport...benzina tot va avea tendinta sa se aprinda inainte sa intre in camera de ardere...foloseste benzina cu cifra octanica mai mare ca sa nu mai ai "problema" asta...la vara va fi fenomenul si mai amplu
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google