Bieleta Directie Sau Caseta Directie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by calin65 View Post
    @cristimar-vezi pe bestautovest.ro
    Nu recomand aceasta firma. Mi-am luat rulmenti fata si kit ambreiaj de la ei si le-am returnat pe amandoua. Rulmentii nu s-au potrivit - erau mai mici cu 1mm (masurat la subler) si evident ca aveau joc in butuc. Ambreiajul a tinut 3.000 KM (!!) dupa care a inceput sa faca masina ca dracu. Zgaltaia de-ti sareau capacele si intra cu greu in viteze (a simtit si Dsign). Dupa ce am cumparat un kit nou marca Valeo de la daciashop.ro (inca o reclama ), iar am dat cutia jos, iar nebunie. Am vazut diferente constructive evidente ale placilor de presiune, in special al lamelelor care alcatuiesc "soarele". Ca sa nu mai zic ca placa era ruginita si arata ca o bucata de fier lasata in ploaie 3 luni. Aaaa... si rulmentul de presiune deja avea joc.
    Deci pe partea astea... no way bestautovest !

    Comment


    • Bielete De Directie

      am avut parte de un scartait la rotile fata dupa iesirea din iarna ,masina avea un an ,am mers la garantie si intr-un final au zis ca tre' unse pipele la bieletele de directie.e ceva normal?acu dupa alt an au inceput sa troncane si am un joc destul de marisor la ele. masina e in garantie , am vreo sansa sa fie inlocuite pe garantie ? Si e normal sa gresezi acei pivoti ai bieletelor? Astept pareri,respect !!

      Comment


      • nu. iti vor spune ca, cam dai in gropi. apropos a stat masina numai in apa de scartiie bieletele?

        Comment


        • cat costa bieletele de directie, parca si la mine troncane prin gropite sau pe drum pietrificat. si la cat se schimba in mod normal acele bielete?
          sigpic

          Comment


          • daca auto e in garantie se inlocuiesc, ca doar nu a numarat nimeni gropile prin care ai dat. De aia are garantie masina , pentru astfel de probleme.
            Pain brings out the truth in us all...
            ...how much truth can you stand?

            Comment


            • scartaitul a aparut dupa ce a trecut perioada aia geroasa din ian.-feb. 2010 si era ceva de genul cum dai cu adidasul le gresie sau marmura. respect.

              Comment


              • Originally posted by RYCHY88 View Post
                cat costa bieletele de directie, parca si la mine troncane prin gropite sau pe drum pietrificat. si la cat se schimba in mod normal acele bielete?
                Sunt cca 120 ron /buc , ma refer la unele de buna calitate . Iar de schimbat ... daca incep sa troncane , nu sta pe ganduri si schimba-le , asa pentru siguranta ta si a celorlati participanti la trafic.
                , sunt cu ochii pe voi !
                :thumbsup:

                Comment


                • Originally posted by radu cornel View Post
                  nu. iti vor spune ca, cam dai in gropi. apropos a stat masina numai in apa de scartiie bieletele?
                  Masina este in garantie. Nu se admit nici un fel de jocuri la organele directiei, de aceea se schimba in garantie. Dacia aproba astfel de operatiuni. Doar sa nu fie vreun service mai catolic decat papa.

                  Uite aici patania mea. Asadar una este schimbata de la 23600km iar a doua pe la 30000 km (daca imi aduc bine aminte)
                  Al doilea cap de bara nu se misca atunci cand trageai de roata, insa in viraj si portiune denivelata simteai bataile in volan (care nu puteau fi decat de la directie). Desi au facut testul de drum si au simtit jocul (loviturile in volan), nu le venea sa creada (nemiscandu-se roata). Abia dupa ce unul s-a urcat la volan alti doi trageau ca apucatii de roata si al patrulea observa, au initiat procesul de schimbare (comunicare cu Dacia si inlocuire efectiva).

                  Asadar, nu ai voie sa ai jocuri la organele directiei...
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • rulmenti de la telescop i-a verificat vreun loganist?)

                    Comment


                    • adica ?

                      cand mi-am schimbat amortizoarele fata(pe la 140.k) mi-am luat si rulmentii noi ... aia vechi nu pareau obositi.
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • Originally posted by RYCHY88 View Post
                        cat costa bieletele de directie, parca si la mine troncane prin gropite sau pe drum pietrificat. si la cat se schimba in mod normal acele bielete?
                        De origine, doar capatul de bara e cam 190 lei/bucata in magazin.

