Eu unu nu mai am probleme cu ea,s-a dus singur pacanitul ala si nici alta caseta noua nu vede.Partea interesanta si dubioasa e usurinta cu care se vireaza volanul.
Bieleta Directie Sau Caseta Directie
Collapse
X
-
Originally posted by alin2009 View PostEu unu nu mai am probleme cu ea,s-a dus singur pacanitul ala si nici alta caseta noua nu vede.Partea interesanta si dubioasa e usurinta cu care se vireaza volanul.Last edited by emanu900; 14 April 2009, 18:49.
Comment
-
Pai asta e partea dubioasa,ca nu troncane,nu se aud zgomote daca urc borduri,sau daca trec denivelari de astea pentru reducerea vitezei,doar ca se misca mai lejer volanul,si majoritatea au zis ca si-a mai dat drumu din pivoti,bucsaraie,capete de bara.Oricum,chiar daca e uzata pana nu cade nu-i fac nimic.
Comment
-
Loganul meu are un zgomot , cand trec peste denivelari , "mici si dese ca sa spun asa " e ca si cum ar juca ceva . Mecanicii spun ca totul e ok doar un mic joc in caseta de directie pe partea stanga . CAseta e servo . mie mi se pare prea puternic ptr caseta . si e metalic. In volan nu se simte nimic .
Comment
-
Am auzit un zvon, nu stiu daca e adevarat, ca s-ar fi schimbat producatorul de casete de directie mecanica, pt ca ar fi fost unele pb la ele. Sa vedem la cei care au schimbat caseta mecanica, daca mai apar probleme sau nu. Poate au alta calitate acum ....
Comment
-
Salut !
Daca ati iesit din garantie si aveti o caseta de directie mecanica cu zgomot, se poate rezolva prin refacerea jocului la cremaliera. Atentie, trebuie un mecanic priceput.
In principiu problema vine de la un reglaj necorespunzator al jocului (cremaliera impingator). Acest joc trebuie sa fie de 0,15mm insa datorita tasarii impingatorului care este din plastic, acest joc se mareste pana la 0,35mm producand acest zgomot neplacut. Revin, se strange capacul impingatorului (cu un imbus corespunzator, nu tare, dar pana cand cremaliera casetei se blocheaza - se verifica la mana acest lucru) - din pozitia de cremaliera blocata, se desurubeaza capacul impingatorului cu un sfert de tura (la un filet cu pas de 1) corespunde unui joc de aprox 0,15 mm, iar apoi se verifica culisarea usoara a cremalierei (volan deblocat si autoturism suspendat). Putin cam dificil dar daca se lucreaza cu grija acest zgomot dispare. Asigurati-va de asemenea inainte, ca rotulele axiale nu prezinta joc (pentru ca si ele dau exact acelasi tip de zgomot)
Succes !
Comment
-
Alin - nu se poate sa nu gasesti pe langa tine un mecanic priceput - e adevarat ca trebuie lucrat cu atentie pentru ca daca jocul este prea mic (cremaliera prea stransa) nu mai revine volanul (dintr-un bracaj la demarare de exemplu) in mers rectiliniu si e riscant iar in plus creste efortul de actionare directie
Comment
-
Salut, am si eu o problema, cand merg pe drum denivelat (la tara, drum de tara) simt in volan un joc micut micut ca o bataie sau ceva de genu dar afara nu se aude nimic, inca, !
E servo, 55k , arcuri sport. La ce sa ma astept? bieleta sau bucse sau cap de bara?
Comment
-
Pt 89 MIR: Rotulele axiale - sau bieletele de directie (cele care se monteza pe cremaliera casetei de directie) cum le spuneti voi - fara pipe (fara jumatatea de bieleta care e fixata de portfuzeta) - alea se strica doar daca iau apa
Caseta ma indoiesc sa aiba zgomot ....
Comment
-
De acord cu tine, #tutupiciu.
Insa, de ce Dacia-Renault nu a schimbat ceva la aceste piese, atat timp ca unele din ele se uzeaza prematur? Spre exemplu la mine a trecut la cele vesnice cand avea 24000km de uzura.
Asadar: realizezi ca masinile, mai multe la numar, vin in service cu acelasi tip de defect, colectie pipa bieleta, uzata. Realizezi ca acel inel care vine peste camasa de cauciuc a rotulei este saltaret si incepe tzontzoroiul ori face acrobatii.
Atunci nu ar trebui sa faci niste modificari de proiectare tocmai sa se taie elanul dansator al piesei?
E ceva care mie imi scapa...Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
Comment