Bieleta Directie Sau Caseta Directie
Collapse
X
-
mda! si eu am servo si coloana reglabila. diferenta e ca nu am schimbat (pina azi) caseta din fabrica pentru ca am vazut ca problema nu se rezolva asa. partea de servo poate fi afectata de jocurile in caseta in sensul ca apar trepidatii "in sistem" la rotirea volanului, cind intra in actiune pompa. (vibratii in volan, vibratii la roti).
Comment
-
inca ceva
Originally posted by CJ85AVO View PostE xact aceasi problma am avuto si eu ...la virare batea si trosnea partea stanga...dupa o vizita la un prieten mecanic...super bun...rezulta ca...capat bara stanga directie cu joc la bila care se prinde de bratul rotii...pret capat bara directie 44 lei...manopera ..o bere ..durata interventie 15 min...a durat mai mult pana am taiat cu bomfaieru piulita care e cu auto strangere si din cauza jocului nu sa mai putut desface...acum am constatat ca incepe aceasi poveste si pe dreapta..deci sambata macel...)))..sper sa fie si la voi asa usor..PS
acum stiu sa schimb si eu piesa asta..:PPP
Comment
-
salut....sunt nou pe aici....am si eu o intrebare.........am logan diesel model 2007 imi joaca volanu in mers daca ii dau drumu imi trage dreapta....la service la dacia mia zis ca e bieleta pe stanga....la un alt service mia zis ca e caseta de directie ca imi joaca din caseta si trebuie schimbata.....aveti idee????
Comment
-
Originally posted by loribob View Postin primu rand unghiul de fuga si cel de cadere nu se pot regla,numai convergenta.
Pentru colegu de mai sus ,as banui ori bieleta ,ori capatul de bara,insa nu si caseta
ALINIERE - Verificarea si reglarea unghiului de fuga, a unghiului de bracaj si a unghiului pivotilor din suspensia unui vehicul pentru pastrarea specificatiilor proiectate de producatorul vehiculului pentru un optimum de performanta.
RAPORT GEOMETRIC - Relatia dintre inaltimea si latimea sectiunii unei anvelope, exprimate sub forma unui procent din latimea sectiunii. Daca inaltimea sectiunii este jumatate din latimea acesteia, raportul geometric este de 50%.
ECHILIBRU - Distributia egala a masei anvelopei si a ansamblului vehiculului pentru o rulare linistita. Echilibrul se obtine prin montarea de contragreutati pe marginea jantei pentru a contrabalansa distributia inegala a greutatii anvelopei sau rotii.
UNGHI DE BRACAJ - Unghiul dintre axa centrala a unei anvelope si o linie verticala, vazut din fata.
UNGHI DE FUGA - Unghiul dintre axa de directie a vehiculului si o linie verticala, privit din lateral.
DEZECHILIBRU - Starea existenta atunci cand masa unei anvelope nu este uniform distribuita imprejurul axei de rostogolire si a axei centrale, determinand socuri (dezechilibru static) sau zguduituri (dezechilibru dinamic).
UNGHI DE ALUNECARE - Unghiul dintre directia in care este orientata sau manevrata o anvelopa si directia efectiva a deplasarii anvelopei.
Geometrie computerizata: este operatiunea care va asigura manevrabilitatea ridicata, siguranta, si nu in ultimul rand o viata mai lunga anvelopelor dumneavostra. si consta in alinierea fata de directia de mers si una fata de cealalta.
Greseala mea, din graba am zis de unghiul de fuga, rectific si completez, fiind vorma de unghiul de convergenta.
Unghiul de fuga e dat constructiv, din turnarea sau forjarea (dupa caz) portfuzetei. Nu e un unghi care se regleaza.
Ca sa aiba alta valoare decat cea prescrisa, trebuie: ori sa dai cu roata in ceva, ori sa se slabeasca/uzeze ceva.
Comment
-
BUna , sunt nou pe forum si am o intrebare . am un logan 1.6 16v si am o problema cu el. de ceva vreme se aud zgomote de la directie si volanu trepideaza rau de tot. cred ca e vreun capat de bara sau de la caseta ??? Am 60000 km cu el si am reviziile facute la zii la reprezentanta . Ce sa fac ptr a rezolva problema , dak se poate fara reprezentanta DACIA.
Comment
-
de ce va aruncati din prima la piesa cea mai scumpa ? caseta ! verificati pneuri , jante , capete de bara si bielete. de aici e problema in 99% din cazuri poate. mai ales daca o tii din scurt si nu mergi cu masina asa mult.o/____\o
(i)
.........
Comment
Comment