                        Lemforder, aprozimativ 100 lei/bucata.

                        Te va mai costa refacerea geometriei rotilor.

                        Si eu am avut un scartait dupa iarna 2009/2010 de la mizeria infiltrata, am gresat pivotii capetelor de bara, merg si-acum, la 80k. Cauciucul de protectie e in regula.

                        Comment


                        • Originally posted by 77sky View Post
                          Masina este in garantie. Nu se admit nici un fel de jocuri la organele directiei, de aceea se schimba in garantie. Dacia aproba astfel de operatiuni. Doar sa nu fie vreun service mai catolic decat papa.

                          Uite aici patania mea. Asadar una este schimbata de la 23600km iar a doua pe la 30000 km (daca imi aduc bine aminte)
                          Al doilea cap de bara nu se misca atunci cand trageai de roata, insa in viraj si portiune denivelata simteai bataile in volan (care nu puteau fi decat de la directie). Desi au facut testul de drum si au simtit jocul (loviturile in volan), nu le venea sa creada (nemiscandu-se roata). Abia dupa ce unul s-a urcat la volan alti doi trageau ca apucatii de roata si al patrulea observa, au initiat procesul de schimbare (comunicare cu Dacia si inlocuire efectiva).

                          Asadar, nu ai voie sa ai jocuri la organele directiei...
                          in mod normal,piesa banuita a fi defecta se schimba de proba,asta gen cap de bara sau bascula.sau,se demonteaza si se verifica pe banc.se apasa pe articulatie ,iar daca aceasta se duce in jos si are joc,se schimba.insa din pacate doar mecanicii vechi stiu treaba asta.cand te duci la un pusti care a facut un curs de o saptamana "la locul de munca",sa nu ai mari pretentii.ma gandesc io ca prostul de ce am vazut atatea loganuri infipte in stalpi si poduri din cauza defectiunilor tehnice.

                          Comment


                          • Asta incerc si eu sa aflu de multisor si nimeni nu mi-a dat inca un raspuns elocvent. Am si eu binecunoscutele pacaneli pe piatra cubica, la viteze moderate, in special cu volanul virat. Masina e MCV 1.6 16v, Laureate, februarie 2009, cu 41.000 km. Pacaneala am simtit-o de la inceput, nu cred ca aveam 7.000 km. Am dat roata jos si am verificat capatul de bara tragand cu forta de el de jos in sus si are joc pe directia de strangere cam 4-5 mm. Mentionez ca ambele fac la fel. Am intrebat la reprezentanta, masina fiind in garantie, si mi-au zis ca asa trebuie sa faca, ca au un arc acolo, si ca trebuie sa tragi serios de ele ca sa comprimi acel arc.

                            Deci pentru a nu stiu cata oara, sper ca acum ma va lamuri cineva... acea piesa de la capatul de bara, care din cate vad eu e tot pe sistemul pivot, e normal sa aiba joc? adica sa poata fi comprimat?

                            Comment


                            • Originally posted by ovitaxi View Post
                              rulmenti de la telescop i-a verificat vreun loganist?)
                              Dap, iam si schimbat(tot kitul) si am doar 65k.Astea-s drumurile noastre.Stima, Ionut!
                              ..::LOGAN 1.4 MPI AMBIANCE 2004::..
                              ..::KIA CEE'D 1.4 16V BEST 2008::..

                              Comment


                              • Astazi am incercat si eu sa ma dumiresc de unde provine clampaneala din directie... Am virat maxim intr-o parte si am pus pe cineva sa miste scurt si repede de volan intr-o parte si in cealalta, si eu am stat cu mana pe burduful care imbraca bieleta... Se aude un zgomot metalic destul de pronuntat ca si cum s-ar lovi doua piese una de cealalta si se simte clampaneala si in tija bieletei...Nu stiu sigur insa daca este intr-adevar din bieleta (Doamne ajuta) sau o fi din caseta de directie, si nici nu stiu vreo metoda sa le deosebesc la jocuri. Din ce am inteles, astea cu servo sunt mai robuste, casetele ma refer.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google