Eu ma gandeam ca filtrul de aer ar putea avea si el o influenta, am zis ca un mic plus de aer va duce la o mai buna ardere a benzinei. Oricum eu totusi nu inteleg cum de arde benzina bine atunci cand motorul e rece, adica nu am acele zgomote, ceva influenteaza, poate aerul ca e mai rece? ceva senzori care apartin de ecu care pana se incalzeste motorul ofera alte date catre ecu? Cred ca deja aberez , in final sa inteleg ca orice as face in afara de o noua remapare mai putin drastica, trebuie sa bag doar benzina buna.
Mici Zgomote In Urma Remaparii
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Cand motorul se incalzeste, benzina nu e normal sa se aprinda mai usor?...benzina se aprinde in galeria de admisie pentru ca mediul este mai cald!Ti-am zis, la vara o sa fie fenomenul si mai amplu.Cam oricine face resoftari recomanda sa se foloseasca numai benzina cu cifra octanica mare, preaprinderile fiind una din motive pentru ca avansul tau acum are alti parametrii
PS: Benzina TREBUIE sa se aprinda NUMAI in cilindru, nu pe traseul de admisie iar pentru asta trebuie sa ai o benzina cu indice antidetonatie mai mare, adica cifra octanica mai mare, adica arde controlat nu se aprinde de "nebuna"In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by florian View PostEu ma gandeam ca filtrul de aer ar putea avea si el o influenta, am zis ca un mic plus de aer va duce la o mai buna ardere a benzinei.
Comment
-
Inseamna ca la mine este remapata din fabrica ,face asa de cand am cumparat-o.Daca pun EFIX de la Rompetrol nu se mai aude zgomotul acela, cum bag de la Petrom se schimba treaba,se aude ca o tacaneala,este zgomotul specific de la Dacia 1310 cu carburator,cand tacanea avansul.Deci sa inteleg ca in urma remaparii trebuie folosita numai benzina cu cifra octanica de peste 98 ?LOGAN--> <--TOYOTA
Comment
-
Problema e ca in realitate benzina de 95 abia daca ajunge la un 93 iar aia de 98, 99, 100 abia daca atinge 97. Daca benzina de 95 ar avea si in realitate aceeasi cifra octanica ar fi totul ok asa ca mai degraba combustibilul prost e de vina, nu remapareaIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Poate mi-a scapat, de unde alimentezi cu benzina? E clar ca-ti ''tzacane avansul''. Daca auzi tacanitul in masina, n-o mai lua la talpi ca in timp risti sa-ti xxxx motorul (segmentii).
Eventual schimba statia (alta benzinarie, dar baga tot de 95).
Un coleg de forum din Arad (si prieten) si-a facut remap tot la leonTDI (motorizare tot 1.4) si nu-i tacane avansul, personal am condus-o si merge de rupe cu benzina de 95 (el baga acum de la Rompetrol parca, daca e online il rog sa posteze (Wizard).
PS: si eu o am remapata si vede numai benzol de 95 de la omv sau petrom.
O singura data mi-a tacanit si mie avansul, dar am bagat o benzina super proasta.Last edited by Octavian; 20 February 2009, 21:31.
Comment
-
Floriane, ar mai fi o chestie ca sa scapi de problemele alea, ci anume sa revi la softul din fabrica . Ma gandesc ca daca vine vara , unde normal ca este mult mai cald afara, vorba baietilor vei avea problemele astea mult mai des. Si in timp cine stie ce se poate intampla., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
@darksid3 si @Razzvan multam pentru explicatie, acuma am inteles de ce cand motorul este rece nu nu imi tzacane cand o accelerez mai tare si ca debitul de aer nu conteaza pentru ca ecu dicteaza ce si cat!!
@Octavian___30 Benzina cu care imi face probleme este cea de 95 de la petrom stiu ca am amlimentat si cu efix 95 benzina cu care tin minte ca nu am avut probleme.
La remapare nu cred ca o sa renunt pentru ca personal o simt, e mai relaxata in depasiri, plus am testat-o si la liniute cu una stoc identica si lua imediat avans fata de cea stoc. Asa ca o sa pun numai benzina 99+ de la Petrom cu care nu am absolut nici o problema.
In rest ce pot sa zic e ca o am remapata din vara, moment cand l-am prins pe leon la mare in vacanta , imediat dupa remapare am auzit acele zgomote, si intradevar pe timp calduros face si mai urat.
In final partea proasta este ca am mers cam mult cu benzina proasta, masina am forjato de multe ori, turata des peste 5000rpm, mi-a tzacanit des, de cate ori am alimentat cu 95 de la petrom(loc in care alimetez in 90% din cazuri). In urma celor de mai sus sper sa nu fi omorot din fiabilitatea motorului si ca macar uleiul 0w40 de la mobil1 sa si fi facut treaba.
Comment
-
Cineva care se pricepe ar trebui sa posteze clar ceva legat de aceasta remapare si fenomenele care apar dupa ce o faci( zgomotele metalice)
Deci este o problema benzina dupa remapare ?
Ar trebui pusa doar benzina 9899 100?
eu am remapat de trei zile si nu aud nici un zgomot , merge mai rotund masina ...sper sa nu fie probleme dupa remapare1.2 TSI
Comment
-
cine va pune sa faceti remapari la diversi...eu cu softul dimsport nu am nici o problema, si am 120.000 cu masina si remaparea am facut-o la 20.000
Comment
-
Acuma depinde si de mapa, fiecare firma de tuning are alt tip de mapa cu alti parametrii, asta pe care o am eu poate este doar mai agresiva si cere neaaparat benzina cu CO peste 98.
Daca o sa am ocazia o sa fac si eu o remapare la dimsport, nu neaaparat la masina mea ci a mandrei, sa vad diferentele.
Comment
-
DlK: Stii tu ce soft are leontdi si cate Loganuri a remapat?? (inclusiv dizale)?
Orice firma ar fi, dupa cipuire iti recomanda sa mergi cu o benzina buna (de 98).
PS: Florian - mai mult ca sigur la demaraj nu vei oberva nici o diferenta, chiar sa fie 1-2 cp dif intre ele, mai mult sigur nu-i.
Baga benzina de la omv de 95 si nu cred ca-ti va mai ''bate'' avansul.Last edited by Octavian; 21 February 2009, 10:04.
Comment
-
Salut.La mine cind e motorul rece,turatia la relanti este pe la 1100 tr/min.Dupa ce creste apa la 2 linii scade undeva la 6-700.
Oare e normal?
Bine persoana la care am facut remaparea m-ia recomandat benzina de 98.100.pt. a se vedea mai bine diferenta.Sincer nu am bagat,am mers ca si pina acum cu 95(petrom/rompetrol cu efix).Ce-mi recomandati?
Ulei am dacia oil.Oare ar trebui schimbat?Si ce-mi recomandati?
Va SALUT.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
Comment