Mici Zgomote In Urma Remaparii

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by irinel View Post
    e normal sa se uzeze segmentii si altele doar ca depimde de fiecare cum soi ce placere are sa mearga in "forje" sau sa mearga ca "tataie " fiecare are dreptul sa aleaga . oricum cu tacait sau fara este motor ce naiba ...pedala la fund
    Nu vorbim de uzura normala a segmentilor, ci de o uzura prematura a lor - crapa/se sparg. Nu-i chiar asa ''tacane nu tacane, talpa tata''.
    Nu vreau sa sperii pe nimeni ca nu e cazul, doar a spus ca la benzina buna nu-i face probleme.

    DlK: fa in continuare afirmatii bazate pe presupuneri.
    Nu-l cunosc pe leon TDI, nu l-am vazut la fata niciodata (ce lucru urat sa duci discutia pe directia asta).
    Ce am afirmat, a fost din fapte, nu din presupuneri.
    Daca era vorba de Doc sau altii consacrati, spuneam acelasi lucru - atata timp cat am incercat treaba respectiva si a fost OK.

    Spune-mi o firma de tuning care garanteaza pt viata motorului dupa remapare (deci nu garantie pe ceea ce au facut ei, ci pe motor)

    Comment


    • #47
      Eu totusi nu inteleg...
      Exista vreo firma specializata in asa ceva, care emite certificat de garantie (cu putere legala), pentru operatiunea in speta?
      Adica: un document in care se specifica conditiile de folosinta, carburant, in ce situatii este exonerata de raspundere firma in cauza?

      Eu cred ca nu. Atat timp cat ei iti zic: "nu va covine...revenim la setarile fabricii..."
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • #48
        Una peste alta personal sunt cam ingrijorat pentru ca am facut vreo 2500km de cand am remapat-o, s-ar putea sa fie irelevant, si cam putini km care sa duca la vreo problema, gen segmenti uzati, ca asa uzura asa cum s-a specificat si mai sus apare si de la forje, nu neaaparat ca imi caraie mie in plaja 1xxx-2800 rpm.
        Macar in urma discutiilor cu voi, voi avea grija sa am benzina buna si poate pe viitor o voi re-remapa din nou.

        Comment


        • #49
          Originally posted by DomnulK View Post
          nu , si sincer e irelevant cate masini a remapat domnul in cauza.daca le-a remapat ca pe asta...mai bine ma lipsesc.

          eu stiu firme Tuning care fac remapari cu garnatie.
          crezi tu ca leon, daca imi pune un soft si crapa motorul mai dau de el sa-mi dea "garantia" respectiv sa-mi dea baniii pe motor?!?!?
          ma indoiesc.


          nu cumva ti-e prieten?
          sal. vroiam sa fac si eu un comentariu aici..ca vad ca e degenerata discutia. nu inteleg ce ai cu mine...nu ma cunosti...nu ti-am facut nici un serviciu..mi se pare aiurea sa ma acuzi asa pe nedrept
          acuma scuza-ma cine iti da garantie pe modificare? care firma? poate iti da dc masina e nou...si iti da garantie pe cateva mii de km
          apropo...acuma sa fim sinceri la cate logane remapate o crapat motorul?? nu resoftate de mine...de oricine...chiar is curios
          cresterea de putere de 10% chiar nu vad cum ar putea crapa motorul..infine...cu o mapa proasta intr-adevar nu merge deloc...dar cu o mapa buna...nu are cum sa crape..
          iar faza cu ticaitul de avans am m-ai intalnit-o...se rezolva cu schimbarea carburantului..personal recomand top 99+ sau omv 100...dar am avut un caz la care pur si simplu ticaia orice benzina baga...deci a trebuit sa ii fac un soft mai lejer...
          florian: parerea mea...schimba statia...iar dc tot nu si nu...da-mi un PM si o rezolvam cu varianta low
          Last edited by Leon TDI; 22 February 2009, 12:13. Reason: mistake

