Probleme Mari

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Mari

    am un logan 1.6 mpi si imi porneste foarte greu cateodata si la a treia cheie se opreste in mers motorul si cateodata imi ramane turat si in ultimul timp a inceput sa ramana mereu turat si nu stiu ce probleme are datimi si mie o parere sau daca ati avut probleme ca ale mele cum leati rezolvat? ms

    ????????////////////////
    Last edited by cristy99; 23 February 2009, 02:57. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    Mai multe detalii daca poti.Citi km are masina...de unde ai alimentat...ce stil de conducere ai ? Ai verificat senzorul de turatie ?Se magnetizeaza citeodata...si trebuie curatat din cind in cind.

    Comment


    • #3
      mai are 70000 km si bag numai 95 benzina in legatura cu mersul nu prea ma grabesc de obicei merg normal si am fost la dacia service si mi sa zis ca e din cauza sondei landa ca ramasese becul aprins in bord da am schimbat sonda sa stins becul si tot asa a ramas
      Mi sa mai spus ca mai are ceva subt filtru de aer o cutie neagra dar nu ma pricep sa iti spun cum ii zice cu un capacel care se deschide si se inchide si akum mia zis ca ala e buba
      dar nu mai am incredere pt ca ma pacalit si cu sonda si am mai avut o problema si mia zis ca are fonta fisurata de la evacuare si am luat alta noua si degeaba ca nu a foist fisurata si nu stiu ce sa mai cred de la astia de la dacia
      cca sunt niste hoti ca sa cumpar piese de la ei

      Comment


      • #4
        Pai daca aveai martorul sondei aprins in bord era si normal sa-ti schimbe sonda lambda. Defectarea ei duce la o functionare incorecta a motorului, deoarece analizeaza gazele arse (cantitatea de oxigen) si asa stie si ECU ce amestec sa faca in motor.
        Cutiuta aceea neagra de care zicea este cumva motorasul pas cu pas? El deschide clapeta de aer in functie de cat e nevoie. La fel, functionarea defectuoasa poate provoca si problemele pe care le ai.
        Partea cu fonta de la evacuare - era fisurata galeria de evacuare? Daca da, atunci obligatoriu si aia trebuia schimbata....
        GL-22-TOF

        Comment


        • #5
          nu mai dani la partea cu faota asa mi sa spus ca e fisurata am schimbato si am luato pe cea veche mam uitat la ea si nu avea nici o fisura deaia am zis ca ma pus sa o schimb degeaba
          oricum ms pt sfat si daca mai afli ceva in legatura cu oprirea motorului in mers sa ma anunti si pe mine ms

          Comment


          • #6
            io zic sa te uiti la senzorul de turatie, la motorasul pas cu pas de la clapeta, la filtrul de benzina/pompa de benzina

            la cat schimbi de obicei ... sa nu fie de la injectoare

            daniel... sonda lambda face amestecul steochiometric
            sigpicMy ride

            Comment


            • #7
              ok

              Si eu am aceleasi probleme, iar buba este acea cutiutza de plastic care i se spune corp clapeta fluture, am pe cineva la reprezentantza, i-am spus ce probleme am si mi-a aratat pe calculator, ca acea cutiutza functiona la 11% din capacitate, problema e ca cele doua piese din ea nu se livreaza separat si este destul de scumpa am gasit-o la IPSO la 750 ron, am pus nou si senzorul de turatie, si tot la fel face, pana la urma trebuie sa iau cutiutza.

              Comment


              • #8
                mie imi pornea cateodata la a 3-a...a 4-a cheie...
                am curatat senzorul de turatie cu spray de contacte...nu a mai facut un timp
                spre exemplu in seara asta pe la 20:00 a pornit mai greu....dupa ce a stat jumatate de ora, de la un drum de 500km...cluj-buc

                Comment


                • #9
                  ,,,r,,,

                  merci de sfaturi o sa ma consult si cu cineva de la dacia si o sa va anint ce am rezolvat

                  Comment


                  • #10
                    nu stiu ce se aude de la o vreme aud o bataie in fata dreapta cand o accelerez tare si iau piciorul brusc de pe acceleratie se aude o bataie , un tarait lasatimi si mie o parere daca va pricepeti

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cristy99 View Post
                      merci de sfaturi o sa ma consult si cu cineva de la dacia si o sa va anint ce am rezolvat
                      Ai rezolvat ceva?
                      Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                      Comment


                      • #12
                        La un Logan diesel 15 nu porneste deloc la cald , scoate fum negru si nu are putere .are 120 mii de km .La rece porneste nu chrar usor .ce ar putea avea ?

                        Comment


                        • #13
                          Un test injectoare sau pompa de inalta presiune ai incercat????

                          Comment


                          • #14
                            Pornirea greoaie se mai poate datora si bateriei vechi din cheia de contact( adica nu vede calculatorul cipul din cheie si automat nu deschide injectia) iar cu turarea motorului la relanti se mai datoreaza si prezetei apei in benzina ,calculatorul incearca sa suplimenteze cantitatea de benzina necesara unei arderi cat mai complete ,apropo masina ta are calculator?

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google