Mersi. As fi mai bucuros sa fie un pivot sau in cel mai rau caz planetara si nu caseta. Voi mai face o constatare si in alt service. Deci dupa dpvdv cutia de viteze e excluza?
Bieleta Directie Sau Caseta Directie
Collapse
X
-
Originally posted by cyrusmddd View PostSalutare. Am niste pocnituri pe partea stanga: la plecare cu volanul virat maxim, in mers la trecere peste denivelari, uneori la franare. Am ridicat masina pe cric si am lasato in viteza: la miscarea rotii stanga dreapta se aude un usor poc din zona una intra planetara in cutie. Sa fie planetara, cutia, sau zgomotul descris anterior e normal, iar pocnituri descrise la inceput provin din caseta? Mentionez ca au fost verificate toate articulatile fata-nici un joc. Loganul e ambiance, f servoLast edited by AGENTUL NYT; 5 November 2010, 10:37.sigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
am fost la un service cu ITP, deaorece in viraj la dreapta cateodata se auzea un zgomot de pe dreapta fata.
au facut baietii jocul pe fata (pp ca se face doar pe fata, sau si pe spate?) si concluziile au fost:
- bielete st+ dr
-pivot dr
- si parca si capat de bara dr.
Acum va intreb:
-am intrebat de pivot la un magazin de piese si mi-a spus ca e capsulat pe bascula si se schimba cu totul, pe de alta parte am gasit pe net de la powerdrive doar pivot.
Ce-mi recomandati sa schimb cu totul sau doar pivotul, in mod corect cum ar trebui?
Daca schimb bieletele sa schimb si capetele de bara , ca tot trebuie facuta geometria si au deja 45000 KM sau nu??
Daca schimb un pivot (bascula), ar fi recomandabil sa-i schimb pe amandoi(nu cred, dar intreb)?
Astept raspuns, eventual cu recomdari de marci, cele de origine sunt cam scumpe, nu le vreau neaparat pe cele mai ieftine, sa fie de calitate mai intereseaza.
Comment
-
Pivotul se poate schimba separat dar iti recomand sa il schimbi cu tot cu bascula pentru ca de obice dupa ceva timp se duc si bucsele de la bascula. Iti recomand sa iei bascula trw sau lemforder. Da schimba si capetele de bara si bieletele pentru ca daca le schimbi separat va trebui sa faci unghiul de fuga de 2 ori si oricum cu directia nu te juca deci schimba absolut tot ce are joc. Aici iti recomand tot bielete+capeti de bara trw sau lemforder.Last edited by Renault; 5 November 2010, 19:11.
Comment
-
Nu trebuie sa o schimbi decat daca are joc. Si moog sunt bune(desi am citit undeva nu sunt sigur, ca moog numa ar ambala bucse etc dar sunt facute de altcineva sau era vorba de febi bilstein ma rog nu mai tin minte exact) dar trw si lemforder sunt peste.
Comment
-
Imi cer scuze nu moog era cu ambalatu ci swag si si febi astia doi am inteles ca doar ambaleaza si distribuie bucse etc. Lemforder e posibil sa faca si in turcia anumite componente da cred ca totusi in mare parte fac in germania gen ca capete de bara, pivoti etc.
Comment
-
brat 206, bieleta 92, cap de bara 109, total 608; in plus la peste 600 RON un bon cadou de 50 RON.
Manopera 50 RON(bieleta + cap) x 2; brat 50 RON, bracaj 70RON, cu piesele de la ei, daca le luam din alta parte, +20% la manopera.
Daca vrei sa-ti schimbi in GL, ai drum pe aici iti spun si service-ul.Last edited by vllad; 11 November 2010, 18:14.
Comment
-
Azi am fost la Auto Marcu's in Pantelimon si spre fericirea mea am rezolvat repede troncanitul din stanga fata care initial a fost pus pe seama casetei de directie.EI BINE...cap bieleta stanga...inlocuit;geometrie refacuta;achitat 452 ron si plecat acasa fericit si fara troncaneala.Cei de la service au spus ca loganasele cu caseta de directie cu servo nu au cum sa troncane in caseta...asta asa ca fapt divers...nu garantez ca asa este...ufff..mi-am luat o piatra de pe inima.Succes si voua!
Comment
Comment