If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
am un logan 1.6 mpi si imi porneste foarte greu cateodata si la a treia cheie se opreste in mers motorul si cateodata imi ramane turat si in ultimul timp a inceput sa ramana mereu turat si nu stiu ce probleme are datimi si mie o parere sau daca ati avut probleme ca ale mele cum leati rezolvat? ms
????????////////////////
Last edited by cristy99; 23 February 2009, 02:57.
Reason: Automerged Doublepost
Mai multe detalii daca poti.Citi km are masina...de unde ai alimentat...ce stil de conducere ai ? Ai verificat senzorul de turatie ?Se magnetizeaza citeodata...si trebuie curatat din cind in cind.
mai are 70000 km si bag numai 95 benzina in legatura cu mersul nu prea ma grabesc de obicei merg normal si am fost la dacia service si mi sa zis ca e din cauza sondei landa ca ramasese becul aprins in bord da am schimbat sonda sa stins becul si tot asa a ramas
Mi sa mai spus ca mai are ceva subt filtru de aer o cutie neagra dar nu ma pricep sa iti spun cum ii zice cu un capacel care se deschide si se inchide si akum mia zis ca ala e buba
dar nu mai am incredere pt ca ma pacalit si cu sonda si am mai avut o problema si mia zis ca are fonta fisurata de la evacuare si am luat alta noua si degeaba ca nu a foist fisurata si nu stiu ce sa mai cred de la astia de la dacia
cca sunt niste hoti ca sa cumpar piese de la ei
Pai daca aveai martorul sondei aprins in bord era si normal sa-ti schimbe sonda lambda. Defectarea ei duce la o functionare incorecta a motorului, deoarece analizeaza gazele arse (cantitatea de oxigen) si asa stie si ECU ce amestec sa faca in motor.
Cutiuta aceea neagra de care zicea este cumva motorasul pas cu pas? El deschide clapeta de aer in functie de cat e nevoie. La fel, functionarea defectuoasa poate provoca si problemele pe care le ai.
Partea cu fonta de la evacuare - era fisurata galeria de evacuare? Daca da, atunci obligatoriu si aia trebuia schimbata....
nu mai dani la partea cu faota asa mi sa spus ca e fisurata am schimbato si am luato pe cea veche mam uitat la ea si nu avea nici o fisura deaia am zis ca ma pus sa o schimb degeaba
oricum ms pt sfat si daca mai afli ceva in legatura cu oprirea motorului in mers sa ma anunti si pe mine ms
Si eu am aceleasi probleme, iar buba este acea cutiutza de plastic care i se spune corp clapeta fluture, am pe cineva la reprezentantza, i-am spus ce probleme am si mi-a aratat pe calculator, ca acea cutiutza functiona la 11% din capacitate, problema e ca cele doua piese din ea nu se livreaza separat si este destul de scumpa am gasit-o la IPSO la 750 ron, am pus nou si senzorul de turatie, si tot la fel face, pana la urma trebuie sa iau cutiutza.
mie imi pornea cateodata la a 3-a...a 4-a cheie...
am curatat senzorul de turatie cu spray de contacte...nu a mai facut un timp
spre exemplu in seara asta pe la 20:00 a pornit mai greu....dupa ce a stat jumatate de ora, de la un drum de 500km...cluj-buc
nu stiu ce se aude de la o vreme aud o bataie in fata dreapta cand o accelerez tare si iau piciorul brusc de pe acceleratie se aude o bataie , un tarait lasatimi si mie o parere daca va pricepeti
La un Logan diesel 15 nu porneste deloc la cald , scoate fum negru si nu are putere .are 120 mii de km .La rece porneste nu chrar usor .ce ar putea avea ?
Pornirea greoaie se mai poate datora si bateriei vechi din cheia de contact( adica nu vede calculatorul cipul din cheie si automat nu deschide injectia) iar cu turarea motorului la relanti se mai datoreaza si prezetei apei in benzina ,calculatorul incearca sa suplimenteze cantitatea de benzina necesara unei arderi cat mai complete ,apropo masina ta are calculator?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment