If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ce ziceti de bieletele si capetele de bara delphi ? sunt bune ? isi merita banii ?
eu auzit ca ar fii bune si merg
masina mea e din 2004 fara servo , 80.000km , acum i schimb prima data capetele de bara si bieletele ...sper sa nu fie probleme pe la caseta ca mai bine vand masina
la 60k mi-au schimbat capetele pe garantie, si mi-au pus lemforder(sunt made in turkey) nu stiu ce erau cele originale.
acum la 98k, schimband bascula stanga(am pus trw) si bieletele(am pus lemforder,italia) am schimbat si capetele(tot lemforder, turkey), cele vechi erau bune dupa aproape 40k, le-am pastrat caci daca cade una din cele noi, am cu ce sa inlocuiesc si fiind si aceeasi marca, credca e mai bine.
acum referitor la delphi cred ca sunt niste piese ok si ar trebui sa fie la un pret bun(mai mic decat lemforder); daca ai sti cati pun piese china, turcia, si alte rahaturi, pe langa care cele de asam sunt premium, te-ai ingrozi.
pe de alta parte daca mergi 10-20 k pe an (sunt multi care merg si mai putin) sunt super ok, chiar si asam.
tu cam esti la "limita rentabilitatii", adica poti pune si delphi si lemforder, un prieten cu 1.4 are 80000, cu originalele, depinde si pe unde, cum mergi.
totusi este diferenta de 180 RON, per total.
Cautati, cu rabdare, capete de bara si bielete Lemforder made in Germany, si or sa va tina 50k. Diferenta de bani in plus, ganditi-va ca o veti plati la urmatorul schimb pe manopera si refacere geometrie roti. Nu se rezuma totul la pretul pieselor, calitatea mai buna se reflecta in economii viitoare.
de asta zic ca e diferenta de aproape 200 de lei si poate nu se merita lemforder
unde am gasit oferta aceasta imi dadeau garantie pe ele si o luna de zile si mi-au zis din service-ul respectiv ca ei doar delphi au folosit pana acum si nu au avut probleme
de mers merg pe toate genurile de drumuri , inclusiv pe strada mea care se afla langa primarie dar nu e asfaltata
de masina trag pana in panzele albe de obicei , nu am foarte mare grija
acum cand le voi schimba imi pun delphi sa vad cum merg si cat tin , daca voi fii nemultumit voi alege lemforder alta data
te rog sa ne spui si noua cat te tin delphi, eu va zic cat tin lemforder.
REPET, capetele de bara lemforder la 40000, erau bune, dar nu stiu unde sunt facute, pp ca turkey.
Ieri dupa-amiaza dupa ce am parcurs cateva zeci de km in oras in momentul in care am parcat masina, inainte sa opresc motorul, acesta fiind pe liber cum se spune, am efectuat un viraj stanga de pe loc. Aproape de capatul cursei volanului am auzit un pocnet care dupa toate probabilitatile venea din zona rotii din stanga fata sau in orice caz din partea stanga fata a masinii. Am repetat operatiunea(de cateva ori la rand) de viraj la stanga dar si viraj maxim dreapta si...acelasi pocnet sonor(sesizabil atat din interiorul masinii dar mai ales din exterior cand am pus sotia sa vireze) in momentul virarii la stanga, in acelasi loc al cursei(repet aproape de maxim dar nu la punctul maxim).
Mentionez ca masina era stationata astfel:roata dreapta fata era pozitionata mai jos decat cea din stanga deoarece se afla pe un gratar metalic dreptunghiular, de canalizare, cam de 40 cm pe 50 cm;rotile din spate erau pe suprafete cu aceeasi diferenta de nivel.
Dau aceste detalii deoarece si aceasta pozitie a masinii ar putea explica pocnetul.Sa continui...
Azi, ajutat de un prieten , am verificat din nou daca se mai aude pocnetul acela, masina fiind parcata in acelasi loc. Pornesc masina, virez de volan spre stanga si acelasi pocnet in aceeasi zona a cursei. Am continuat miscarile dar...zgomotul s-a transformat intr-un scartait si in final nu s-a mai auzit.Din ce in ce mai nedumerit am pornit masina si am mers cativa km oprind-o din cand in cand atat pe teren drept cat si pe teren denivelat, in stanga fata de dreapta masinii, dar...nimic, pocnetul nu se mai auzea.
In final am parcat masina in alt loc, pe teren drept si dupa alte viraje pe loc nu am mai auzit pocnetul ci doar o mica rezistenta (aproape insesizabila) opusa de volan in acea zona(care de altfel era si la virajul spre dreapta) pe care am pus-o pe seama uzurii mai accentuate a bucselor de la bratul rotii stangi fata de bucsele de la bratul rotii din dreapta, lucru care se putea observa vizual in momentul virarilor stanga-dreapta.
S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Este normal acest pocnet in cazul in care masina nu este parcata pe o suprafata plana?...
Detin un logan cu servo cu 62 000 km.
Lemforder incearca cu incredere. am 40.000 km cu ele (amandoua schimbate odata) si inca nu fac probleme. Am incercat de 3 feluri inainte si ma tineau maxim 10.000 .
Am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare si un brat (pivotul era bun , dar se dusesera bucsele) . nu mai trancane. am crezut ca-i caseta...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment