Fum Alb De Sub Capota

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Prima data nu am sesizat...am citit ca era turat motorul la 3000 (instinctiv m-am gandit la benzinar...), pe sfarsit am realizat ca e...diesel (tiiii!!! cam maaaare turatia aia, mult timp).
    Apoi am zambit (fara intentia de a fi ironic cu intiatorul, deh! ca la inceput) si mi-a adus aminte de reclama la tv, la bere (cand tipul incerca sa plece de pe loc si vine colegul "Tati...da' frana...de mana?" )
    Din cele descrise de tine pare ambreiajul; el cedeaza primul in asemenea imprejurari.
    Ca sfat: ai grija de motorul ala, vei vedea ca nu e nevoie sa il turezi pana acolo sa pleci de pe loc, dar nici sa conduci precum vechii soferi de autobuz.
    M-a facut sa zambesc un sfat: acela de a desface "mujiile". Atat timp cat bietul om nu stie sa distinga mirosul de ferodou parlit, cum sa se bage acolo?
    Deh! ca la inceput...Ar fi bine sa faca exercitii de plecare din panta, cu cineva experimentat, care sa ii arate cum se procedeaza. Degeaba ii dam noi sfaturi aici
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #17
      Originally posted by Uzze View Post
      Am si eu o problema... Recent, incepator fiind am incercat cu loganu meu sa urc un damb mai pronuntat dar mi-a murit motorul. Bun, am tras frana de mana am pornit iar si apoi tot cu frana de mana trasa am inceput sa accelerez tare dar cu ambreiajul apasat, se tura in jur de 3000 si asta timp de vreo 15 secunde pana ce am observat ca de sub capota imi iesea mult fum alb si se simtea un miros apasator. Pana acum nam mai avut probleme de genul acesta si masina are in jur de 20.000 km.
      Daca poate cineva sa imi spuna de la ce a aparut acel fum. Si daca este vreo problema. Imediat dupa am continuat sa merg cu masina si fumul disparuse dar mirosul acela tot a ramas.
      ca un sfat asa... porneste masina pe un drum drept, si fara acceleratie incearca cateva plecari de pe loc... cand te-ai obisnuit incearca si pe un drum putin inclinat
      (din panta). cand ajungi sa pleci din panta tii ambreiaju` calcat si frana, dai drumu` cate putin la ambreiaj pana simti ca-ti moare motoru, atunci iei picioru` de pe frana si accelerezi ushor. asa scapi si de fazele astea de incepator si prelungesti si viata masinii...dar nu trebuie sa dureze 15 secunde... scuze de exprimari, sper sa intelegi

      Comment


      • #18
        intr-adevar, ambreiajul.

        varmiu are tot DCi si acelasi fum i-a scos cand a mers din ambreiaj, dupa mort...

        avea 2 saptamani masina, dar nu e problema...


        acu ce sa zic, ca deh, si sotia are de 6 ani permis si tot cu frana de mana pleaca in rampa...
        sigpic

        Comment


        • #19
          Credetima ca din panta acceea e ft greu sa pleci, de cand am luat carnetul nam mai avut probleme cu plecarile din panta si nici nu folosesc frana de mana mereu, pot ft bine si fara,dar aceea mia pus capac.
          Si cu ajutorul vostru ambreiajul cred ca a fost de vina, masina acum vad ca e bine, va multumesc.. o sa incerc sa evit situatii ca aceasta pe viitor.

          Comment


          • #20
            Ambreiajul a fost de vina, sigur. Ai grija, inca 2-3 situatii de genul asta si te usurezi de 1.000 lei.
            Daca in curand nu mai apar alte simptome nu s-a intamplat nimic, daca in schimb observi ca ambreiajul patineaza nu e bine.
            Si ar fi bine totusi sa mai reglezi un pic ambreiajul in service (daca nu e hidraulic), poate pleci mai usor din rampa.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #21
              cateodata am impresia ca urca turometru brusc .. o fii de la ambreiaj ? sau odata am vazut ca de la 85(90)km/h a urcat foarte repede la 100 .. sa fie de la ambreiaj ? sau vreo iluzie optica .. nu eram atent si mi s-a parut ..?
              Its just a car ...

              Comment


              • #22
                pai daca ti-a urcat repede la 100 nu inseamna ca e de la ambreiaj daca ar fi fost de la ambreiaj iti patina se accelera in gol si viteza ramanea constanta sau scadea...
                laureate 1.5l, albastru marin

                Comment


                • #23
                  daca urca si kilometrajul odata cu turometru, nu e ambreiaju`, asta e o chestie...
                  daca ai kilometrii dati inapoi poate sa-ti faca figuri turometrul (adica se misca timp foarte scurt in sus sau in jos) bineinteles sa nu se tureze motorul odata cu turometrul

                  Comment


                  • #24
                    nu se tureaza motorul merci poate ca atunci cand mi-am pus cb-ul ca nu aveam poate ca nu a mai scris kilometrii exact aia care erau .. a gresit cu vreo 2-3 ) sau nu stiu
                    Its just a car ...

                    Comment


                    • #25
                      Am si eu o problema, de cateva zile fumul de la toba are un miros ciudat (de medicamente..clor..), iar motorul la cald da rateuri!Imi dati si mie ceva sugetii?

                      Comment


                      • #26
                        Rateurile apar cand ai probleme la avansul de aprindere, injectie sau combustibil prost. Motoarele vechi, cu depuneri mari de calamina, mai dau rateuri la cald (autoaprinderi).
                        Last edited by CRISX; 22 March 2009, 17:22.

                        Comment


                        • #27
                          Motorul nu e chiar vechi - noiembrie 2007 , 31200 km, alimentez de obicei de la Petrom benzina de 95,dar am facut o alimentare de la Rompetrol 15 l,dupa care am simtit acel miros ciudat(bineinteles ca am realimentat de la Petrom dupa ce am consumat toata benzina dar mirosul persista).Motorul in sarcina se comporta normal , consumul este bun, dar.....

                          Comment


                          • #28
                            1.Cand am zis vechi, m-am referit la motoarele la care reglajele se faceau numai mecanic, rezultand uneori un amestec prost de combustibil-aer,ardere incompleta si depunere de calamina pe pistoane si cilindrii, calamina fierbinte care aprindea aiurea amestecul, provocand detonatii (rateuri).

                            2.Benzina proasta inseamna in primul rand ca are cifra octanica mica, autoaprinzandu-se (iarasi rateuri) ca motorina in motoarele diesel.

                            Comment


                            • #29
                              Am inteles.Dar are un miros foaret ciudat...

                              Comment


                              • #30
                                Mirosul nu poate avea decat vreo 3 cauze ( parerea mea de la distanta):
                                --Fumul de la "ferodoul" discului de ambreiaj incins .
                                --Aburul de la lichidul de racire (ajuns la temperatura de fierbere si iesit pe la supapa de siguranta care se deschide datorita suprapresiunii din sistemul de racire)
                                --Ceva ingrediente ciudate din combustibil.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google