          Comment


          • #50
            deci mai pe scurt unele loganuri la care tacane la orice fel de benzina nu vrea sa fie remapata :P
            drive with speed than you die fast

            Comment


            • #51
              Originally posted by alexNeagu View Post
              deci mai pe scurt unele loganuri la care tacane la orice fel de benzina nu vrea sa fie remapata :P
              nu ai inteles ce vroiam sa zic...ideea e ca la unele...eu am intalnim una la care a trebui sa fac o resoftare mai usoara...asta e ideea
              nu ca nu poti sa faci remapare...
              oricum cine are ceva cunostiinte despre asta ar intelege ce vroiam sa zic
              am spus asa in temenii astia sa intelelega oricine

              Comment


              • #52
                Originally posted by Octavian___30 View Post
                Au spus unii prostii pe aici, dar nici tu nu te lasi mai prejos ))

                Ok, lasam confuzia facuta cu leonTDI )) trecem la lucrurile serioase:
                1) ''tacane avansul'' - da, gresit spus, dar multa lume spune asa si se stie despre ce e vorba - chiar are legatura cu avansul, e factor principal care duce la ''tacanit'' (asimilat cu o benzina cu CO mai mica).
                2) Senzor de detonatii are si motorul mpi de pe Logan
                3) Sunetul de ''tacaneala'' nu se aude de la piston, NU vibreaza pistonul, segmentii ii auzi cand ''tacane'' si sunt primii care se duc naiba la forje cu tacanit mare de avans (da-mi voie sa-i spun asa).


                PS: puteti sa bagati si mama uleiurilor in motor, nu va aduce nici un aport pozitiv in ''salvarea'' segmentilor la o adica.

                1- Nu este gresit, este foarte gresit spus ca tacane avansul pentru ca avansul nu poate sa tacane.

                2- Eu cred ca daca ar avea senzori de detonatie nu ar ajunge sa faca detonatie. Logic, NU? Doar pentru asta e pus acolo. Senzorul de detonatie este un senzor piezo ce detecteaza aceste frecvente inalte.

                Chiar nu m-am uitat sa vad daca are asa ceva un motor de logan.

                3- Acel sunet este chiar vibratia pistonului. Crede-ma ca stiu ce spun. In anul 4 de facultate am avut proiect un motor MAS, si m-am documentat foarte mult in aceasta privinta. Am vazut foarte multe motoare de Dacii batrane , ce au mers cu benzina proasta, cu pistoane sparte. Am demontat unul. Avea toate pistoanele cu buza inte segmentul de foc si cel de raclare spart. Cauza: detonatia.

                Cauzele principale de aparitie a detonatiei sunt:
                1 Cifta octanica a combustibilului (stiti prea bine, benzina cea mai buna este aceea care se autoaprinde cat mai tarziu(cifra octanica mare). Este exact invers fata de diesel. La diesel, motorina cea mai buna este aceea care autoaprinderea are loc cait mai devreme(cifra cetanica mare).)
                2. Raportul de comprimare. Daca se mareste prea mult raportul de comprimare apare detonatia.

                3 Avansul la scanteie.

                Cititi aici:
                Last edited by adicata2003; 22 February 2009, 17:00. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #53
                  1) am spus cred ca destul de clar ca e gresit spus, dar ''tacanitul'' are legatura directa cu avansul marit (in combinatie cu o benzina slaba).
                  2) Are senzor de detonatie, dar poate fi ''depasit'' de situatie atunci cand valorile sunt prea mari pt el
                  3) Asta spun si eu: am vazut motor bulit din cauza asta, segmenti sparti/rupti.

                  Restul: 1 si 3 le-as combina intr-o sg fraza: avansul la scateie combinat cu o benzina slaba duce la aparitia detonatiei.
                  2) fara sa umblii la chiulasa, ai totusi o limitare in marirea raportului de compresie.

