Cand Vrea Porneste,cand Nu Vrea ,nu Porneste.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cand Vrea Porneste,cand Nu Vrea ,nu Porneste.

    Toate bune tuturor! Sunt nou pe aici si in disperare de cauza incerc sa va cer ajutorul. Loganul meu diesel, cand vrea el porneste fara probleme, cand nu vrea , nu mai porneste.Bujii incandescente in regula, filtru motorina schimbat,la fel se comporta cu ambele chei de contact. Pe tester spune incoerenta intre vibrochen si axa cu came(ceva in sensul acesta).

  • #2
    nu cumva spune pozitie rotor.
    oricum cel mai sigur mergi la un service bun si vezi ce spun baietii de acolo

    Comment


    • #3
      daca are senzor si pe axa cu came si pe volant, e pt verificarea alinierii distributiei. mergi la service daca aia e eroarea, daca motorul nu e prevazut cu senzor pe came, atunci e senzorul de pozitie motor, ala de langa carcasa ambreiajului. il cureti cu o periuta de dinti si ceva benzina
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        La eroarea asta deobicei defectul este senzorul Hall, adica captorul pozitie motor, cel ce sesizeaza semnul de pe volanta.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          ala n-are treaba cu distributia, inseamna ca mesajul in baza de date e neupdatat la masina numita logan curata senzorul prima data, apoi daca repeta figura, mergi la service
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            Am descoperit problema.Distributia sarita de la punct prin ruperea penei de la fulia axului cu came.

            Comment


            • #7
              WOW! E al doilea caz pe care il aud, exact de acelasi gen.
              Si acolo am intrebat daca masina a fost impinsa, trasa si mi s-a zis ca nu.
              Te intreb si pe tine acelasi lucru: a fost impinsa sau trasa, pentru a fi pornita?
              Caci mi se pare f suspect sa se rupa o pana, asa...simplu. Nu prea aud de asemenea cazuri, decat atunci cand s-a ivit o forta externa si nu prea stiu situatii cand a fost "vina materialului" penei.
              Pana ei de pana...
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • #8
                n-as crede cadistributia se rupe la pornirea impinsa, ca la pornirea pe demaror la fel de brusc se accelereaza motorul, doar ca-l invarte demarorul. iar socul in cureaua distributiei e cam tot ala. or fi si cateva defecte de fabricatie la cate masini se produc
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  Am pornit-o de cel mult doua ori impinsa pentru ca nu am avut posibilitate sa-i dau curent, dar cu mult timp in urma. De data aceasta am gasit o fasie,bucata din cureaua de la alternator in compartimentul distributiei. Sa fi fost de la chestia asta? Si inca ceva, pana respectiva nu este o pana ca si cea de pe vibrochen, este turnata pe volanta respectiva si este destul se mica.Un semn acolo.

                  Comment


                  • #10
                    @Seba: Sunt de parere ca stresul asupra curelei atunci cand masina este pornita prin "impingere" este mai mare decat in cazul pornirii cu starterul. Pentru simplul fapt ca atunci cand este pornita prin prima metoda, masina "smuceste", iar o parte din fortele rezultate se exercita asupra curelei de distributie prin tensionare - detensionare, adica socuri mecanice destul de mari si repetate.

                    @dj59bos: nu inteleg un lucru: prin "de data aceasta" ce se intelege ? Cand ti s-a inlocuit fulia axei cu came s-a descoperit fasia desprinsa ?
                    Teoretic, nu prea are cum sa ajunga in compartimentul distributiei, acesta fiind protejat cu cele 2 capace. Zic eu... De unde si concluzia prezumtiva ca acea fasie era desprinsa de la cureaua de distributie in sine.

                    Comment


                    • #11
                      Cand am desfacut distributia am gasit acea bucata de curea. Teoretic nu are cum sa ajunga acolo,insa asa a fost. Cureaua de distributie era intreaga,in schimb cea de la alternator era mai ingusta si se vedea ca este desprinsa din ea o bucata.Efectiv mai avea 3 canale daca la inceput avea 4, nu?

                      Comment


                      • #12
                        Ciudat... Ma gandesc ca n-o fi fost montata corect cureaua de transmisie (canalul de pe interiorul tuturor fuliilor trebuie sa fie liber, depinde de echipare), s-a mancat in timp portiunea aia si a zburat. Dar cum a ajuns in compartimentul distributiei, n-as putea sa-mi dau seama.
                        Da, 4 are.
                        Si nu cred ca ar avea vreo legatura cu ruperea penei.

                        Comment


                        • #13
                          @raziel: cand dai la demaror, ai instant 500rpm si ecu injectie accelereaza motorul la 1500rpm in mai putin de o secunda. oricum in distributie nu ai forte mari, ca nu-i transmisie...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Accelerarea / decelerarea motorului duce la amplificarea/atenuarea fortei care deja se exercita asupra curelei. Nu e acelasi lucru. In termeni non-tehnici, una e sa-i dai un branci cuiva si alta e sa-l impingi de la spate in timp ce merge. Stiu ca stii cum e cu acceleratia in unitatea de timp... Te citez: "Fizica cls a 9-a" (referire la topicul "Super tuning bla bla" de la "My ride", ai fost bestial )
                            Vorbeam despre probabilitatea ruperii curelei la pornirea prin impingere, deci dam skip la ultima fraza.
                            Last edited by Raziel; 9 March 2009, 02:48.

                            Comment


                            • #15
                              pai daca e asa sensibila distributia pacii, de ce ne invata dacia sa conducem folosind frana de motor? eu nu contest ideea in sine ca nu e bine s-o pornesti impinsa, zic doar ca din 1-2-3 porniri impinsa nu ar trebui sa cedeze distributia. pana acum credeam ca motorul e piesa calumea a loganului, in rest n-ai ce sa ceri de la el, dar acu si asta e facut din cascaval? pardon, branza frantuzeasca imputita....
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google