Probleme Turometru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Turometru

    Un prieten care are tot logan mi-a spus ca la relanti turomentru sta la 0. Cand o accelereaza turatia creste sacadat. Motorul merge perfect, deci nu e de la motor. Intrebarea mea este: unde este masa la turometru? Stiu ca la Dacia 1310 avea un fir la bobina de inductie si altu (masa) prins de contra aripa...
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

  • #2
    Nu cred ca are treaba cu tensiunea pe circuit, ci cu motorasul pas cu pas care misca acul.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      Si in ce ar consta remedierea, curatarea motorasului pas cu pas?
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #4
        sau inlocuirea lui, daca nu a umblat la ceasuri (schimbat leduri etc) se schimba pe garantie in cazul in care aceasta mai exista
        sigpicMy ride

        Comment


        • #5
          Problema e ca s-a umblat la ceasuri (shimbat lumina bord) si masina nu mai este de mult in garantie...
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #6
            se schimba clusterul (bordul electronic) cu totul. la service n-o sa va repare nimeni motorasul pas cu pas. e mai mic si mai firav decat cel de la corpul clapeta, nici sa nu va ganditi ca vi-l desfaceti si curatati singuri, daca nu aveti mana fina si scule cu care sa-l dezlipiti de pe placa. la service, repet, va schimba bordul cu totul. apropo, asta din bord n-are nevoie de curatare, e etans, nu se imbacseste.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              si la mine exista unele fluctuatii ale turometrului. Pe testul CLIP turatia variaza intre 744 si 762. Nu e constanta. Au curatat corpul clapeta si senzorul de turatie si tot asa face. Am scris si la "curatare corp clapeta" chestia ca am gasit corpul clapeta pe interior umezit. Tipu a dat cu spray contacte pe corp si apoi l-a suflat cu aer comprimat. Meseriasii nu mai stiu ce sa ii faca.

              Comment


              • #8
                Aceeasi problema ca si Claudiu_Buhan o am eu din oct. 2006, de cand am cumparat masina. De la service-ul Dacia mi-au spus ca nu stiu de la ce ar putea fi. Problema e vizibila pe turometru dar pe test e nesemnificativa, nu poate afecta motorul si buna lui functionare.

                Comment


                • #9
                  dat fiind aceasta oscilatie eu sunt de parere ca totusi motorul nu merge rotund. E o fluctuatie poate nesemnificativa, dar este.

                  Comment


                  • #10
                    O fluctuatie de 10 - 20 rpm la relanti nu cred ca este semnificativa. Oricum, ECU isi ajusteaza continuu parametri, deci ajusteaza continuu si turatia. Incercati o benzina cu cifra octanica mai mare si respectiv o ardere mai bine controlata si vedeti dupa aceea daca mai sunt aceleasi fluctuatii.
                    GL-22-TOF

                    Comment


                    • #11
                      Astazi o sa alimentez cu carera95 de la OMV si voi vedea dupa cum se manifesta

                      Comment


                      • #12
                        nu o sa rezolvi nimic. zic eu. aceeasi problema si la al meu logan, de la masa din fabrica. am bagat mama si tata benzinei si pe degeaba. fluctuatia este cuprinza undeva intre 10-20 rpm
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          la mine e vorba cam de 30 rot/min, de la 734- 764 . asta ar fi min si max. Bun atunci ce se poate face? Trebuie sa existe o solutie. Pana acu inca nu mi-a zis nimeni celebra fraza "asa fac toate".

                          Comment


                          • #14
                            Eu ma gandeam la Carrera100, nu 95. Daca e sa alegi o cifra octanica mai buna. Si nu e vorba ca asa fac toate, dar cum am mai spus, ecu ajusteaza in permanenta turatia motorului in functie de informatia pe care o primeste de la senzori. Nu cred ca este vreun motor care va sta fix la 750 rpm (sau ma rog, turatia de relanti a fiecaruia).
                            Acum nu mai cautati si voi probleme.... motorul merge normal. La mine variatia asta de turatie o am de vreo 2 ani, adica de cand era masina noua. Si inca merge bine, consumul e ok, nu am probleme.
                            GL-22-TOF

                            Comment


                            • #15
                              Corect, probabil ar trebui sa stea inghetat turometrul la ralanti ))
                              Mai oscileaza, mai tremura uneori schimbatorul, nu va mai stresati, la ce benzina e la benzinarii, totul e normal la motorul asta....
                              Nici nu va puteti imagina ce nivel calitativ avem la benzina fata de Vest.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google