                  Comment


                  • #54
                    salut din cate am citit pe aici .. cred ca ai o harta (soft) mai agresiva .. dupa viteza de 100 de km nuti tacaie avansul?

                    Comment


                    • #55
                      Leon TDI.... nu te cunosc, dar stiu oameni pe mana caror anu mi-as lasa motorul.
                      s-a umplut tara asta de TUNERI...car eia mape si le pun cu japca oricui si oricum. habar nu au ce fac.
                      in mod normal un tuner nu ar trebui s alase clientul s aplece cu zgomot de avans.
                      tu oferi macar garantia pe lucrare<nu pe motor> care o ofera firmele consacrate?

                      Originally posted by mrfler View Post
                      salut din cate am citit pe aici .. cred ca ai o harta (soft) mai agresiva .. dupa viteza de 100 de km nuti tacaie avansul?
                      nu tine de viteza ci de turatie.
                      Last edited by NerviiMei; 22 February 2009, 20:38. Reason: Automerged Doublepost
                      Fuarte Nervos !!!

                      Comment


                      • #56
                        O sa bag benzina de la 98 in sus, asa cum am precizat si mai sus, desi ma bate gandul sa mai bag de 95 dar de la alte statii peco, inafara de petrom.
                        A se intelege ca softul isi face treaba, numai ca imi este un pic ciuda ca altii care au remapare nu au probleme nici cu benzina de 95, partea buna este ca poate aceasta harta mai agresiva imi da 1-2 cai in plus fata de alte mape care sunt facute sa mearga si cu benzina cu un CO mai mic.
                        @Leon vorba aia, acuma sper sa nu-imi umpli frigiderul, ca am spus ca mi-ai remapat masina, eu am facut topicul asta ca sa aflu detalii despre acest tacanit, daca este daunator sau nu motorului, daca il pot rezolva pe alte cai decat re-remapare.
                        Oricum daca e sa il aud si cu benzina mai buna, o sa te contactez, oricum tu mai vi pe la mare, bem o bere si o rezolvam noi, nu de alta dar te-am vazut baiat de comitet.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by adicata2003 View Post
                          2- Eu cred ca daca ar avea senzori de detonatie nu ar ajunge sa faca detonatie. Logic, NU? Doar pentru asta e pus acolo. Senzorul de detonatie este un senzor piezo ce detecteaza aceste frecvente inalte.

                          Chiar nu m-am uitat sa vad daca are asa ceva un motor de logan
                          In atasament este pozitionat senzorul detonatie si tipul acestuia
                          Attached Files
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • #58
                            Daca si loganul are asa ceva, inseamna ca harta pe care ai rescris-o este asa de "agresiva" cu motorul incat senzorul "este depasit" (o exprimare putin mai libera), ori softul ce ti l-a scris, practic nu mai tine cont de el. Adica senzorul acum este pus degeaba. (Se poate acel lucru din soft). Practic softul nu mai tine cont de informatiile date de senzor.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by DomnulK View Post
                              Leon TDI.... nu te cunosc, dar stiu oameni pe mana caror anu mi-as lasa motorul.
                              s-a umplut tara asta de TUNERI...car eia mape si le pun cu japca oricui si oricum. habar nu au ce fac.
                              in mod normal un tuner nu ar trebui s alase clientul s aplece cu zgomot de avans.
                              tu oferi macar garantia pe lucrare<nu pe motor> care o ofera firmele consacrate?



                              nu tine de viteza ci de turatie.
                              normal ca ofer..dar clientu nu mi-a spus acest lucru....evident ca nu l-as fi lasat cu ticaitul aceasta...a spus ca e ok...

                              Comment


                              • #60
                                pai vad ca a zis pe forum, ai luat legatura cu omul sa va vedeti si sa remdiezi situatia amiabil?
                                Fuarte Nervos !!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google